Virolaisten käsitys suomalaisista

Vierailija

Virolaisten käsitys suomalaisista sai mielestäni hyvän ilmaisun porokänniläistermistä. Lisäksi uusin, naisten vierailu kodittomien luona seksimielessä on komppausta edelliseen termiin. Ja se, että osa haukkuu suomalaisia naisia rumiksi lehmiksi estoitta on varmaan jonkun (kuten Anu Saagimin) mielestä oikeutettua. Mun mielestä ei. Noh, kertoo sanojasta oleellisen-ulkoinen on sisintä tärkeämpää.

Se, että tuollainen päätyy lehtiin kumpuaa yleisestä ajattelutavasta. Asiaa korjattiin varmasti myös sen vuoksi, ettei"porojen" rahoja menetettäisi suuttumisen vuoksi.

Että jos nyt lopetettaisiin Viron puolelle suuntautuvat risteilyt ja "kauneudenhoito" käynnit. Jos on ihan pakko saada sitä viinaaa tai olutta, niin tilatkaavaikka Saksasta. Parasta olis,jos porukka olis ostamatta kokonaan. Tulis vielä enemmän säästöä. Ja onko järkeä käydä virolaisissa rinta- ja botoxhoidoissa jos tuliaisina on joku infektio? Tästäkin on ollut juttua.

Kommentit (14)

Vierailija

Niinpä. Onko pakko mennä sinne jos katotaan nenänvartta pitkin ja arvostellaan? Eikä Viro oo euron myötä mikään huippuhalpakaan.

Vierailija

On pakko todeta tähän väliin, että Virossa käy suureksi osaksi tietyn tyylinen väestön osa joka kännää koko matkan. Ei kaikki, mutta moni. Jos hinnat tuplattaisiin (risteily+alkoholi) vaikuttaisi varmasti monen ostoinnokkuuteen. Kovempi alkoholiverotus Viroonki siis!

Vierailija

Halveksuntaa on toki molemmin puolin, mutta kyllähän Viron talous kokisi kolauksen jos suomalaisturismi loppuisi tyystin. Eli ainakin Tallinnassa on pakko olla vähän sellaisella kiss ass - meiningillä suomalaisia kohtaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Halveksuntaa on toki molemmin puolin, mutta kyllähän Viron talous kokisi kolauksen jos suomalaisturismi loppuisi tyystin. Eli ainakin Tallinnassa on pakko olla vähän sellaisella kiss ass - meiningillä suomalaisia kohtaan.

Se on sama monessa muussakin maassa. Turismia on pakko sietää, vaikka tekis mieli toivottaa ne vittuun. Niin ajattelen täällä käyvistä ryssistäkin.

Vierailija

Todellakin pistäis koville. Suomalaisten hieronnoissa,kylpylöissä, hiushoitoloiden ja mainittujen ihohoitojen vähentyminen olisi suoraan pois kassasta.

Puhumattakaan kuningas alkoholista. Ei ihme, ettei Tallinna haluaisi luopua erityiseduista ja alemmasta alkoholiverotuksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sama monessa muussakin maassa. Turismia on pakko sietää, vaikka tekis mieli toivottaa ne vittuun. Niin ajattelen täällä käyvistä ryssistäkin.

Aijaa.. Mun mielestä venäläiset on ihan OK.

Vierailija

No en ole kokenut halveksuntaa enkä tylyä kohtelua Tallinnassa, ja kuiten reilusti yli kymmenen kertaa käynyt. Ja ihan tavis olen, siis rahalla en ole ostanut kohtelua.

Tämä koko soppa on median kehittämää, tämä naisten seksiturismi Tallinnaan tiedetään ankaksi. Silti Is:n otsikossa: Tallinnan satamassa on toinenkin seksipaikka. Mikä toinen, kun sitä ensimmäistäkään ei ole?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä ok että ne täydet pakkelit ja hajuvedet päällä uiskentelee kylpylöissä käymättä pesulla ensin, kuseskelee vessat täyteen. Etuilee, möykkää, jne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä ok että ne täydet pakkelit ja hajuvedet päällä uiskentelee kylpylöissä käymättä pesulla ensin, kuseskelee vessat täyteen. Etuilee, möykkää, jne?

Älä lähde mukaan trollaukseen. Pysy aiheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en ole kokenut halveksuntaa enkä tylyä kohtelua Tallinnassa, ja kuiten reilusti yli kymmenen kertaa käynyt. Ja ihan tavis olen, siis rahalla en ole ostanut kohtelua.

Tämä koko soppa on median kehittämää, tämä naisten seksiturismi Tallinnaan tiedetään ankaksi. Silti Is:n otsikossa: Tallinnan satamassa on toinenkin seksipaikka. Mikä toinen, kun sitä ensimmäistäkään ei ole?

Mua kiinnostaa myös se, miten voi olla seksipaikka 2, jos ei ole 1 ;)

Jos rehellisiä ollaan,niin mun mielestä erityisesti Tallinnassa saa olla tarkkana ettei kuseteta. En kyllä pidä yhtiörehellisinä. Ja oon ollut siis ihan selvin päin ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde mukaan trollaukseen. Pysy aiheessa.

Niin no sitä minäkin, että joku oikeesti muka tykkäis niistäkin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On pakko todeta tähän väliin, että Virossa käy suureksi osaksi tietyn tyylinen väestön osa joka kännää koko matkan. Ei kaikki, mutta moni. Jos hinnat tuplattaisiin (risteily+alkoholi) vaikuttaisi varmasti monen ostoinnokkuuteen. Kovempi alkoholiverotus Viroonki siis!

Tästä oon kyllä täysin samaa mieltä. Erehdyttiin pitkästä aikaa (10 vuoteen) ottamaan viikonloppuristeily (!) Tallinnaan. Laivalla mennessä porukka umpitunnelissa, kiroilua (vaikka lapsia mukana) jatkuvasti. Ei mitään käytöstapoja ja viina ainoana mielessä. Laivalta tullessa mies auttoi jotain keski-ikäisiä/vanhuksia jotka ei oikein tolpillaan pysyny kaljakärryineen.. Kannata todellakin viinaveron nostamista Virossa.

Vierailija

Mä oon asunut Virossa (Tartossa) ja matkaillut eri puolilla Viroa, ja ylipäätään suomalaisiin suhtaudutaan positiivisesti. Votkaporot on tietenkin oma lukunsa, mutta kyllä Virossa - ja etenkin Tallinnassa - käy niin paljon suomalaisia turisteja, etteivät virolaiset suinkaan kaikkia suomalaisia semmoisina pidä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat