Ärsyttää kun mies ei halua tehdä mitään kanssani kahdestaan.

Vierailija

Hänen mielestään hän on minun kanssani, kun ollaan perheenä (kaksi alle kouluikäistä lasta). Hauskaa hän pitää kavereittensa kanssa, niin miesten kuin naistenkin. Joskus saattaa pyytää minuakin mukaan, mutta silloin on aina sellainen olo että roikun vaan perässä, ei varmaan edes huomaisi jos lähtisin kesken illan pois.

Ei kahdestaan osaa/halua tehdä mitään. Aina on pyytämässä kavereita mukaan, ja silloin tosiaan minä jään sivuun. 

Muutenkaan ei huomioi minua mitenkään romanttisesti. Seksiä kyllä odottaa, mutta ikävä kyllä haluni ovat hiipuneet... Mikä neuvoksi? Vaadinko liikaa vai onko suhteessamme vaan joku pielessä? 

Kommentit (12)

Vierailija

No ilmeisesti sinun mielestäsi on jotakin pielessä.

Jollekulle toiselle voisi sopia aivan erinomaisesti juuri tuollainen suhde.

Eipä tuohon voi ulkopuolinen oikein mitään sanoa.

Vierailija

Minulle ei riittäisi tuollainen suhde. Joko puoliso muuttaisi käytöstään tai eroaisimme. Olen joissakin asioissa ehdoton ihminen enkä tyydy huonoon.

Vierailija

Meillä vaimo on tuollainen. Paitsi ei kaipaa edes seksiä. Erotakaan ei kuulemma halua. En vain näe järkeä asua yhdessä pelkästään siksi että se on helpompaa tai halvempaa. Kyllä parisuhteessa pitäisi olla tunnetta ja sen pitäisi arjessa näkyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on tuollainen. Paitsi ei kaipaa edes seksiä. Erotakaan ei kuulemma halua. En vain näe järkeä asua yhdessä pelkästään siksi että se on helpompaa tai halvempaa. Kyllä parisuhteessa pitäisi olla tunnetta ja sen pitäisi arjessa näkyä.

Joo ei siinä kyllä ole järkeä asua ikäänkuin kämppiksinä.. Meillä nyt tunnetta on ainakin ollut, olen ainakin kuvitellut  (että on myös molemminpuoleista). Mutta niin.. Missä sen sinun mielestäsi pitäisi näkyä arjessa? Miten? Muutkin voivat vastata :)

T. AP

Vierailija

Juu, munkaan mies ei halua pitää hauskaa kahdestaan. On sentään rauhoittunut kahdessakymmenessä vuodessa, mutta nuorenabkerran unohti mun olevan mukana.

Vierailija

Enää en lähtisi yhteiseloon ellei mies olisi myös paras ystäväni. Toki molmmilla pitää olla muitakin, mutta mielenkiinto ja ystävyys ihan perusedellytys.

Vierailija

Naisille vinkkinä, että mies on tunteva olento samoin kuin nainen.

Naisen käsitys parisuhteesta ja romantiikasta on usein kovin toisenlainen kuin miehen.

Esim, mies haaveilee aidosta kumppanuudesta ja arjen kumppanuudesta.

Nainen haaveilee yltiöromantiikasta, jossa mies kuskailee ruusuja kesken työpäivän, ja jos on vieraita, heitä ei tule huomioida vaan vain oma vaimo.

Liikenteessä risteykseen tultaessa mies katsoo, tuleeko autoja, onko risteys vapaa.

Nainen näkee vierestä, että ihan varmaan mies tiiruili muita naisia minun ollessa siinä vieressä, mikä sika.

Mies jää ylitöihin, koska perheen talous tiukoilla, soittaa kertoo ja pyytää naista käymään ruokakaupassa, koskei itse ehdi.

Kotiin tullessaan mies tapaa vittuuntuneen vaimon, joka on mielestään jätetty heitteille yksinään kotiin, eikä ruokaakaan kaapissa ole.

Vierailija

Naisilla on myös käsitys, miten miehen pitää käyttäyty, jos et niin kuin nainen oli ajatellut salaa, olet huono.

Huono olet myöskin, jos et jaksa 15h työpäivän jälkeen lähteä yöllä kävelemään naisen kanssa, vaikka sulla onkin herätys töihin 5.30.

Sitten, että mitä naisen kanssa voi edes tehdä?

Paitsi katsoa kaupassa kun nainen ostelee vaatteita?

Itse en ainakaan ole saanut naisia muuhun kuin turhiin juhliin ja höttöön.

Omia harrastuksiakaan ei saisi olla, esim salilla käynti liian usein olet siellä.

Myöhemmin, kun tein ylitöitä ei ehtiny treenaa akka valitti, että mun kropassa on jotakin mistä hän ei pidä..

Vierailija

Mitä naisen kanssa voi tehdä????? Katsella vaatteita?

Pitäisiköhän vähän tutustua rauhassa ensin ennen kuin hyppää suhteeseen? Vai pitikö taas ottaa se parhaimman näköinen tai se, johon rahkeet riittivät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enää en lähtisi yhteiseloon ellei mies olisi myös paras ystäväni. Toki molmmilla pitää olla muitakin, mutta mielenkiinto ja ystävyys ihan perusedellytys.

Puhutaan kyllä paljon asioista, ja ollaan ystäviä. Tästäkin ollaan puhuttu, mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän mitä tarkoitan. Hän ei kaipaa sellaista romanttista yhdessäoloa, joskus on sanonut että näkee ihan tarpeeksi minua muutenkin... Molemmilla kuitenkin vuorotyöt, ja yhteistä vapaata on oikeasti aika vähän, on harrastuksia jne. Joku vaan tökkii. Mies kuitenkin ihan tyytyväinen (ainakin näennäisesti) tilanteeseen, itsestäni tuntuu siltä että jään jostain paitsi. Joku jää puuttumaan?  Eikö yleensä pariskunnat käy välillä yhdessä syömässä/leffassa/ulkona tai vaikkapa jossain matkalla? Meillä mies siis ei kaipaa sellaista ollenkaan, ja se loukkaa minua. T: AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat