Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian henkilökohtainen kysymys?

Vierailija
27.10.2015 |

Haluaisin kysyä miesystävältäni hänen ja exänsä seksielämästä. Miten usein, minkälaista ja mitä ehkäisyä käyttivät.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette voi olla tosissanne! Ettekö edes exän ja miehenne ehkäisystä kysy?

Miksi kysyisin? Jos haluan tietää taudeista kysyn onko niitä ja millon on viimeksi käynyt testeissä ja onko sen jälkeen harrastanut seksiä.

Vierailija
22/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vastannut siihen, että miksi häntä kiinnostaa asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka miehiltänne kyselette aiempien suhteiden seksiasioista, kuvitteletteko saavanne rehellisiä vastauksia?

Olen melkeinpä satavarma, että jokainen mies kysyttäessä sanoo, että aiempi nainen olisi ollut huono sängyssä ja seksielämä oli kuollutta.

Vai onko jonkun mies oikeasti myöntänyt, että exä oli paras sängyssä?

Vierailija
24/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästä uteliaisuudesta kyselee, niin on liian henkilökohtaista. Siinä puhutaan sen exän hyvin henkilökohtaisista asioista häneltä mitään kysymättä. Sitten ymmärrän jos suhteessa on jotain selvitettäviä ongelmia. Silloin puhumista on vaikea välttää.

Vierailija
25/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on ongelmia ollut seksissä. Ap

Vierailija
26/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka miehiltänne kyselette aiempien suhteiden seksiasioista, kuvitteletteko saavanne rehellisiä vastauksia?

Olen melkeinpä satavarma, että jokainen mies kysyttäessä sanoo, että aiempi nainen olisi ollut huono sängyssä ja seksielämä oli kuollutta.

Täyspäiset ihmiset eivät arvota tai vertaile intiimiä rakkauselämäänsä vaan ymmärtävät, että kyseessä on kahden ihmisen summa. En ole tällaisia keskusteluja käynyt koskaan.

Vierailija
27/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyspäiset ihmiset eivät arvota tai vertaile intiimiä rakkauselämäänsä vaan ymmärtävät, että kyseessä on kahden ihmisen summa. En ole tällaisia keskusteluja käynyt koskaan.

Ja minä, kun ymmärsin, että juuri tälläisistä vertailevista keskusteluista oli kyse?

Kuten: Kuinka paljon, miten, missä, oliko kumia, etc...

Vierailija
28/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle. Jos miehellä olisi tauti se olisi kertonut sulle. Millaista seksiä edellisessä suhteessa oli ei kuulu sulle mitenkään, siitä puhuminen loukkaa exän yksityisyyttä ellei hän itse ole myös paikalla puhumassa asiasta.

Taisi se yksityisyys hävitä kun oli intiimisti miehen kanssa.... Ei ole tapaa jolla kieltää toinen puhumasta asiasta. Fiksu mies tietysti ei tällaisia kerro.

Vierailija
29/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on "vähän". Ei se edellytä exän seksielämän perinpohjaista tonkimista.

Vierailija
30/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle. Jos miehellä olisi tauti se olisi kertonut sulle. Millaista seksiä edellisessä suhteessa oli ei kuulu sulle mitenkään, siitä puhuminen loukkaa exän yksityisyyttä ellei hän itse ole myös paikalla puhumassa asiasta.

Taisi se yksityisyys hävitä kun oli intiimisti miehen kanssa.... Ei ole tapaa jolla kieltää toinen puhumasta asiasta. Fiksu mies tietysti ei tällaisia kerro.

Kyllä yksityisyyttä on oikeus vaatia vaikka seksiä harrastaisikin.

Vierailija
31/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi ja kysy äijältä suoraan, jos kerran sua noin kauheesti kiinnostaa. Siinä on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko kertoo avoimesti,  tai se vetää herneen nenään, suuttuu ja tienne eroavat.

Itse en kysyisi. Menneet on menneitä. Uutta höyryä koneeseen ja ryskyttämään, tekemään uusia muistoja. Siinä tohinassa kaikki entiset jutut unoohtuu.

Vierailija
32/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä keskittyisin niihin nykyisiin ongelmiin (en vieläkään ymmärrä miten niihin liittyisi kuinka usein, mikälaista ja millaisella ehkäisyllä seksiä on harrastettu edellisessä suhteessa).

Vierailija
33/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäshän lainkohta sopii tähän? Vähän niinkuin kirjesalaisuuskin, vastaanottaja saa julkaista viestin jos haluaa.

Vierailija
34/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia puheeksi ja kysy äijältä suoraan, jos kerran sua noin kauheesti kiinnostaa. Siinä on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko kertoo avoimesti,  tai se vetää herneen nenään, suuttuu ja tienne eroavat.

Itse en kysyisi. Menneet on menneitä. Uutta höyryä koneeseen ja ryskyttämään, tekemään uusia muistoja. Siinä tohinassa kaikki entiset jutut unoohtuu.

No ei suutu tai ainakaan jättäisi :D ap

Vierailija
35/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy pois. Kyllä pitkissä suhteissa puhutaan kaikesta. Ehkäisy-kysymys vaikuttaa suoraan sinuunkin ja terveyteesi, joten asia ei voi olla liian henkilökohtainen mitenkään.

On mies kertonut muutenkin aika henkilökohtaisia asioitaan. Koska itsekin olen avoin, niin mieskin on ollut normaalia avoimempi. Ap

Haluatko miehesi kertovan sinun seksielämästäsi tulevalle puolisolleen?

Tottakai kaikki exäni saavat kertoa minusta ja seksielämästämme. Eipä ole mitään salaista tietoa. Ap

Hitto mua kyllä vaivaisi jos mies selittäisi minusta intiimejä asioita eteenpäin. Toisaalta lähtökohtaisesti toisten makuuhuoneseteistä selittäviä tyyppejä pidetään hiukan vajaina tai säälittävinä :p 

Vierailija
36/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kyllä ymmärrä miksi ihmeessä haluat tietää jotain tuollaista. Luulen, että kysyminen toisi ongelmia vaan lisää :D Tieto lisää tuskaa 

Vierailija
37/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäshän lainkohta sopii tähän? Vähän niinkuin kirjesalaisuuskin, vastaanottaja saa julkaista viestin jos haluaa.

Eli kaikki mikä ei ole erikseen laissa kielletty on sallittu sinun mielestäsi?

Vierailija
38/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taisin hetken seukata sellaisen törpön kanssa mikä veti niin väärässä paikassa esiin noi jutut ja taisi kehua eksäänsä. Kyllä, kuollutta oli sen jälkeen niin makkarissa kuin suhteessakin. 

Vierailija
39/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka asiaa kummastelette paljastatte tässä hienosti oman ajatusmaailmanne karuuden, ja ilmeisen nuoruutenne. Jos te kertoisitte intiimejä asioita eteenpäin, kertoisitte niistä yksityiskohtaisesti ja roisisti. Minä puhun aivan eri asiasta. Tässä iässä (lähemmäs 50) asioihin suhtautuu myös toisella tapaa. 50+ miehillä alkaa jo olla erektio-ongelmia ja tieto edellisen suhteen seksikerroista viikossa on tärkeää tietoa, ei mitään revittelypaljastelua. Seksielämästään voi myös kertoa yksilöimättä sitä, kuten ap pyysi, tiettyyn ihmiseen. Kaikki nyt jotakin mieltymyksistään kertoo, toivottavasti. Jos ei kerro, kannattaisi, ihan jo suhteen jatkoa ajatellen.

Vierailija
40/48 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksielämästään voi myös kertoa yksilöimättä sitä, kuten ap pyysi, tiettyyn ihmiseen.

Exä ei ole yksilöity henkilö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan