pitääkö paikkansa?
Että naisilla jotka harrastaneet ikänsä liikuntaa on tiukka pimppi?
Kommentit (13)
mutta olen kuullut että esim. synnytyksessä joudutaan tekemään poikkeuksetta välilihan leikkaus koska kudokset liian tiukat... minulla yksi naisystävä joka harrastanut pikkutytöstä asti kaikenlaista liikuntaa ja joutui lääkärissä vähän väljentämään paikkoja, että edes eka yhdyntä onnistui!
pitää paikkansa :))) minä ylpeänä vieressä :))))) ja hei, ihan oikeesti, älkää siskot hermostuko;)
tai en korjaakkaan!! TOTTA joka sana. Tosin ei se nyt välttämättä kulje käsi kädessä ton urheilemisen kanssa... mut joo, tota... yleensä joutuu vähä auttelee veitsen kanssa!
Onnea ihanasta naisestasi... miten se pimppi tuntuu paremmalta kuin ei niin timmis formis oleva toosa?
kuvittele patonkia messuhallissa... hyvä. Nyt kuvittele patonki säästöpossun reiästä sisään... jep jep... tunnetko eroa???
ei sillä oikeesti ole mitään merkitystä, ei ainakaan seksuaalista!! Tahtosin tavata yhdenkin miehen joka päästessään pukille miettii että minkähän kokonen tämä nyt mahtaa olla!! no, insinöörit erikseen, mutta ei ne miehet ole edes tienneet sitä asiaa että toosiakin on erikokoisia ennenkuin me naiset sen olemme tyhmyyksissämme kertoneet!! ja olen siis vastaajan avopuoliso:)))
mies saa pitää mielipiteensä, ei mua haittaa, päinvastoin:))) mutta mä olen kyllä oikeessa, niinkuin aina rakkaani ;))
Täytyy treenata lajia, joka kehittää lantionpohjanlihaksia. Ratsastajilla, salsaajilla ja vatsatanssijoilla on tiukat lihakset. (Pilates kuulemma kans hyvä!)
Gynekologini sanoi, että monilla nuorilla muuten tosi timmeillä aerobikkaaja-tytöillä on tosi surkeat lantionpohjanlihakset.
Urheilu joka sisältää paljon hyppyjä, löysyttää lantiopohjan lihaksia. Tällä en kyllä meinaa että kaikki aerobiccaajat on löysiä! Enempi kuin muitten lihasten kunnosta lantipohjan lihasten kunto riippuu niitten käyttämisestä!
Ja sit se lämmitteli niitä kuumaan veteen kastetulla pyyhkeellä, ja sit " käytti veistä" , eli aikas iso viilto tuli. No en mikään homoliikkuja ole, mutta muutaman kerran viikossa SILLOIN kävin jumpassa ja lenkillä.
paremmin kuin veitsellä tehty viilto.
Mitä tekemistä episiotomialla on lihasten kireyden kanssa? Siinähän kyse on välilihan kudoksesta. En ymmärrä.
Ei kai ketään nyt emättimestä leikellä synnytyksessä?!
koska synnyti yli neljä kiloa painavan esikoiseni ilman repeämää/ viiltoa ja ole aktiivi liikkuja. Myöskin lantionpohja lihakset ovat timmit ja toosa tiukka. Kudoksiss on paljon eroja. Toisilla sidekudos antaa periksi kun taas toisilla ei. Hyvin treenattu lihashan on yleensä myös kimmoisa (emättimessä) ja väliliha ei ole yksi niistä lihaksista jota treenaamalla voidaan kiristää.
Vielä ei kyllä ole tullut vastaan naista, jolla pimpsa ei olisi ollut tarpeeksi tiukka mukavaan petipuuhaan. Eipä noita liian tiukkojakaan ole tullut vastaan - yksi kyllä hieman haasteellisempi.
Ei mun vaimo mikään himoliikkuja ole
jos käy lenkillä 1kk niin hyvä
ja on tiukka pimpsa
-mici-