Terveisiä Jumbosta jälleen!

Raymond

Taaskaan ei mitään mamuinvaasiota, eikä ketään ahdisteltu.

Olen nyt käynyt siellä arkena ja viikonloppuna, aamulla, päivällä ja illalla. Ei mitään raportoitavaa. Paitsi että paljon japanilaisturisteja oli yhtenä päivänä. Näyttivät iloisilta.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eli olet Jumbossa 24/7? Siellähän ei voi sattua mitään, jos et ole paikalla, niinkö?

Mamut odottelevat kulman takana valmiina suorittamaan invaasion heti, kun ap häipyy?

Vierailija

Hyysäri-hesarintoimittaja vauhdissa taas. Kyllä se vaan niin on, että kyllä ne siellä koko ajan varastaa ja raiskaa. Kaikkihan sen kyllä tietää ja jokainen omilla aivoilla ajatteleva kyllä ymmärtää, että kyllä se niin vaan on vaikka vihervassarit ja YLE ja EU ja kaikki mitä sanoisivat niin kyllä se vaan niin on. Kyllä!

Vierailija

En sitä tarkoittanut, vaan, ettei voi sanoa, että jossakin on turvallista, jos itse ei ole siellä koko ajan. Eräs ystäväni väittää esimerkiksi itsepintaisesti, että asun hyvällä asuinalueella (ei pääkaupunkiseutu), vaikka täällä saa oikeasti pelätä ja minua on ahdisteltu. Ystäväni käy luonani silloin tällöin ja sanoo aina "on niin rauhallista että, turhaan sinä pelkäät!", vaikka 200 metrin päässä kodistani on yritetty raiskata useita eri naisia sinä aikana, kun täällä olen asunut. On eri asia hengata täällä päivällä kuin illalla.

En todellakaan väitä, että Jumbossa olisi asiat huonosti, mutta kukaan ei kaupassa niin paljon hengaa, että voisi varmasti sanoa, ettei mitään ongelmaa ole.

t. Viesti 1

Vierailija

AP:n muutamat käynnit kumoavat koko tilastot ja kaikki uutiset. Maailma on ihmeellinen. 

Minä muuten tunnen yhden tataarin. On mukava kaveri ja tehnyt pitkää työuraa. Nyt voin tältä pohjalta kumota kaikki tilastot ja työttömyysluvut, koska tunnen yhden työssäkäyvän. En usko muuten, että maailmassa olisi nälänhätää, koska söin äsken. 

Vierailija

Valitettavasti näiden pakolaisten takia elämänlaatuni on heikentynyt merkittävästi. Ikää on 23 vuotta mulla ja olen luonnollisen vaalea, eli en ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen todella kiltin näköinen, mistä johtuen esimerkiksi passintarkastuksessa passiani ei edes vilkaista, sillä eihän näin kiltin näköinen mitään tekisi. Baby faceni ei ole koskaan erityisesti kiinnostanut suomalaisia miehiä, sillä en meikkaa tai ole "makea mimmi", mutta nyt pakolaisten tullessa omaan kaupunkiini saan ihan liikaa huomiota. On todella ahdistavaa, kun jokaisella kauppareissulla vähintään viisi ukkoa tulee selittämään jotakin arabian ja englannin sekoituksella. He koskevat minua, hokevat "Come me" ja ovat hyvin päällekäyviä.

Kukaan ei vain välitä siitä, että minua pelottaa. Ketään ei kiinnosta, että kauppareissut ovat nykyään silkkaa painajaista minulle. Olen ollut puoli vuotta vaihdossa ulkomailla elämäni aikana ja seurustelin siellä ulkomaalaisen kanssa, joten en todellakaan ole rasisti. Olen vain tavallinen nuori nainen, jonka ulkonäössä on jotakin, joka pakolaisia viehättää. Minusta se ei oikeuta siihen, että pelkään liikkua yksin. Ilmeisesti minulle pitää tapahtua jotakin todella pahaa, ennen kuin myönnetään, että tällainen ongelma on olemassa.

Raymond

Vierailija kirjoitti:

AP:n muutamat käynnit kumoavat koko tilastot ja kaikki uutiset. Maailma on ihmeellinen. 

Minä muuten tunnen yhden tataarin. On mukava kaveri ja tehnyt pitkää työuraa. Nyt voin tältä pohjalta kumota kaikki tilastot ja työttömyysluvut, koska tunnen yhden työssäkäyvän. En usko muuten, että maailmassa olisi nälänhätää, koska söin äsken. 

Laitatko linkkiä näihin tilastoihin?

Raymond

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti näiden pakolaisten takia elämänlaatuni on heikentynyt merkittävästi. Ikää on 23 vuotta mulla ja olen luonnollisen vaalea, eli en ole koskaan värjännyt hiuksiani. Olen todella kiltin näköinen, mistä johtuen esimerkiksi passintarkastuksessa passiani ei edes vilkaista, sillä eihän näin kiltin näköinen mitään tekisi. Baby faceni ei ole koskaan erityisesti kiinnostanut suomalaisia miehiä, sillä en meikkaa tai ole "makea mimmi", mutta nyt pakolaisten tullessa omaan kaupunkiini saan ihan liikaa huomiota. On todella ahdistavaa, kun jokaisella kauppareissulla vähintään viisi ukkoa tulee selittämään jotakin arabian ja englannin sekoituksella. He koskevat minua, hokevat "Come me" ja ovat hyvin päällekäyviä.

Kukaan ei vain välitä siitä, että minua pelottaa. Ketään ei kiinnosta, että kauppareissut ovat nykyään silkkaa painajaista minulle. Olen ollut puoli vuotta vaihdossa ulkomailla elämäni aikana ja seurustelin siellä ulkomaalaisen kanssa, joten en todellakaan ole rasisti. Olen vain tavallinen nuori nainen, jonka ulkonäössä on jotakin, joka pakolaisia viehättää. Minusta se ei oikeuta siihen, että pelkään liikkua yksin. Ilmeisesti minulle pitää tapahtua jotakin todella pahaa, ennen kuin myönnetään, että tällainen ongelma on olemassa.

Minä välitän siitä, että sinua pelottaa. Näin ei missään nimessä saisi olla.

Mutta että jokaisella kauppareissulla? Vähintään viisi ukkoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinua pelottaa, ei kiinnosta päättäjiä. Minua pelottaa sekä sinun kohtalosi että kaikkien muiden, jotka joutuvat kokemaan Unelman takia pelkoa ja ahdistusta. Voin vain kuvitella, kuinka paljon Suomessa on sinunlaisia ihmisiä. Valitettavasti Suomella ei ole rajoja ja tänne saa kuka tahansa tulla tekemään ihan mitä tahansa eikä ketään kiinnosta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä välitän siitä, että sinua pelottaa. Näin ei missään nimessä saisi olla.

Mutta että jokaisella kauppareissulla? Vähintään viisi ukkoa?

Itse asun kohtalaisen lähellä sellaista majoituspaikkaa Helsingissä, jossa asuu näitä turvapaikanhakijoita, ja niitä pyörii siinä majoituspaikan läheisyydessä 20-40 kappaletta lähes koko ajan. 

Vierailija

Ihan höpöpuhetta, että olisi mitään vaaraa. Viime viikolla olin tapahtumassa, missä oli muutama maahanmuuttajamies. Komeita nuoria miehiä ja hymyilivät kovasti ja pyysivät meitä suomalaisia naisia tanssimaan kanssaan. Meillä oli tosi mukavaa, vaikka kielitaitoa heillä ei ollut. Kukaan ei ahdistellut, eikä ehdotellut mitään, vaan kehuvat vain, että beautiful woman in finland ja halasivat siinä tanssiessa. Yksi treffikutsukin tuli ;) En tiedä vielä, menenkö treffeille, mutta kiinnostaisi kyllä, oli aikas komea nuori mies, joka pyysi.

Vierailija

Sinä nuori nainen, vaikka sinulle tapahtuisi jotain, ei siitä kiinnostu kuin läheisesi. Monta naista on raiskattu ja joitain jopa tapettu esim. Porissa lenkkeilijätyttö, eikä se ole riittänyt herättämään tekoja hallinnon puolelta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat