Ex-koulukiusaajani tuli kaupungilla räjähtäneenä vastaan, kolme kersaa mukanaan :D

Vierailija

Oli lihonut varmaan 30kg, kananpersetukka ja kolme huutavaa kakaraa, yksi vaunuissa ja kaksi roikkui takin hihoissa. Mustat silmänaluset ja rööki huulessa. Tuli kyllä hyvä mieli loppupäiväksi, näköjään karma kostaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla samanlainen kokemus, tosin mun kiusaajalla oli silloin vasta yksi lapsi, mutta ei meillä ikääkään ollut silloin vasta kun 17v...

Vierailija

Minua ei ole varsinaisesti kiusattu koulussa, mutta olen näiden tiettyjen kiusaajien ja rääväsuiden kohtelusta saanut toki osani, aukoivat kaikille päätänsä ja joitakin sitten kiusasivat enemmän. Olivat olevinaan koko pikkukylän kingejä. 

Ja kyllä, hymy on karehtinut myös minun suupielessäni kun olen törmännyt heihin viime vuosina käydessäni kotopuolessa. Kaikki ovat jääneet sinne pikkukylään joko työttömiksi tai johonkin hanttihommiin, naamasta näkee että lähipubissa vietetään aikaa, ovat turvonneita, lihoneita, juuri tuollaisia likaisia kananpersetukkia tai miehillä tosi epäsiisti ylikasvanut likainen pehko. Pukeutumis"tyyli" on jämähtänyt sinne ysärille jne. 

Kesällä kyllä sydäntä kylmäsi nähdä yksi näistä. Nainen oli selvästi aineissa, perässä tuli n. 5v poika joka pyysi markkinoilla "Äiti saanko jäätelöä" Ei saanut, mutta kohta istuivat pubin terassilla...voi lapsiraukkaa =(

Vierailija

2, olin tullut juuri kampaajalta :D pitkät vaaleat hiukseni kiharalla ja aamulla meikannut. Olen myös laihtunut kouluajoista 20kg eli voi sanoa että kyllä, näytin hemmetin hyvältä.

Hymyilin ja tervehdin, hän ei sanonut mitään vaan katsoi maahan.

Ap

Vierailija

Äläs nyt höpötä. Lapset ovat autuaaksi tekevä asia, maailman parasta ikinä. Et voi tietää, mitä rakkaus on, ellei sinulla ole lapsia. Koulukiusaajasi elää elämänsä parasta aikaa, kun lapset ovat pieniä. Näkemästi kilot olivat normaaleja raskauskiloja ja hiusmalli hänen rakastamaansa pixie-tyyliä. Mustat silmänaluset ovat pikkujuttu äitiyden onnen rinnalla ja saahan sitä aikuinen polttaa, jos tahtoo.

Vierailija

Tiedän tuon sortin, ne on niitä kovaäänisimpiä ja todellakin aina äänessä.

Kiusaaja tai ei, niin lähinnä vaan säälittää niiden muksut. Hirviö äitinä ei vaan ole kellekään lapselle hyvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2, olin tullut juuri kampaajalta :D pitkät vaaleat hiukseni kiharalla ja aamulla meikannut. Olen myös laihtunut kouluajoista 20kg eli voi sanoa että kyllä, näytin hemmetin hyvältä.

Hymyilin ja tervehdin, hän ei sanonut mitään vaan katsoi maahan.

Ap

Ja sitten sä heräsit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli lihonut varmaan 30kg, kananpersetukka ja kolme huutavaa kakaraa, yksi vaunuissa ja kaksi roikkui takin hihoissa. Mustat silmänaluset ja rööki huulessa. Tuli kyllä hyvä mieli loppupäiväksi, näköjään karma kostaa.

Näköjään. Älä liikaa soimaa itseäsi, jos nautit kohtaamisesta :)! Tunnsitiko hän muuten sinut, mitä luulet?

T. Entinen kiusattu, myös aika samanlaisessa tilanteessa joskus ollut

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole varsinaisesti kiusattu koulussa, mutta olen näiden tiettyjen kiusaajien ja rääväsuiden kohtelusta saanut toki osani, aukoivat kaikille päätänsä ja joitakin sitten kiusasivat enemmän. Olivat olevinaan koko pikkukylän kingejä. 

Ja kyllä, hymy on karehtinut myös minun suupielessäni kun olen törmännyt heihin viime vuosina käydessäni kotopuolessa. Kaikki ovat jääneet sinne pikkukylään joko työttömiksi tai johonkin hanttihommiin, naamasta näkee että lähipubissa vietetään aikaa, ovat turvonneita, lihoneita, juuri tuollaisia likaisia kananpersetukkia tai miehillä tosi epäsiisti ylikasvanut likainen pehko. Pukeutumis"tyyli" on jämähtänyt sinne ysärille jne. 

Kesällä kyllä sydäntä kylmäsi nähdä yksi näistä. Nainen oli selvästi aineissa, perässä tuli n. 5v poika joka pyysi markkinoilla "Äiti saanko jäätelöä" Ei saanut, mutta kohta istuivat pubin terassilla...voi lapsiraukkaa =(

Vahingossa alapeukutin tätä! Puhelimella. Anteeksi. Oli tarkoitus yläpeukuttaa...

Vierailija

Liikaa liioittelua, ei mene läpi. 

Sinä vaaleine kiharapilvinesi säteilevänä ilmestyksenä.... toiseen osapuoleen olet kerännyt kaiken mahdollisen, mitä täällä voi kauhistella tupakanpoltosta lihavuuteen. Kolme "kakaraakin" huutavat kaikki samanaikaisesti?

Harjoittele vielä ahkerasti!

Vierailija

Olin tilaisuudessa jossa tyttäreni koulukiusaaja lauloi yksin.

Esitys ei mennyt hyvin - kieltämättä nautin hänen epäonnistumisestaan.

Onneksi tyttäreni esitys oli aiemmin kuin kiusaajan ja se meni loistavasti.

Kiusaaja poistui pian oman esityksensä jälkeen vaikka konsertti oli kesken.

Ymmärrän aloittajan hyvänolontunteet. Sitä saa ikään kuin hyvitystä kärsimästään epäoikeudenmukaisuudesta.

Vierailija

ymmärrän täysin. mitä nautintoa se koulukiusaaja on saanut kun on esim yläasteen kiusannut, nälvinyt, usuttanut muita kimppuun ja katsonut ylimielisesti päälle niin karma kostaa. myös minä näin yhden räkyttäjäni yläasteajoilta ja myös hän oli hieman jämähtänyt 80-luvulle. pieni koulukiusattu sisälläni heräsi pelkäämään ja hetken tunsin jopa häpeää kun nautin omasta menestyksestäni. 

omaa tytärtäni kiusataan myös mutta hän on paljon rohkeampi kuin minä ja sanoo vastaan. sanoin hänelle että me kestetään tämä kyllä - vaikken voikaan hänen mukaansa mennä kouluun tunnille kestämään nälviviä katseita niin yritä sinä parhaasi ja vielä vähän päälle niin tuo kiusaaja on sinulla isona töissä. näppärä lapsi läväytti siihen ettei haluaisi niin epäpätevää työntekijää :D 

Vierailija

Minun kiusaajani nimeltä Juhani tuli luokallemme vitosella. Hänet tappoivat huhun mukaan ne, joille hän oli velkaantunut, jääkööt heimo mainitsematta.. Kuulin tämän jossain lukion lopussa. En tuntenut vahingoniloa, lähinnä sääliä. Arvelin jo  yläasteella, että sillä ei ollut kaikki hyvin kotona. Oli niin isoa kingiä olevinaan, vähän huonot sotkuiset vaatteet, sai pari muutakin mukaansa ja veti jo kasilla viinaa koulun välitunneilla, ysillä olikin sitten jo koulukodissa. Muiden harjoittama kiusaaminen loppui heti ysillä, kun yhden oppilaan isä puuttui siihen äitini juteltua hänen kanssaan. Hän puhutti koko poikaporukkaa. Reksi ja opettajani eivät siihen asti olleet saaneet sitä loppumaan. Yksi niistä, joka osallistui kiusaamiseen, oli kanssani samalla luokalla lukiossa ja pyysi uudelleen anteeksi. Muut meni amikseen. Myöhemmin hän yritti tehdä tuttavuutta kanssani, mutta luonnollisestikin olin torjuva. Hänestä tuli sittemmin pankinjohtaja. Amislaisista en tiedä, missä ovat. Yhden kuulin alkoholisoituneen, tunsin hänen pikkusiskonsa.

Nyt kun minulla on itselläni teini-ikäinen ADD-poika, mietin usein sitä Juhania ja hänen surkeaa elämäänsä. Olen puuttunut siihen, kun omaa lasta on kiusattu ja siihen, kun oma lapseni on ollut mukana kiusaamisessa. Juhania ei auttanut tai ohjannut kukaan oikeaan suuntaan tai vaatinut häneltä parhaansa yrittämistä. Kotona tuskin kukaan vähät välitti.

Muistakaa, kun mietitte kiusaajianne, että taustalla voi olla muutakin, kuin itse aiheutettu ilkeys.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat