Gallup: jos ystäväsi pettäisi miestään/miesystäväänsä niin kertoisitko tälle miehelle?
Toisen ketjun innoittamana. Mua ihmetyttää suuresti miten helposti ihmiset pettää ystävänsä luottamuksen. Kun se ei vaan ole kenenkään muun asia mitä parisuhteessa tai sen ulkopuolella tapahtuu. Eli itse en todellakaan kertoisi ja minusta on todella väärin pilata toisten suhde tarpeettomalla juoruilulla.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta kun naurattaa!
Joillakin akoilla ei ole oikeita Ja-Ja -siskoja lainkaan kun ollaan valmiita ilmiantamaan ja lynkkaamaan oma "ystävä"! Ja teillä ei mitään ystäviä olekaan :)
Miehet kertoilee näistä asioista saunailloissa ja kaverin luona jarruremppaa tehdessä. Kenellekään ei tulis mieleen mennä lärppimään!
Siksihän miehet menestyvät esim työuralla paremmin. Naiset ovat yksin, akkojen puukottaessa selkään.
Sanos muuta. Toivotaan että nää kirjoittajat on joko katkeria miehiä tai sitten kaverittomia naisia. Koska voi helvetin helvetti, sairasta hommaa. Suututtaa oikeen. Moraalittomat paskiaiset. -ap
Suoraan sanottuna kaikki ei edes halua tietää pettämisestä -ap
Itse en sotkeentuisi. Mitä sitten kun se petetty tekeekin laajennetun itsemurhan kun saa tietää? Murhaa koko perheen, polttaa lapset sänkyihinsä. Pettäminen on varmaan yleisin syy siihen että ihmisillä napsahtaa päässä. Jos ystävän käyttäytyminen olisi itselleni ongelma katkaisisin välit, mutta en todellakaan sotkeutuisi tuollaiseen kuvioon millään lailla. En kestäisi jos siitä seuraisi väkivaltaa.
Ja silloin tietenkin kertoisin jos tilanne olisi toisin päin, että tietäisin miehen pettävän ystävääni. Tosin se saattaisi kaivata todisteita, koska en haluaisi että meidän välit katkeais jos kaveri ei uskoiskaan. -ap
Todennäköisesti en. Ainakaan ole tuommoisessa tilanteessa (petetylle) miehelle kertonut.
Mutta olen kyllä kertonut ystävättärelleni, että hän on epäreilusti tehnyt minun suhteen valinnan, jota en ehkä olisi itse valinnut. Eli paljastamalla minulle uskottomuutensa hän asettaa minut valitsemaan, pidänkö asian salassa ja siten petän toista ystävääni (eli sitä ystävättären miestä) vai pidänkö ystävättären salaisuuden. Tämän asian esiin ottaminen kyllä havahdutti ystävätärtäni kovin.
Ystävättäreni kertoi aisasta miehelleen vuosia myöhemmin. Aviokriisin jälkeen saivat onneksi asiansa järjestykseen. Itse ajattelen, että jos nyt joku parisuhteessaan on petollinen, niin vielä paskamaisemmaksi sen tekee, jos laittaa kaverinsakinv ielä asiasta kärsimään. Pitäköön sitten asian salassa eikä tartte avautua asiasta kenelleen. P-le.
Me ollaan sankareita kaikki...