Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pms-oireta(ko)?

Vierailija

Olen syönyt pillereitä 4vuotta ja en ole niiden aikaan ikinä(!) kärsinyt minkäännäköisistä pms-oireista. Joten siksi nyt ihmettelenkin, lopetin pillerilaatan eilen ja menkkojen pitäisi huomenna tulla. Olen kärsinyt sunnuntaista lähtien oudoista nippailuista ja lievistä poltteluista ja paineen tunteista alavatsassa. Ei oo ikinä ennen ollut. Lisäksi olen joutunut ravaamaan vessassa entistä enemmän ja pientä huimausta on ollut myös. Alan jo pian pelkäämään että olenko raskaana mutta rinnat eivät ole kyllä arat. Voiko nämä olla pms oireita vaikkei mulla ole ikinä ollut?? Ja ne alkoivat jo ennen kuin lopetin pillerilaatan. No menkkoja odotellessa.

Kommentit (5)

Vierailija

Kun ite lopetin pillerit niin mulla oli aika suurtakin nippaillua ja nännit erittäin arat. Eli johtuu vaan siitä pillereiden lopetuksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun ite lopetin pillerit niin mulla oli aika suurtakin nippaillua ja nännit erittäin arat. Eli johtuu vaan siitä pillereiden lopetuksesta.

Ilmaisin ehkä huonosti, mutta en siis lopettanut pillereitä vaan ihan normaalista laatan eli pidän väliviikon... (: siksi ihmettelen...

ap

Vierailija

Rintojen arkuuskaan ei vielä todista raskaudesta, sillä rintojen arkuus on myös ihan tyypillinen pms-oire, kuin myös suunnaton hatutus, vatsan löysyys, sekopäinen tarve siivota jne. jne. PMS-oireet eivät ole joka kuukausi ihan samanlaisia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat