Kuinka moni ei ole käynyt Helsingissä?

Vierailija

Kuinka paljon Suomessa mahtaa olla vakituisesti asuvia aikuisia, jotka eivät koskaan ole edes käyneet pääkaupungissa? Tunnetko ketään, minä en? Käymiseksi riittää, jos on Tallinnan-matkalla ajanut Helsingin läpi satamaan.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

No aika varma olen että meillä täällä pohjoisessa on hyvin paljon. Esimerkiksi miesystävä ja vanhempansa tuskin ovat käyneet.

Itse olen käynyt kerran, sellainen tunnin visiitti. Enkä ole käynyt Tallinnassakaan, ja siellä käymättömiä tiedän paljon.

Vierailija

Eikös se kuulu vähän yleissivistykseen käydä pääkaupungissa? Itse kävin ensi kertaa lapsena vanhempien kanssa. Mieleen jäi Korkeasaari, Suomen linna, Luonnontieteellinen museo ja tietty Linnanmäki. Olen Kuopiosta ja sittemmin useinkin käynyt, hieno kaupunki, varsinkin kulttuurin näkökulmasta. Ja en tunne ketään, joka ei ole käynyt. Ikää on 37v. Ja jopa isoisovanhempani ovat käyneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette ole käyneet? Eikö teitä kiinnosta maamme pääkaupunki ja sen nähtävyydet?

Minulla ei ainakaan ole ollut niin paljon rahaa ettei sille olisi muutakin käyttöä kuin hupimatkailu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös se kuulu vähän yleissivistykseen käydä pääkaupungissa? Itse kävin ensi kertaa lapsena vanhempien kanssa. Mieleen jäi Korkeasaari, Suomen linna, Luonnontieteellinen museo ja tietty Linnanmäki. Olen Kuopiosta ja sittemmin useinkin käynyt, hieno kaupunki, varsinkin kulttuurin näkökulmasta. Ja en tunne ketään, joka ei ole käynyt. Ikää on 37v. Ja jopa isoisovanhempani ovat käyneet.

Ei se mitään yleissivistystä ole. Mietippä vaikka Venäjän tai Kiinan kokoista maata.

Vierailija

Yleensä tulee mentyä tai tultua joko lentokentälle tai satamaan Helsingissä. Joo lentokenttä on Vantaalla :D
Harvemmin tulee kierreltyä Helsinkiä tai yövyttyä siellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään yleissivistystä ole. Mietippä vaikka Venäjän tai Kiinan kokoista maata.

Tai USA:ta. Raamattuvyöhykkeen punaniskoja ei mikään saisi Washington DC:ssä käymään.

Vierailija

Tiedän yhden. Hän asuu Turun saaristossa, asunut sielä ihan koko elämänsä. Ikää on noin 45vuotta. Pisin matka missä on käynyt on Ahvenanmaa, ja sekin omalla veneellä. Ei ole ikinä ollut laivalla, istunut junassa, bussissa, käynyt elokuvissa, käynyt hesassa, lentokoneessa... 

Rahaa on. Ja mahdollisuuksia vaikka lähteä minne ja heti mutta arka kun mikä. Ja ujo. Viihtyy enemmän merellä kun ihmisten kanssa. Siitä sai vaimokin tarpeeksi ja pakkaa tavarat ja lähti kun ukko ei käynyt kotona välillä moneen viikkoon.. :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat