Minua tultiin iskemään lenkillä... :)
Olin kyllä hieman hämmentynyt. Vissiin ei ole vielä viimeinen käyttöpäiväni umpeutunut. No, en lämmennyt hänelle sillä en todellakaan etsi niin minkäänlaista miesseuraa, mutta ihan komea ja liikunnallisen oloinen mies hän kyllä oli, että eipä siinä. Ei mitenkään epämääräinenkään ja fiksun oloinen. Kaikkea sitä tapahtuukin! :D
Kommentit (25)
Oletko lesbo? Frigidi? Miksi ei miehekäs iso suonikas kyrpä kelvannut? Varmasti joku sun ruuminaukkoja ronklaa
Minuakin iskettiin, vielä urheilutapahtumassa, mutta mailalla. Ja iskijä oli 6v junnupalloilija poika räkää poskellaan. Kaikkea sitä tapahtuukin!
Vierailija kirjoitti:
Oletko lesbo? Frigidi? Miksi ei miehekäs iso suonikas kyrpä kelvannut? Varmasti joku sun ruuminaukkoja ronklaa
No mitä se sulle kuuluu miksei, ja tuskin sitä ihan heti oltaisi esiin otettukaan, sillä mähän jo sanoin sanan sivistynyt, mikä saattaa sulle kyllä olla käsitteenä jotain vierasta ja vähän turhan suurta purtavaksi. :D Sitä paitsi toisin kuin ilmeisesti sinä, niin minä en yhdy kaikkien tarjolle tulevien kanssa. ap
Tästä syystä ei kannata iskeä naisia. Saa kuitenkin pakit ja nainen saa itsetunnolleen pönkitystä.
Hei mitäpäs jos seuraavaksi tekisit jotain ihan hurjaa. Hymyile, kun näette seuraavan karrran. Usen löytyy kaikenlaista kivaa, ihan vahingossakin.