Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian henkilökohtainen kysymys?

Vierailija
27.10.2015 |

Haluaisin kysyä miesystävältäni hänen ja exänsä seksielämästä. Miten usein, minkälaista ja mitä ehkäisyä käyttivät.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka asiaa kummastelette paljastatte tässä hienosti oman ajatusmaailmanne karuuden, ja ilmeisen nuoruutenne. Jos te kertoisitte intiimejä asioita eteenpäin, kertoisitte niistä yksityiskohtaisesti ja roisisti. Minä puhun aivan eri asiasta. Tässä iässä (lähemmäs 50) asioihin suhtautuu myös toisella tapaa. 50+ miehillä alkaa jo olla erektio-ongelmia ja tieto edellisen suhteen seksikerroista viikossa on tärkeää tietoa, ei mitään revittelypaljastelua. Seksielämästään voi myös kertoa yksilöimättä sitä, kuten ap pyysi, tiettyyn ihmiseen. Kaikki nyt jotakin mieltymyksistään kertoo, toivottavasti. Jos ei kerro, kannattaisi, ihan jo suhteen jatkoa ajatellen.

Lakkasin lukemasta jo siinä vaiheessa kun kirjoittaja yrittää mitätöidä kaikkien keskustelijoiden mielipiteet ikään vedoten. Tuolla tavalla aloitettu viesti ei voi sisältää mitään järkevää sanottavaa.

Vierailija
42/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä (lähemmäs 50) asioihin suhtautuu myös toisella tapaa. 50+ miehillä alkaa jo olla erektio-ongelmia ja tieto edellisen suhteen seksikerroista viikossa on tärkeää tietoa...

Millätavalla se on tärkeä? Onko (nykyiset) erektio-ongelmat ymmärrettävämpiä jos seksi kertoja on ollut edellisessä suhteessa vähän tai useampia viikossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nyt jotakin mieltymyksistään kertoo, toivottavasti.

Kai mieltymyksistä voi puhua puhumatta samalla exästä tai existä.

Vierailija
44/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rassaa suhteissa se, että ne eksät pitää aina vetää juttuun mukaan jossain sivulauseessa. Mikä hitto miehiä vaivaa ettei ne voi keskittyä nykyhetkeen vaan ne eksät pitää ottaa lukuun vaikka ei ole edes lapsia tai mitään yhdistäviä tekijöitä miksi puhua menneistä? :p Olisi edes jotain tärkeetä, mut pakko mainostaa jotain eksän taitoja tai pukeutumistyyliä jossain yhteydessä. MIKSI? :( Haluaisin olla suhteessa miehen kaa kahdestaan, en silleen et mukana on se eksä edes henkisesti. 

Vierailija
45/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka miehiltänne kyselette aiempien suhteiden seksiasioista, kuvitteletteko saavanne rehellisiä vastauksia?

Olen melkeinpä satavarma, että jokainen mies kysyttäessä sanoo, että aiempi nainen olisi ollut huono sängyssä ja seksielämä oli kuollutta.

Vai onko jonkun mies oikeasti myöntänyt, että exä oli paras sängyssä?

ainakin mun mies sanonut, että exän kanssa oli normaalia enemmän seksiä, ainakin kerran viikossa (suhde yli 20 vuotta kestänyt). Seksi oli ehkä aina samanlaista, mutta erittäin tyydyttävää. Joskus kivoja pikku yllätyksiä.

Vierailija
46/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua rassaa suhteissa se, että ne eksät pitää aina vetää juttuun mukaan jossain sivulauseessa. Mikä hitto miehiä vaivaa ettei ne voi keskittyä nykyhetkeen vaan ne eksät pitää ottaa lukuun vaikka ei ole edes lapsia tai mitään yhdistäviä tekijöitä miksi puhua menneistä? :p Olisi edes jotain tärkeetä, mut pakko mainostaa jotain eksän taitoja tai pukeutumistyyliä jossain yhteydessä. MIKSI? :( Haluaisin olla suhteessa miehen kaa kahdestaan, en silleen et mukana on se eksä edes henkisesti. 

sairaan mustasukkaista, kannattaisko hakeutua jo hoitoon?

Vierailija
47/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taas miten itse arvottaa. Minusta exän älyn yletön kehuminen tuntuisi pahemmalta kuin hänen seksitaitojensa. Outoa olisi myös, jos exä ei olisi ollut hyvä sängyssä. Harva seurustelee kumppanin kanssa, jonka kanssa elämä on surkeaa ja seksi kamalaa.

Vierailija
48/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sairaan mustasukkaista, kannattaisko hakeutua jo hoitoon?

Entä niiden miesten, jollei ole muuta kerrottavaa elämästään kuin takavuosien sirkkaliisoista joilla ei pitäisi olla mitään väliä? Kuitenkin samat naamat jäätyvät tyystin jos puheeksi ottaisi omat sergionsa. "Oi sillä oli iso ja sillä se iltaisin kairaili.." 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi