Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä Jumbosta jälleen!

Raymond
27.10.2015 |

Taaskaan ei mitään mamuinvaasiota, eikä ketään ahdisteltu.

Olen nyt käynyt siellä arkena ja viikonloppuna, aamulla, päivällä ja illalla. Ei mitään raportoitavaa. Paitsi että paljon japanilaisturisteja oli yhtenä päivänä. Näyttivät iloisilta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuan kyllä että kun ne siellä kakkamajoissaan on asuneet naiset takahuoneessa niin tänne tullessa on vaikeeta. mutta pinna kiristyy kun hätämajoituskeskuksissa hymistään että kyllä me annetaan seksivalistusta ja kerrotaan maan tavoista mutta vielä ei ole ehditty. että seksiä haluaa molemmat ja ehkäisy on jees ja naiset saa kulkea.

jonkun pitäisi kertoa ihan raakasti mikä on totuus ja mitä se tarkoittaa eikä hymistellä öhhöhhöö kunhan tässä ehditään.

ahdistelu on rikos, huoraksi huuteleminen on rikos, raiskaus on aina rikos ja näistä myös nainen voi poliisille ilmoittaa eikä menetä kunniaansa. myös käpälöinti on rikos ja tunkemiskäpälöinti on raiskaus. raiskaajat joutuu vankilaan ja vankilassa ne on alinta kastia heti pedofiilien jälkeen ja alaikäisen raiskaaja on pedofiili.

jos ei nainen ole heille minkään arvoinen niin olisiko edes oma nahka sitten!

Vierailija
22/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä! Nyt mielipiteeni hallitsemattomasta siirtolaisuudesta muuttui saman tien! Kaikki irakilaiset miehet tänne heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vois ne naisetki vähän kattoa, mihin aikaan kulkee ja missä ja varsinkin millaiset vaatteet päällä. Perseshortsit ja toppi päällä nuorilla tytöillä. Voiko tyrkympää olla. On kai se nyt päivänselvä, että toisenlaisesta kulttuurista tullut luulee, että nää on niitä helppoja naisia.

Vähän kun katsoo, mitä laittaa päälle, ei katsele flirttaillen niitä miehiä, eikä tunge ympäripäissään illalla itseään yksin kaupungille, en ole kokenut minkäänlaista tungettelua itseäni kohtaan.

Vierailija
24/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näiden pakolaisten takia elämänlaatuni on heikentynyt merkittävästi. Ikää on 23 vuotta mulla ja olen luonnollisen vaalea, eli en ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen todella kiltin näköinen, mistä johtuen esimerkiksi passintarkastuksessa passiani ei edes vilkaista, sillä eihän näin kiltin näköinen mitään tekisi. Baby faceni ei ole koskaan erityisesti kiinnostanut suomalaisia miehiä, sillä en meikkaa tai ole "makea mimmi", mutta nyt pakolaisten tullessa omaan kaupunkiini saan ihan liikaa huomiota. On todella ahdistavaa, kun jokaisella kauppareissulla vähintään viisi ukkoa tulee selittämään jotakin arabian ja englannin sekoituksella. He koskevat minua, hokevat "Come me" ja ovat hyvin päällekäyviä.

Kukaan ei vain välitä siitä, että minua pelottaa. Ketään ei kiinnosta, että kauppareissut ovat nykyään silkkaa painajaista minulle. Olen ollut puoli vuotta vaihdossa ulkomailla elämäni aikana ja seurustelin siellä ulkomaalaisen kanssa, joten en todellakaan ole rasisti. Olen vain tavallinen nuori nainen, jonka ulkonäössä on jotakin, joka pakolaisia viehättää. Minusta se ei oikeuta siihen, että pelkään liikkua yksin. Ilmeisesti minulle pitää tapahtua jotakin todella pahaa, ennen kuin myönnetään, että tällainen ongelma on olemassa.

Mene kaupassa sanomaan myyjälle, että kutsuu vartijan paikalle.

Soita vastaanottokeskukseen ja kerro millaisia kokemuksia sinulla on.

Tässä joitakin ratkaisuehdotuksia.

Vierailija
25/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on yksi tasa-arvoisimmista maista. Ja nyt naiset eivät voi kulkea ulkona ilman (mies) saattajaa? Tämä raivostuttaa.

Vierailija
26/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kulkisin pimppi paljaana, ei se oikeuta raiskaamaan tai ahdistelemaan. Tiedän erään tytön, joka oli kuorossa, pukeutui kuin nunna ja oli kiltti kuin mikä. Nyt hän on kuollut. Tappoi itsensä vuoden sisällä siitä, kun hänet raiskattiin. Tapahtui kello 18, kun tuli kuoroharkoista. Raiskaajaa ei saatu ikinä kiinni, mutta oli ulkomaalainen.

Toki suomalaisetkin miehet raiskaavat, mutta harvoin keskellä päivää tai ylipäätään puskaraiskauksia, en ainakaan yhtään juttua tähän hätään muista. On eri asia, jos nainen lähtee miehen kämpille kännissä kello 4 aamuyöllä, vaikka silloinkaan ei saa raiskata. Kuitenkin kauppojen aukioloaikoina naisten pitäisi saada mielestäni kulkea rauhassa!

Ihmiset - varsinkin naiset - ovat usein kolmivuorotöissä, jolloin joutuu liikkumaan illalla/yöllä. Tuskin tuo 23-vuotias kiltin oloinen nuori nainen kulkee kaupoissa kello 4 aamuyöllä tissit paljaina.

Vierailija
27/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin kaupunkimme vastaanottokeskukseen, kun kuulin tyttäreni kavereilta, että heitä oli ahdisteltu uimahallissa ja kuvattu kännykkäkameroilla uima-altailla pakolaisten toimesta. Vastaanottokeskuksen mies haistatteli minulle ja väitti, ettei ole mahdollista. Olin koko ajan asiallinen, sillä pidin vastaanottokeskusta silloin vielä positiivisena asiana. Luin samasta ilmiöstä keskustelupalstalla, eli muutkin olivat samaa kokeneet. Pitää otta ensi kerralla yhteys poliisiin. Jos hätätilanne tulisi, on lähin poliisi täällä 20 minuutin matkan päässä, joten raiskaus ehtii kyllä helposti tapahtua ennen kuin poliisi tulee paikalle.

Vierailija
28/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä riitti siellä viikko sitten.

Minua ei ahdisteltu koska isokokoinen mieheni oli mukana, mutta minun vanhempaa, yli 50-vuotiasta naiskollegaa oli seurailtu ja hänen takamuksesta napattu kännykameralla kuvia ja hörötelty niin kovaa että varmaan kuului lentokentälle asti. Miten noista lähtee muuten niin kauhea meteli ja miksi liikkuvat aina väh 5 hengen porukoissa, ei koskaan yksin tai kaksin? Vokeissa kehotettu liikkumaan porukalla ettei suomalaiset käy päälle? Tosin tuollaiset monen hengen porukat saa nuoret tytöt ja naiset pelkäämään.

Vierailija
29/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä raivostuttaa niin paljon! Itsekin olen joutunut taipumaan ja saattaja/hakija on pimeällä vastassa bussipysäkillä, koska läheisen mamu-keskuksen miesten vuoksi ei uskalla kävellä rauhassa kotiin. Naiset taipuvat, yhteiskunta toivottaa lisää tulijoita.

Ja nyt jos joku ehdottaa, että on sitä ennenkin puolustauduttu ihan itse, niin huvittaisiko testata yhtä tai useampaa miestä vastaan, pysyykö se laittomasti mahdollisesti mukana kannettu Mora omissa hyppysissä? Poliisi neuvo helisyttämään avainnippua pelotteena. Voi itku.

Vierailija
30/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo ylipäätään saavat liikkua yksin esim. iltaisin?

Vierailija
31/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on yksi tasa-arvoisimmista maista. Ja nyt naiset eivät voi kulkea ulkona ilman (mies) saattajaa? Tämä raivostuttaa.

Minua kiusattiin perjantaina bussissa, äijät jotka eivät voineet antaa paikkojaan raskaana olevalle ja kahdelle vanhukselle! Ilmeisesti tuo kiusaaminen ja huutelu johtui siitä ettei minulla ollut miestä bussissa mukana joten olin "huonomaineinen nainen"???

Vierailija
32/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vois ne naisetki vähän kattoa, mihin aikaan kulkee ja missä ja varsinkin millaiset vaatteet päällä. Perseshortsit ja toppi päällä nuorilla tytöillä. Voiko tyrkympää olla. On kai se nyt päivänselvä, että toisenlaisesta kulttuurista tullut luulee, että nää on niitä helppoja naisia.

Vähän kun katsoo, mitä laittaa päälle, ei katsele flirttaillen niitä miehiä, eikä tunge ympäripäissään illalla itseään yksin kaupungille, en ole kokenut minkäänlaista tungettelua itseäni kohtaan.

No toihan on hyvä, että 9 kk vuodesta ollaan kaikki turvassa ja jonain vuosina läpi vuoden kesäsäästä riippuen.

Kun olen kulahtanut nelikymppinen akka, saan sitten varmasti liikkua ihan turvassa ulkona myöhäisillalla eikä tarvitse pelätä muita kulkijoita. 

Vierailija
33/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiusattiin perjantaina bussissa, äijät jotka eivät voineet antaa paikkojaan raskaana olevalle ja kahdelle vanhukselle! Ilmeisesti tuo kiusaaminen ja huutelu johtui siitä ettei minulla ollut miestä bussissa mukana joten olin "huonomaineinen nainen"???

No nyt on sitten työttömille miehille markkinarako, koska etenkin pk-seudulla on paljon sinkkuja naisia. Tai sitten jos ei halua antaa turvapalveluita, voi jatkossa onnistua seuranhakukin paremmin. Kummasti alkanut itseäkin kiinnostaa taas ajatus pariutumisesta (ei turvapaikanhakijan kanssa). 

Vierailija
34/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo dram team on kerta niin hyvin selvillä Suomen kaupungeista, missä haluaisivat asua, sosiaaliturvasta, päivärahoista, oikeuksistaan jne. Niin kuvitteleeko joku, ettei vähintään jollakin sisäpiiritiedolla olisi suusanallista tietoa tai huhua, ettei täällä saa raiskauksesta käytännössä välttämättä tuomiota? Ehdollista ei lasketa. Leikkikenttä on vapaa, olkaa vaan hyvät.

Vierailija
35/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo dram team on kerta niin hyvin selvillä Suomen kaupungeista, missä haluaisivat asua, sosiaaliturvasta, päivärahoista, oikeuksistaan jne. Niin kuvitteleeko joku, ettei vähintään jollakin sisäpiiritiedolla olisi suusanallista tietoa tai huhua, ettei täällä saa raiskauksesta käytännössä välttämättä tuomiota? Ehdollista ei lasketa. Leikkikenttä on vapaa, olkaa vaan hyvät.

Kyllähän ne sen tietää, että niillä on täällä paikallisia enemmän etuja ja oikeuksia. Rikoksista heitä kohtaan rangaistaan kovennetusti ja heitä taas vastaavasti ei saateta läheskään aina edesvastuuseen, eikä etenkään sillä tasolla, mikä ammoisessa kotimaassa olisi odottanut lainrikkojaa. Mikä tahansa tämän maan rangaistus tuntuu niistä varmaan lastenleikiltä. 

Vierailija
36/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älämölökulttuurista tulijat eivät ymmärrä hienovaraista kieltäytymistä. Tyrkkäät kauemmas ja syljet päälle.

Vierailija
37/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Have you already found Jesus? Jesus saves! Mitenkähän matut reagoisivat?

Vierailija
38/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä raivostuttaa niin paljon! Itsekin olen joutunut taipumaan ja saattaja/hakija on pimeällä vastassa bussipysäkillä, koska läheisen mamu-keskuksen miesten vuoksi ei uskalla kävellä rauhassa kotiin. Naiset taipuvat, yhteiskunta toivottaa lisää tulijoita.

Ja nyt jos joku ehdottaa, että on sitä ennenkin puolustauduttu ihan itse, niin huvittaisiko testata yhtä tai useampaa miestä vastaan, pysyykö se laittomasti mahdollisesti mukana kannettu Mora omissa hyppysissä? Poliisi neuvo helisyttämään avainnippua pelotteena. Voi itku.

Sama tilanne minulla, tosin sillä erotuksella, ettei minulla ole tällä paikkakunnalla ketään, joka voisi tulla vastaan. Iltavuorosta tullessani pelkään joka ilta, mitä tapahtuu. Naisten pitää kuitenkin vain kärsiä, pakolaisparat ovat vain uhreja. Avainnippu ei kyllä niitä viiden-kymmenen miehen porukoita pahasti säikäytä, voisi poliisi kokeilla ilman virkapukua, paitsi he ovat harvemmin 153 cm pitkiä parikymppisiä naisia.

Lisäksi esimerkiksi seurakunnan vastaanottokeskuksessa synnyinkaupungissani pakolaisille EI ole edes pidetty mitään infoa Suomen laeista tai siitä, ettei naisia saa raiskata. On ilmeisesti liian tungettelevaa ruveta neuvomaan miehiä, ettei saa raiskata.

Vierailija
39/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa nyt tajuta että nää kiertää maailmaa paremman elintason toivossa koska heidän kk-palkka satasen parin luokkaa omassa maassaan? Vaikkeivät asu kriisialueilla tai lähelläkään, niin feikkaavat osoitteensa sinne missä levottomuuksia ollut?

Täällä niille maksetaan ainakin vuoden verran kaikki ja saavat käteistä kouraan, siinä on kiva kierrellä ja lomailla sinkkuna. Sitten taas seuraava maa, ja seuraava, muutaman vuoden ajan ja lopulta palataan rahatukun kanssa omaan maahan, etsitään morsian ja perustetaan perhe.

Näin siis Ruotsissa asuva tuttu irakilaistaustainen ruotsalaistunut mies kertoi minulle, ettei ymmärrä näitä nykymiehiä joilla tuollainen hinku hakea helppoa elämää pitkin maailmaa.

Vierailija
40/58 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi noille englanniksi että tänne tulee pitkä pimeä kausi joka kestää kesään asti, ja että sinä aikana monet suomalaisetkin masentuu ja tappaa itsensä :DDDDD Olivat olleet huulet pyöreänä siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän