Salasuhde päättyi - nainen ei halua olla yhteydessä!
Olen surullinen, eilen päättyi salasuhde jota kesti vuoden. Päätös oli naisen jota olen tapaillut. Olen todella hämmentymut sillä luulin että näin ei tule käymään. Eniten olen ihmeissäni siiyä että hän ei halua olla misdään yhteydedsä enää. Mitähän oikeasti hänelle tapahtui?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nainen kyllästyi. Ei sopinut enää aikatauluihin? Löysi uuden, halusi enemmän, tunsi itsensä vain reiäksi? Syy voi olla mikä vain, voithan kysellä, mutta älä painosta. Kysele vaikka vain kuulumisia. Annoitko itsestäsi myös jotain, kaikkia suhteita pitää hoitaa huolimatta niiden luonteesta. Jos ei vastaa, älä pommita vaan etsi muuta seuraa.
Yritin pitää mahdollisimman salassa kaiken. Hän tiesi vain etunimeni. Ei muuta, vaikka kyselilin niin en suostunut kertomaan. Ap
Tyhmä nainen, kun suostui tuollaiseen alunperinkään. Ap on vielä tyhmempi, kun täällä ihmettelee.
Ehkä nainen kyllästyi. Ei sopinut enää aikatauluihin? Löysi uuden, halusi enemmän, tunsi itsensä vain reiäksi? Syy voi olla mikä vain, voithan kysellä, mutta älä painosta. Kysele vaikka vain kuulumisia. Annoitko itsestäsi myös jotain, kaikkia suhteita pitää hoitaa huolimatta niiden luonteesta. Jos ei vastaa, älä pommita vaan etsi muuta seuraa.