Onko liian henkilökohtainen kysymys?

Vierailija

Haluaisin kysyä miesystävältäni hänen ja exänsä seksielämästä. Miten usein, minkälaista ja mitä ehkäisyä käyttivät.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että kestät kuulla vastauksen?

Miksen kestäisi? Kai seksi on ollut vähintäänkin tyydyttävää jos olivat monia vuosia yhdessä. Ap

Vierailija

Kysy pois. Kyllä pitkissä suhteissa puhutaan kaikesta. Ehkäisy-kysymys vaikuttaa suoraan sinuunkin ja terveyteesi, joten asia ei voi olla liian henkilökohtainen mitenkään.

Vierailija

Kyllä on. Itse en edes haluaisi tietää mieheni entisestä seksielämästä. Enkä kyllä arvostaisi, jos eksäni juoruaisi nykyiselleen meidän intiimiasioita.

Vierailija

Ei kuulu sulle. Jos miehellä olisi tauti se olisi kertonut sulle. Millaista seksiä edellisessä suhteessa oli ei kuulu sulle mitenkään, siitä puhuminen loukkaa exän yksityisyyttä ellei hän itse ole myös paikalla puhumassa asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kysy pois. Kyllä pitkissä suhteissa puhutaan kaikesta. Ehkäisy-kysymys vaikuttaa suoraan sinuunkin ja terveyteesi, joten asia ei voi olla liian henkilökohtainen mitenkään.

On mies kertonut muutenkin aika henkilökohtaisia asioitaan. Koska itsekin olen avoin, niin mieskin on ollut normaalia avoimempi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mies kertonut muutenkin aika henkilökohtaisia asioitaan. Koska itsekin olen avoin, niin mieskin on ollut normaalia avoimempi. Ap

Haluatko miehesi kertovan sinun seksielämästäsi tulevalle puolisolleen?

Vierailija

No sehän riippuu ihan teistä, onko liian henkilökohtaista! Me olemme kyllä tuollaisista keskustelleet, kiinnostavaa on ollut, ja kumpikaan ei ole loukkaantunut. 

Vierailija

Millätavalla liian henkilökohtainen?

Henkilökohtainen kysymys tuo on, mutta haluaako siihen vastata riippuu kai ennemmin ihmisestä jolle se esitetään.

Itse voisin kysyä että mitä teet sillä tiedolla?

Vierailija

Todellakin voisin kysyä jos yhtään pidempään on oltu yhdessä. Miksi mua kiinnostais jonkun emännän yksityisyys jos en häntä tule edes ikinä luultavasti tapaamaan? Sit jos pitäis nähdäkin joskus niin voi olla etten kovin tarkasti kyselis, kertokoon äijä itse jos haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että kestät kuulla vastauksen?

Miksen kestäisi? Kai seksi on ollut vähintäänkin tyydyttävää jos olivat monia vuosia yhdessä. Ap

Ei mikään tae. Esim. läheisriippuvat voivat roikkua paskoissakin suhteissa, joissa paskaa seksiä tai ei seksiä lainkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko miehesi kertovan sinun seksielämästäsi tulevalle puolisolleen?

Tottakai kaikki exäni saavat kertoa minusta ja seksielämästämme. Eipä ole mitään salaista tietoa. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat