Menisitkö huomenna töihin tässä kunnossa?

Vierailija

Maanantaina alkoi flunssa kurkkukivulla ja limaisella yskällä. Kolotuksia ja särkyjäkin oli. Olen nyt ollut pois töistä ti ja ke. Aivastelen viiden minuutin välein ja nokka vuotaa ja on tukossa. Yskittää. Olo nuutunut ja väsynyt. Normi flunssa siis. 

Menisitkö huomenna töihin jos olo jatkuu samanlaisena?  Työ vaativaa asiantuntijatyötä johon liittyy paljon puhelimessa puhumista. 

Kommentit (9)

Vierailija

Menisin. Epäröin hetken siksi, että olen sh (ei ole kiva pärskiä potilaisiin päin, mutta suu-nenäsuojasta on apua, samoin hanskoista). Todellakin menisin töihin johonkin puhelinhommaan. Douppaisin itseni Buranalla ja pyytäisin lääkäriä kirjoittamaan Duactia. Myös Otrivin Menthol olisi laukussa.

Vierailija

Omaan työhöni, joka on istumatyötä, menisin. Aamulla kipu- ja kuumelääkettä naamaan, nenäsumutteella nenä auki, jos kurkku kipeä ja ääni käheä niin kurkkupastilleja mukaan töihin. En ole itse asiassa ikinä ollut flunssan takia pois töistä, kun tulevat mulle aina niin lievänä että lääkkeillä saa olon varsin normaaliksi. Fyysisempään työhön en varmasti jälkitautiriskin takia menisi.

Vierailija

Sinuna ehkä menisin, jos ei ole paljon asiakaskontakteja? Itse en menisi omaan työhöni, koska olen sh ja hoidan infektioalttiita potilaita, joille pienikin flunssa voi olla hengenvaarallinen. Meillä on osastonhoitajakin pistänyt työntekijöitä kotiin ihan pienemmästäkin flunssasta.

Vierailija

Menisin ja pyrkisin tartuttamaan kaikki työkaverit ja varsinkin pomot. Sen verran ketuttaa sairauspoissaolojen kanssa pelleily. Normi flunssat pitäisi saada olla pois omalla ilmoituksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Menisin ja pyrkisin tartuttamaan kaikki työkaverit ja varsinkin pomot. Sen verran ketuttaa sairauspoissaolojen kanssa pelleily. Normi flunssat pitäisi saada olla pois omalla ilmoituksella.

Meillä saa olla 3 pv omalla ilmoituksella, mutta en silti viitsi flunssien takia pois olla, koska kukaan ei voi niitä minun töitäni saikutellessani tehdä, ja aikataulut ei jousta saikun takia. Eli minun täytyy tehdä entistä kovemmalla stressillä ja kiireellä sitten aikataulut kiinni, mihin ei ihan mielellään lähde. (mulla myös ap:n tapaan vaativa asiantuntijatyö)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat