Olisi ihanaa olla rikas!

Vierailija

Jos voittaisi vaikka 200 000€ "edes" jostain arvasta niin meniain heti illalla kun mies on tullut kotiin (hoitamaan lasta) niin shoppailemaan johonkin kauppakeskukseen. Ois kiva tietää miltä tuntuu tostanoin vaan ostaa kerrankin vaikka se kunnon talvitakki ja talvikengät. Ja sit menisin viel vaikka Marimekon liikkeeseen ja ostaiain ne perhanan tabletit ja kannun mistä oon pitkään haaveillut mutta en ole raaskinut ostaa. Ja ostaisin miehelle ja lapselle jotain ylläreitä. Jos edes kerran pääsis sen kokemaan. :D Laittaisin varmaan joku 3000-5000 kerralla sileeks ja sit loput säästöön odottamaan jotain "järkevämpää" hankintaa. Onks täällä paikalla henkilöitä jotka voi oikeesti näin tehdä, miltä se tuntuu? :)

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu normaalilta elämältä, kun siihen on lapsesta tottunut. Tosin en ole rikas vaan varakas.

Pystyisit siis vaikka kerran viikossa ostamaan viidella tonnilla jotain "koska huvitti"? Ap

Vierailija

Ei siinä ole mitään ihmeellistä sitten enää. Sitten sitä haluaa kokea sen seuraavan tason, jos ei tyydy omaansa. Alas päin on vaikeinta mennä.

Vierailija

Sain tuon verran perintöä jokunen vuosi sitten. En ole käyttänyt niistä senttiäkään. Raha menettää merkityksensä, kun sitä on.

Joskus nuorena katselin kultasepänliikkeiden ikkunoita ja mietin, minkä korun valitsisin, jos minulla olisi rahaa. Nyt kun voisin ostaa minkä tahansa, en halua niistä yhtäkään. Ja niitä asioita, mitä haluaisin, ei saa rahalla. En esimerkiksi saa enää koskaan tervettä sydäntä, enkä voi jutella erään henkilön kanssa, vaikka kuinka haluaisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu normaalilta elämältä, kun siihen on lapsesta tottunut. Tosin en ole rikas vaan varakas.

Pystyisit siis vaikka kerran viikossa ostamaan viidella tonnilla jotain "koska huvitti"? Ap

Ei ole tarvetta kertarysäyttää mitään monen tonnin ostoksia, kun aina on varaa siihen mitä todella tarvitsee tai tekee mieli. Eikä se aina ole paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta kertarysäyttää mitään monen tonnin ostoksia, kun aina on varaa siihen mitä todella tarvitsee tai tekee mieli. Eikä se aina ole paljon.

Eihän kyse missään nimeessä ollutkaan tarpeesta. Jos totta puhutaan niin ollaan mekin kai suht "varakkaita", voin ostaa halutessani vaikka parin tonnin sohvan. Silti tällähetkellä kun olen lapsen kanssa kotona niin haluan säästää mahdollisimman paljon rahaa tulevaisuutta varten ja tuntuu että piheys iskee joka kerta kun jotain haluan. Kyse oli siitä että olisi ihanaa jos minulla yhtäkkiä olisikin ylimääräistä rahaa PALJON. Voisin siis käyttää sitä niin ettei tarvitsisi miettiä että onko tämä tosiaan niin tarpeellista. Sellaista typerää päiväunelmointia tiedätkös. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat