Mitä tää voi olla? Raskausoireita muttei raskaana

Vierailija

Palstalääkärit ja muut viisaat tietäjät!

Mulla on jo muutamien viikkojen (oikeastaan voidaan puhua jo yli kuukaudesta) ajan ollut ihmeellistä oirehdintaa. Etova olo, oksettaa, närästää, alavatsassa outoa tunnetta, on kylmä ja väsy, arat rinnat, flunssainen olo jne jne. Mitkään hajut ei ole koskaan aikaisemmin saanut mussa mitään pahoinvointia aikaan, mutta nyt olen meinannut jo useampaan otteeseen yrjötä joistain hajuista. 

Kun tota "oirelistaa" ajattelee, niin heti tulisi mieleen, että paksuna ollaan. Siiman ohut mahdollisuus siihenkin olisi, sillä käytämme nykyään "ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää (jo about viimeiset 6 kk). MUTTA, mulla on ollut kokoajan menkat täysin normaalit. Tulevat ajallaan, vuotomäärä on täysin sama kuin ennenkin. En siis ole raskaana.

Mutta mitä tää on? Joku syöpä vai? En haluaisi mennä lääkärille näin epämääräisten oireiden vuoksi, lähettävät kuitenkin kotiin seurailemaan tilannetta ja ottamaan buranaa...

Kommentit (4)

Vierailija

Kuukautisethan eivät ole vuoren varma todiste siitä että nainen ei ole raskaana, vaan kuukautiset voivat olla jopa aivan normaalit läpi raskauden. Tee nyt ensimmäiseksi raskaustesti.

Vierailija

Hui! Meinaatteko tosissaan, että menkat voivat tulla normaalisti raskaudesta huolimatta? 

Googlasin vähän sitäkin vaihtoehtoa, mutta näytti, että menkat + raskaus on äärimmäisen harvinainen kombo. Lisäksi jos menkat ovatkin raskauden aikana olleet, ovat ne olleet tavallista niukemmat. Mulla ei ole viitteitä mistään tuollaisesta. Aivan normaalisti vuotaa (eli paljon ja pitkään) kuten aina ennenkin.

No pitää varmaan kuitenkin käydä ostamassa se testi ja tehdä se varalta. Vaikkakaan en usko tuohon raskausvaihtoehtoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat