Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen TWD jakso (VAROITUS: spoilausta)

Vierailija
27.10.2015 |

Kuka katsoi? Mä en voi uskoa, että Glenn kuoli! Tuli kyllä ihan puskista! Ei olekaan sarjassa pitkään aikaan päähenkilöitä menehtynyt. Voih..

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tää sarja yhtään seurailee sitä sarjakuvaa -ja jkv seuraa- niin Glennille on varattu vielä paskempi kuolema.

eli se voi selvitä tuosta! pliiis! selvisihän se kuvernöörinpirulainenkin vaikka mistä pinteestä ennenkuin lähtö tuli..

Carolin hahmo on nyt rakentunut mielenkiintoiseksi kun Rick taas vähän hiipunut. Kunhan Daryl ei saa kipeetä!

Vierailija
22/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glennin näyttelijä on nähty roolivaatteissa kuvauksissa vielä tuon jakson kuvauksen jälkeenkin, että eipä huolta. Se todennäköisesti ryömii sen roskiksen alle turvaan tms. 

Ei toi välttämättä vielä mitään todista. Usein kuolleetkin hahmot esiintyy sarjoissa esim. jonkun muistoissa tms. Olihan se Rickin vaimokin siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuolema tuli kyl ihan puskista. Siks mäkin vähän epäilen. Mutta Glenn oli niin ihana ja hyvä ihminen! ;_; Ja kyllä se Nicholaskin loppua kohden herätti sympatiaa. Toivottavasti Daryl ja Susan ei kuole. Ne on mun lempparit.

Kukas se Susan olikaan?

Mun ehdottomat suosikit on Daryl, Carol, Michonne ja baby Judith!

Ap

Ei ku Carolia tarkoitin. Jostain syystä muistin, että se nimi on Susan :'D Mistähän tuokin tullu..

Vierailija
24/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuolema tuli kyl ihan puskista. Siks mäkin vähän epäilen. Mutta Glenn oli niin ihana ja hyvä ihminen! ;_; Ja kyllä se Nicholaskin loppua kohden herätti sympatiaa. Toivottavasti Daryl ja Susan ei kuole. Ne on mun lempparit.

Kukas se Susan olikaan?

Mun ehdottomat suosikit on Daryl, Carol, Michonne ja baby Judith!

Ap

Ei ku Carolia tarkoitin. Jostain syystä muistin, että se nimi on Susan :'D Mistähän tuokin tullu..

:D mietinkin että kuka hitto.. :)

Ap

Vierailija
25/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Glenin on pakko olla vielä WD:ssä. Ensiksi nehän söi nicholasia ku se tippu Glenin päälle. Toiseks Glen oli kauhuissaan "vain" siin loppukohtauksessa.

Talking deadissäkään ei näytetty jäähyväisosiossa Gleniä ja ohjaaja mikä lienikään kertoi että Glen tullaan vielä näkemään jollain lailla sarjassa.

Mä uskon että Maggie lähtee etsimään yksin tai yhdessä jonkun kanssa.

Huomasitteko muuten et Rickiä purtiin?

Vierailija
26/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on näytetty et Rickiä purtiin? Kelaan eilistä jaksoa enkä löydä sellasta kohtausta. Glennin kohtalo tais olla siinä :( luulen et se selviää kun Maggie lähtee häntä etsimään ja löytää zombiena

Vierailija
27/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eih en kestä. mulla on muutenkin aina maha kipeenä kun katon tätä sarjaa, jänskättää ihan hemmetisti. elän mukana ja karjun sohvalta niille alexandrialaisille että ryhdistäytykää nössöt :D 

Vierailija
28/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Glennin näyttelijä on nähty roolivaatteissa kuvauksissa vielä tuon jakson kuvauksen jälkeenkin, että eipä huolta. Se todennäköisesti ryömii sen roskiksen alle turvaan tms. 

Missä on nähty? Minäkin olen mm facebookissa nähnyt walking deadin julkaisevan kuvia kuvauksista, joissa pyörii vielä jo edesmenneitä hahmoja, mm se Darylin isoveli (en nyt millään muista nimeä), Andrean ja kuvernöörin.

Ap

Seitsemännessä jaksossa on tehty kuvauksia samalla kujalla mihin Glenn nyt "kuoli" ja Glennin on siellä raportoitu huutavan Enidiä. Eli sitä Carlin ihastusta joka edellisessä jaksossa jätti heippalapun ja hävisi sieltä alexandriasta. Enid todennäköisesti jotenkin pelastaa Glennin. 

Vierailija
29/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on näytetty et Rickiä purtiin? Kelaan eilistä jaksoa enkä löydä sellasta kohtausta. Glennin kohtalo tais olla siinä :( luulen et se selviää kun Maggie lähtee häntä etsimään ja löytää zombiena

Varmaan kävi edellisessä jaksossa. 

Vierailija
30/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä Glenin on pakko olla vielä WD:ssä. Ensiksi nehän söi nicholasia ku se tippu Glenin päälle. Toiseks Glen oli kauhuissaan "vain" siin loppukohtauksessa.

Talking deadissäkään ei näytetty jäähyväisosiossa Gleniä ja ohjaaja mikä lienikään kertoi että Glen tullaan vielä näkemään jollain lailla sarjassa.

Mä uskon että Maggie lähtee etsimään yksin tai yhdessä jonkun kanssa.

Huomasitteko muuten et Rickiä purtiin?

Huomasin, että Rick varoi kättään, mutten kyllä nähnyt että olisi purtu.

Ap

Vierailija
31/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28: helpottavaa kuultavaa :)

Ap

Vierailija
32/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikka sarjakuva ja sarja ei mene käsi kädessä, niin ellei GLenn nyt kuollut, niin kuolee. Ja sarja kuvassa Rickiltä puuttuu toinen käsi, sen kyllä hakkasi kuvernööri poikki.

Judith on kuollut sarjakuvissa. Maggiellä ja Glenillä on lapsi.

=) haluatteko lisää paljastuksia....WD-fani

Vierailija
33/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kävi vai ei käynyt? Tarkka kellonaika jaksosta, missä kohtaa Rickiä purraan, kiitos.

Vierailija
34/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kävi vai ei käynyt? Tarkka kellonaika jaksosta, missä kohtaa Rickiä purraan, kiitos.

Sanoit katsoneesi eilistä jaksoa ja Rickin käsi oli verinen jo jakson alussa, joten käsi haavottui jo edellisessä jaksossa. En tiedä purtiinko vai ei, katso itse. 

Vierailija
35/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se Rick olisi kätensä jo hakannu irti, jos sitä olisi purtu..? Itse jotenkin katoin eilen, kun se taisteli parin walkerin kanssa tiellä, olisi siinä loukannut kätensä, mutta minua häirittiin (uskaltavatkin, kun ohjelmaa katson..) kesken kaiken. Ja mitä Gleniin tulee. Itse toivon, että syödä mussuttivat sitä Nicolasta ja Glen liukkaana sieltä alta pois roskiksen alle piiloon ja joku harhauttaisi lauman. Toisaalta taas, kun jotkut miettii, ettei muut ole varmoja sitten Glenin kohtalosta, niin eikös hän kanna mukanaan Hersheliltä saatua taskukelloa? Oletteko katsoneet ohjelman spoileria? Onko siinä mahdollisesti ollut Glenistä vielä näyttämättömiä pätkiä? Itse en pääse nyt katsomaan (kännyllä täs kirjoitan). Joskus katsoin kuvia kaudesta 5 ja siinä oli kuvia muistaakseni Darylistä ilman toista kättä ja toisaalta taas poikki hakatusta kädestä (ranteesta poikki, vasen), jossa nimettömässä sormus eli viittaisi Rickiin. Toivon mukaan Glen pelastuu eikä muitakaan sarjan oikeesti tärkeitä tapeta. Koska tuolle sarjalle se on äkkiä kuolinisku, jos kaikki mielenkiintoiset katoaa. Omat suosikkini Daryl, Glenn ja Michonne. Nämä ei ärsytä mitenkään.

Vierailija
36/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Sanoit katsoneesi eilistä jaksoa ja Rickin käsi oli verinen jo jakson alussa, joten käsi haavottui jo edellisessä jaksossa. En tiedä purtiinko vai ei, katso itse. 

Höpöhöpö, tuolla periaatteella jokaista on purtu. Kaikki ovat verisiä jostain kohtaa.

Vierailija
37/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Glennin kuolleen, selviää varmasti tuosta :)

Joskin olen varma että koko tulevan jakson ajan pimittävät Glennin kohtaloa, ehkä aivan lopussa näyttää pienen epäselvän teeserin kohtalosta.

Rick selviää kiipeämällä asuntovaunun katolle ja joku pelastaa hänet ( Darryl on veikkaukseni) :)

Vierailija
38/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Glenn kuollut tuossa kohtauksessa.... tai se kohtaus jossa revittiin suolia jne, ei ollut Glenn jota walkerit söivät... sen näki "selvästi" eli se luuseri Nicholas siinä päällä makasi ja näin ollen suojeli Glenniä. toisaalta Glenn ei voi millään selvitä ilman puremia tuosta, tai sitten se vähän pilaa sarjan "todenperäisyyttä" ( juu TWD on realitya ) :) En halua tosiaan että Glenn kuolee, mutta miten tuossa muuten voi käydä. Päätyy walkeriksi?

Onko Rickiä kuitenkin purtu? Mikä on se haava kädessä? Sitä spekuloidaan monessa paikassa? Joutuuko Rick amputoimaan kätensä? Se jakson loppu oli jäätävä! ensi jakso tulee olemaan "tylsä"... pelkkää Morgania. Sinänsä ehkä hyvä hengähdystauko, mutta odotan jo kovasti sitä miten Rickin/Glennin kohtalo jatkuu... 

eilinen jakso taisi olla kaikkien aikojen paras. Siinä vaiheessa kun Glenn makasi maassa ja suolia revittiin, olin kyynel silmässä ja tuijotin epäuskoisena televisiota. Tuntuu että eilen ei meinannut uskaltaa ees hengittää, sellaista tykitystä koko tunti.... huh! 

Vierailija
39/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rickiä ei ole purtu vaan käsi haavoittui veistä heiluttaessa. Talking deadissa sanoivat, että sarjakuvan lukijat tietävät, mitä se tarkoittaa, että haavaan menee zombin verta...?

Vierailija
40/52 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että ne eivät ammu tai surmaa niitä kavereitaan, jotka joutuvat uhriksi tai miksi ne syötäväksi joutuvat eivät ammu itseään. Päältä vain katsotaan, kun toinen syödään elävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi