Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vaistoon luottaa parisuhteessa?

Vierailija
26.10.2015 |

Onko mahdollista vaistota jos mies salaa jotain? Olen pitkään vaistonnut jotain-enkä tiedä mitä se on. Samaan aikaa tuntuu että oma elämä menee huonompaan suuntaan ja koen etten ns. Pääse elämässäni eteenpäin. On lapset ja pitkä liitto takana mutta viimeinen vuosi on ollut ihan kamala kaiken suhteen. Nyt pelottaa että se vaisto mitä koen on sen takana. Onko joku salaisuus joka minun pitäisi tietää vai kuvitelmaa vainko se mun tunne on. Kokemusta neuvoja kaipaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa, ja oli joku outo aavistus, mutta pidin ajatusta niin vainoharhaisena, että en ryhtynyt mitään kyselemään ja tutkimaan.

Vierailija
22/24 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kanavoinut arvoituksen pelon tuntemiseen, vaikka sun pitäis vaan ottaa asiasta selvää. Käytä älyäsi ja oveluuttasi, jota, luojan kiitos, naisella on aina enemmän kuin miehellä. Nämä asiat selviää järjellä. Jos miehesi on pettänyt, myös siihen löytyy järkiratkaisu. En sano, ettei pidä tunnehtia. Saa ja pitää, sitten kun siihen on turvallinen aika ja paikka. Nyt ei ole tunteisiin menon aika, koska sulla on selvä ongelma, joka on selvitettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/24 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

pitää alkaa selvittää asioita.. Jotenkin..