Mies kuvaa ja nauhoittaa minua salaa

Vierailija

Aina kun meillä on erimielisyyksiä, mies käyttää aseenaan sitä, että alkaa kuvata ja nauhoittaa meidän riitoja. Joskus tekee sitä salaa, jolloin itse käyttäytyy hyvin rauhallisesti ja nauhoittaa kaikki minun sanomiseni ja saa riidat näyttämään ihan naurettavilta, kun hänen osuutensa ei näy ja asiat on irrotettu kontekstista. Onko laillista, että mies kuvaa ja nauhoittaa minua kotonani?

Kommentit (13)

Vierailija

Ei ole tervettä. Jos rakastat miestäsi, hanki hänet hoitoon. Hänen psyykeensä täytyy olla pahoin viottunut jos hän kokee, ettei muuhun kykene puolustakseen itseään. Toinen vanhemmistani äänitti aikoinaan toista vanhoilla kasettisoittimilla. Tässä tapauksessa asialle oli sillä tavoin aihetta, että äänitetty osapuoli toimi todella törkeästi. Väärin se oli silti. Lapsena oli kohtuullisen ikävää joutua elämään tämän perheen ilmapiirissä.

Vierailija

Ainoa tapaus missä tuon  voisi hyväksyä on se, että sinä olisit psykoosissa tai kännissä ja et muistaisi mitä olet riidoissa sanonut. Tuolloin miehesi joutuisi näyttämään sinulle jälkikäteen (ollessasi selväpäinen), miten käyttäydyt. Muuten kyllä hyvin alhaista ja tietyllä tapaa sairaaloista.

Vierailija

No ei vissiin kuvaa kovin hyvin salaa, jos yrittää kuvata salaa.

Totea nauhalle kuuluvalla äänellä että et halua että kodissasi kuvataan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Näin paska miesvihaprovo tällä kertaa.

Sulle se nyt olisi miesvihaprovo vaikka täällä keskusteltaisiin kukkakaalin kasvatuksesta.

VIhainen nainen

Vierailija kirjoitti:

No ei ole laillista eikä muutenkaan normaalia. Lopeta tuollainen suhde. Heti, ennen kuin muuttuu vaarallisemmaksi.

Niin tässähän on kyse selkeästi rikoksesta, koska kuvaajana on mies.   Jos olis toisinpäin niin tietenkin olisi oikein koska kuvattaisiin rikollista, jolloin se olisi vain todistusaineiston tekemistä. . Kyllä ne miehet osaavat kaikki rikokset tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole laillista eikä muutenkaan normaalia. Lopeta tuollainen suhde. Heti, ennen kuin muuttuu vaarallisemmaksi.

Niin tässähän on kyse selkeästi rikoksesta, koska kuvaajana on mies.   Jos olis toisinpäin niin tietenkin olisi oikein koska kuvattaisiin rikollista, jolloin se olisi vain todistusaineiston tekemistä. . Kyllä ne miehet osaavat kaikki rikokset tehdä.

Minun mielestäni ei ole rikollista kuvata omassa kotonaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat