Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ammatiltaan ratsastuksenopettaja, mitä mieltä?

Vierailija

Isä, joka ei koskaan ole puuttunut mitenkään elämääni yleensä tai miesvalintoihini, sanoi jyrkän ein, kun kuuli, että uusi miesystäväni on ratsastuksenopettaja.

Onkohan multa jäänyt jotain ymmärtämättä? Mikä ratsastuksenopettajamiehessä on uhkaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija

Mun mies on ratsastanut ihan pienestä asti, ja harjoitutti laukkahevosia nuorempana. Enonsa kasvatti aiemmin hevosia, ja koko äidin suku on ollut enemmän tai vähemmän hevosalalla. Miten hevosista onkaan muka tullut naistenhommaa?

Vierailija

Ikävä kyllä entisenä "kilparatsastajana" (en koskaan kovin korkealle päässyt, ennen kuin jouduin lopettamaan onnettomuudesta säikähdettyäni) täytyy sanoa, että stereotypioiden, jotka usein pitävät paikkansa, vuoksi en ottaisi ratsastuksenopettajamiestä. Minua on opettanut/valmentanut kahdeksan miestä, joista jokainen yritti pöksyihini. Mikä parasta, olin todella reippaasti alle suojaikärajan ensimmäisen yrityksen kohdalla. Tietenkään kaikki eivät luonnollisesti ole tuollaisia, mutta tuollaisia on valitettavasti kohdalleni eksynyt. Toisaalta osa nuorista tytöistä iskee itse aktiivisesti ratsastuksenopettajaansa, joten ehkä nuokin miehet luulivat, että olisin samanlainen, vaikken tosiaankaan ole.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat