Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin poika yritti hyväksikäyttöä tytärtämme.

Vierailija

Todella vaikea asia. Mietimme nyt mitä tehdä. Tosi kivoja ihmisiä, ihan suomalainen perhe  (jos sillä merkitystä ). Mitä itse tekisitte? Hän siis oli väkisin yrittänyt riisua tyttären vaatteita ja suudella. Kännissä oli, muuten mukava poika.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea asia. Mietimme nyt mitä tehdä. Tosi kivoja ihmisiä, ihan suomalainen perhe  (jos sillä merkitystä ). Mitä itse tekisitte? Hän siis oli väkisin yrittänyt riisua tyttären vaatteita ja suudella. Kännissä oli, muuten mukava poika.

Miksi alapeukut? Ihan apua kysyin.

Vierailija

Riippuu varmaan aika paljon minkä ikäisistä ja minkälaisesta tilanteesta on kyse? En uskaltaisi vielä pelkästään noiden tietojen perusteella tehdä rikosilmoitusta. Sillä ei ole väliä, minkä maalainen kukin oli ja oliko uhri kännissä vai ei, mutta on hyvä tietää oliko asetelma esim lapsi & lapsi vai aikuinen & lapsi, oliko tilanne tyttäresi mielestä uhkaava vai ei jne...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hiukan takin riisuminen ja ujo yksi suukotusyritys ei ole hyväksikäyttöä. Haloo, ihmiset!

Ei siellä Porvoossa varmaan olekaan toisin kuin muualla.

järkeä_peliin

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan takin riisuminen ja ujo yksi suukotusyritys ei ole hyväksikäyttöä. Haloo, ihmiset!

Ei siellä Porvoossa varmaan olekaan toisin kuin muualla.

Olet sairas. Mene hoitoon!

Vierailija

Tyttö kuitenkin pyöritti persettään vihjailevasti. Pojat on poikia ja tytöt on tyttöjä. Mä veikkaan että teidän puhtoinen tyttönn oli persereikä raollaan, mutta poika kieltäytyi ja tyttö päätti kostoksi kehitellä  raiskaustarinan. Tai sitten itse kehittelit koko jutun. Valitse viisaasti.

Vierailija

Poika on 17v., tytär emme 15v. Ja hän ei ollut kännissä. Kerään nyt voimia mennä puhumaan pojan vanhemmille. Ajattelin, että siitä olisi paras aloittaa. Ketuttaa niin vietävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Poika on 17v., tytär emme 15v. Ja hän ei ollut kännissä. Kerään nyt voimia mennä puhumaan pojan vanhemmille. Ajattelin, että siitä olisi paras aloittaa. Ketuttaa niin vietävästi.

Älä viitsi röllätä. Et olisi täällä asiasta avautumassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan aika paljon minkä ikäisistä ja minkälaisesta tilanteesta on kyse? En uskaltaisi vielä pelkästään noiden tietojen perusteella tehdä rikosilmoitusta. Sillä ei ole väliä, minkä maalainen kukin oli ja oliko uhri kännissä vai ei, mutta on hyvä tietää oliko asetelma esim lapsi & lapsi vai aikuinen & lapsi, oliko tilanne tyttäresi mielestä uhkaava vai ei jne...

täyttä paskapuhetta, äkkiä rikosilmoitusta kehiin

Vierailija

Tarkentaisin ensin tytöltä että mitä tarkalleen tapahtui, ei se ole hyväksikäyttöä jos poika kännipäissään yritti suudella ja koskea vaikka se tuntuisikin epämiellyttävältä jos ei itse ole ihastunut poikaan ja tulee yllättäen. Jos oikeasti kävi käsiksi eikä lopettanut riisumista kun näki ettei tyttö ole suostuvainen niin sitten ilmoitus vanhemmille ja ehkä poliiseille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo, juttele vanhemmille ekana. 

Tyttäresi ei siis ole pojasta kiinnostunut? Miten tyttäresi koki tilanteen, miten pääsi karkuun?

Jos kyse oli todella raiskausyrityksestä, niin se on rikosilmoituksen paikka. Ihan riippumatta siitä, mitä pojan vanhemmat sanovat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat