Olen ollut sairaana 20 vuotta sitten, kysyttävää?

Vierailija

Sillon leikattiin umpisuoli. Olen kyllä käynyt hammaslääkärissä,  gynellä ja synnytänyt jne. Mutta sairas en ole ollut. Ikää 44v.

Kommentit (13)

Vierailija

Anteeksi, että olen ollut terve. Sitä ei kai saa sanoa ääneen. Siis en ole sairastanut 20 vuoteen. Ihan elän tässä päivässä, terveenä ja iloisena. Kuten olen elänyt koko elämäni. Ap.

Vierailija

Tosi hienoa! Onneksi olkoon! Mikä on salaisuutesi? Ruokavalio, avantouinti, lisäravinteet? Vai ehkä muuten vain hyvä immuniteetti. On olemassa ihmisiä, joilla on luonnostaan todella hyvä immuniteetti. Joskus hyvä immuniteetti voi liittyä myös johonkin oireyhtymään esim. skitsofreniaan liittyy poikkeuksellisen vahva immuniteetti, minkä johdosta luonto ei ole karsinut sairautta pois.

Vierailija

Ei ole leikattu umpisuolta. Olen käynyt hammaslääkärissä tarkastuksissa parinkymmenen vuoden aikavälillä muutaman kerran. Toimenpiteitä ei ole tarvittu. 

Olen synnyttänyt yhden kerran kahdenkymmenen vuoden aikana. Tosin kolme kertaa ennen tätä. Ikä 53v. 

Jos siis haluat olla jotenkin "paras", niin hävisit. Okei..... pari pikkuflunssaa on ollut, mutta lääkärissä ei ole tarvinnut käydä. 

Vierailija

En nyt erityisen terveellisesti elä. Olen kaikkiruokainen. Harrastan suunnistusta, kirjallisuutta, teatteria ja matkustamista. En halua kilpailla, ihan vaan kerroin oman tarinani. Ja en kersku, voinhan vaikka huomenna sairastua. Uskon jotenkin tuohon immuniteettiin.

Vierailija

öö.. mä olen ollut sairaalassa 2 vuotiaana keuhkokuumeessa ja sitten 2 kertaa synnyttämässä. Nyt ikää 40v . Eli mitä ihmeellistä tossa on jos ei ole ollut sairas niin että vaatii sairaalahoitoa ?? Mä luulin että se on enemmän sääntö kun poikkeus että ihmiset eivät ole olleet sairaalassa.  Vai tarkoitatko nyt että sä et ole 20 vuoteen sairastanut edes yhtään flunssaa tms. ??

Vierailija

Miten se on mahdollista? Ettei yhtään pienintäkään nuhaa oikeastaan koko aikuisiällä? Mäkin sairastan harvoin, mutta silti muutaman vuoden välein...vatsatautia mullakaan ei oo ollu lapsuuden jälkeen. Nyt 37v.

Vierailija

Oletko ehkä hoitoalalla? Mä ainakin olen saanut sieltä niin hyvän vastustuskyvyn, etten myöskään pahemmin sairastele. Isäni oli 35 vuotta työelämässä opettajana, eikä kertaakaan ollut sairaana. Ei siis yhtään sairaspäivää 35 vuoteen. Musta se on jo melko kunnioitettavaa. 

Vierailija

En tiedä, mutta näin vaan on. Ei nuhaa, yskää tms. Perheessä kyllä on ollut. Lapsia kolme ja ukko, he ovat sillon tällöin flunssassa, minuun ei vaan tartu, vissiin jotenkin outo...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat