Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua tultiin iskemään lenkillä... :)

Vierailija

Olin kyllä hieman hämmentynyt. Vissiin ei ole vielä viimeinen käyttöpäiväni umpeutunut. No, en lämmennyt hänelle sillä en todellakaan etsi niin minkäänlaista miesseuraa, mutta ihan komea ja liikunnallisen oloinen mies hän kyllä oli, että eipä siinä. Ei mitenkään epämääräinenkään ja fiksun oloinen. Kaikkea sitä tapahtuukin! :D

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

En mä pullukka ole, jos sillä nyt on jotain merkitystä tällaisissa asioissa. Ootko itse. Ei kyllä se oli ihan ehtaa miehekästä suoran toiminnan iskemistä, se ei jäänyt mulle epäselväksi. :) ap

Vierailija

Voiku kiva, että on olemassa vielä suomalaisiakin maskuliinisia miehiä, jotka on itsevarmoja ja uskaltavat ihan selvänä tulla fiksusti iskemään :) Harmittavan usein kun uskallus riittää vasta siinä 2 % humalassa, yök.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voiku kiva, että on olemassa vielä suomalaisiakin maskuliinisia miehiä, jotka on itsevarmoja ja uskaltavat ihan selvänä tulla fiksusti iskemään :) Harmittavan usein kun uskallus riittää vasta siinä 2 % humalassa, yök.

Ja ennen osattiin oikeinkirjoitus. Nykyään kaameaa luettavaa. Näin se aika vaan muuttuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten se iski sua? Mikset lämmennyt vai oletko jo varattu? 

No en tosiaankaan mene yksityiskohtiin, sanon vain että sivistyneesti. Miksen lämmennyt? Johan sanoin etten etsi miesseuraa. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen osattiin oikeinkirjoitus. Nykyään kaameaa luettavaa. Näin se aika vaan muuttuu.

:D Kun etsii nillitettävää niin sitä löytää aina halutessaan.

Vierailija

Sait huomiota lenkillä ja tulit hakemaan huomiota tänne. Joko riittää vai pitäisikö vielä jostain kolmannestakin paikasta saada huomiota, että egosi saa täyttymyksensä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat