Zizzi asiakaspalvelu

Vierailija

Olen kuolannut yhtä mekkoa kyseistä kaupasta kesästä asti kun näin sen syksyn mallistosta ja kävin tänään sovittamassa tuota mekkoa. No ei siinä mitään, otin oman kokoni ja menin pukuhuoneeseen mutta sitten alkoikin se niskaan hengittäminen. Myyjä tuli juttelemaan turhuuksia ja tyrkyttämään muitakin vaatteita ja kyseli koko ajan tarvitsenko sittenkään toista kokoa (no en tarvi, mekko istui täydellisesti ja mun suunnitelma oli vain käydä nopsaan sovittamassa että voin miettiä ostaisinko sen ensi viikon häitä varten). Hän myös reväytti verhon auki kysymättä ja tietysti myös neuvoi ostamaan muotoilevia alusvaatteita niin kuin jokaikiselle viereisissä kopeissa.
Kun lopulta sanoin että en aio ostaa nyt vaan kävin vain sovittamassa niin vastaukseksi tuli maailman vittuimaisin "kiitos, heihei".
Siis mitä helvettiä? Mekko maksaa 90e joka on mun palkalle iso summa mekosta. Mutta koska se sopii mun vartalolle täydellisesti niin olisin sen valmis ostamaan kun palkka tulee. Ei hirveästi huvita tollasen jälkeen enää liikkeeseen palata, tulee vain todella tungeksiva ja painostava olo että joko ostat tai menet helvettiin.

Kommentit (1)

Vierailija

Argh, että ärsyttää kun ihmiset on tuollaisia tuppisuita livenä mutta netissä kyllä sanoja pursuaa. Olisit voinut sanoa, että kävit sovittamassa sitä kun olet aikeissa ostaa sen vähän myöhemmin kun rahatilanne sallii.

Kyllä ihminen voi taas kaikesta mielensä pahottaakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat