Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa söi vahingossa ruokaa jossa oli vähän chiliä

Vierailija
04.12.2024 |

Nyt on oksennellut. Pitääkö olla huolissaan. On muuten ihan normaali, juo vettä 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei syö vahingossa chiliä ellei ole tosi nälkäinen.  Huoli on kissanhoitotaidoistasi. Syö itse niin tiedät.

Vierailija
2/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei syö vahingossa chiliä ellei ole tosi nälkäinen.  Huoli on kissanhoitotaidoistasi. Syö itse niin tiedät.

Ruoka jäi pöydälle ja hän pääsi siihen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäriin HETI. Tämän kertoo googlekin.

Vierailija
4/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti täälläkin pepperonipizzaa, tais olla jalapenojakin. Paskoi sitten pitkin lattioita ja veti pyllyllään ruskeaa raitaa ympäriinsä. 

Vierailija
5/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja paska lentää, oi kuinka paska lentääkään..."

Vierailija
6/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi katti sihahtaa kiukkuisesti.

Vierailija
7/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et älyä edes tuollaisessa asiassa ottaa yhteyttä eläinlääkäriib, vaan kyselet vauvapalstalta, että mitä pitää tehdä, nin minä kerron:

ensimmäiseksi vieti kissasi päivystävälle eläinlääkärille. Siellä kerrot mitä kissa on syönyt ja sen jälkeen ilmoitat, että et ole kykenevä pitämään huolta yhdestäkään elävästä olennosta ja annat kissasi eläinlääkärin huostaan, joka toimittaa sen eläintaloon ja kissalle etsitään parempi koti.

Vierailija
8/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi kissa naukua paskoessaan.

Vierailija
10/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on todella nirso eikä syö mitään mikä ei ole sille hyväksi. Kissa ei ole kuten koira, joka hotkii kaiken.

pidätkö kissaasi nälässä?

Vierailija
11/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi kissa naukua paskoessaan.

Olet itse paska.

Vierailija
12/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on todella nirso eikä syö mitään mikä ei ole sille hyväksi. Kissa ei ole kuten koira, joka hotkii kaiken.

kissa söisi usein kaikenlaista, mikä sille ei ole hyväksi. Esimerkiksi oma kissani söisi mielellään sipulia ja myös paistettua sipulia. yrittää myös varastaa sitä, kun tietää ettei pölhöt ihmiset anna. Söisi myös suklaata ja sipsiä. kuten myös huonekasveja, myös myrkyllisiä. Siksi meillä ei olekaan myrkyllisiä huonekasveja enää.

Vierailija
13/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kissa söisi usein kaikenlaista, mikä sille ei ole hyväksi. Esimerkiksi oma kissani söisi mielellään sipulia ja myös paistettua sipulia. yrittää myös varastaa sitä, kun tietää ettei pölhöt ihmiset anna. Söisi myös suklaata ja sipsiä. kuten myös huonekasveja, myös myrkyllisiä. Siksi meillä ei olekaan myrkyllisiä huonekasveja enää.

Miksi et anna kissallesi sopivaa ravintoa? Kissani ei 18 vuoteen syönyt mitään sopimatonta ja ruokakin ostettiin pieneläinklinikalta, koska muu markettiruoka ei kelvannut. Huonekasveja Kissa syö, jollei sillä ole kasvatettu kissanheinää tai esim. ohraa.

Kissallasi on puutostila. Kaikilla ei pitäisi olla kissaa.

Vierailija
14/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vahinko. 😂

Vierailija
15/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et älyä edes tuollaisessa asiassa ottaa yhteyttä eläinlääkäriib, vaan kyselet vauvapalstalta, että mitä pitää tehdä, nin minä kerron:

ensimmäiseksi vieti kissasi päivystävälle eläinlääkärille. Siellä kerrot mitä kissa on syönyt ja sen jälkeen ilmoitat, että et ole kykenevä pitämään huolta yhdestäkään elävästä olennosta ja annat kissasi eläinlääkärin huostaan, joka toimittaa sen eläintaloon ja kissalle etsitään parempi koti.

Mitä tekevät eläinlääkärissä chiliä syöneelle kissalle?

Vierailija
16/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Kissoilla on huono makuaisti ja lähinäkö, joten kaikenlainen kiinnostava kumma uppoaa ihan varmasti. Joskus kokemattomana tuli ihmeteltyä, että miten kissa voi vetää hyvällä ruokahalulla chilillä, valkosipulilla yms. maustettua katkaraputomaattipastaa, jossa ei ollut enää katkarapuja jäljellä - eikös kissojen pitänyt olla nirsoja?

Ei siis kannata uskoa johonkin "kissa on todella nirso" -myyttiin vaan ihmisten ruuat täytyy ihan oikeasti pitää poissa kissojen ulottuvilta. Toki kissat joitain ruokia välttävät, mutta jonkun kapsaisiinin kanssa hälyytyskellot soivat vasta siinä vaiheessa kun pakki on sekaisin.

Todennäköisesti yhdestä kerta-annoksesta ruuan kautta saatua kapsaisiinia ei ole hengenvaaraa kissalle - tavaraa voinee tulla molemmista päistä yms. kunnes aine on poistunut elimistöstä, mutta kannattaa seurata etteivät oireet pahene eikä kisuli pääse kuivumaan.

Vierailija
17/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko kissalle antaa piimää? siis jos se vähän neutraloisi? koiralle ainakin voi

Vierailija
18/19 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kissallani on kaikki kunnossa, kiitos vain. SInulla ilmeisesti jonkinasteinen lukemisen ymmärtämisen vaikeus ta älyllinen vajavuus, kun kirjoitin että kissani haluaisi syödä sipulia ja suklaata jne (mutta ei saa). Huonekasveja järsi aikoinaan ihan vain siksi, että halusi huomiota ja tilanteessa, kun vireystilansa oli kohoamassa (hetkeä ennen iltahepulia).

Vierailija
19/19 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten kävi?