Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan "kadonneita" vaatemerkkejä!

Vierailija

Nyt maanantain iloksi hömppäketju eli muistellaan vaatemerkkejä, jotka olivat joskus pinnalla ja sitten katosivat.

Aloitan:

-Psycho Cowboy: 90-luvun puolivälissä, teki sellaisia toooosi leveitä housuja kaikille technofriikeille

-Gsus: 90-luvun loppu ja 2000-luvun alku. Näin joskus mainoksen ulkomaisessa lehdessä joskus vuonna '99 ja pidin logoa hienona. Kärsi inflaation viimeistään siinä vaiheessa, kun tuntui olevan Salkkareiden virallinen pukija.

-KoneHelsinki: Teki lyhyen nousun, nykyään merkki elää halpahallikosmetiikassa

-Lustwear: Teki naistenlehdissä ylistettyjä farkkuja, luonnossa housut (ja merkin muut vaatteet) näyttivät itse käsityötunnilla väsätyiltä.

-Miss Sixty

Sivut

Kommentit (207)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mic Mac. Tuli heti mieleen...

Ja tän lisäksi Fubu ja Karl Kani oli kova sana yläasteella :D

Vierailija

Kookai

Morgan

Emanuelle (tästä taisi tulla Mexx joskus?)

Jack&Tracy (taisi olla suomalainen merkki, mm. farkkuja ja pestäviä tekstiilitekonahkatakkeja)

Beavers

Very Nice

Fila (muistatte varmaan ne massiivisen näköiset tennarit?)

Vierailija

Kaikki merkit ja mallistot joita Dekadenz myi aikoinaan. Tuo taisi olla Hgin mielenkiintoisimpia liikkeitä kasarilla ja vielä ysärillä, oi niitä aikoja :D

Vierailija

Mic Mac tuli mullekin mieleen. Mä käytin sitä nuoruudessani ja mun tyttäret käyttivät myös. Harmitti, kun Helsingin keskustan liike lopetti. Sen jälkeen tuotteita löytyi Wiklundilta, mutta sitten ne hävisivät sieltäkin. 

Vierailija

Janset? Teki Varkaudessa verkkareita. Kestivät äidiltä tyttärelle, siksi ei varmaan menestynyt. Pidin kovasti heidän tuotteistaan.

Vierailija

Olen vm -72 ja meillä kaikilla oli MicMacin mustat pillistretchfarkut yläasteella ja lukiossa :D Rohkeimmat kavensivat vielä omiaan entisestään!

Vierailija

"Simo Vaatehuoneelta hei, kansitakki nyt vain ysiysi!!!" eli minkä merkkisiä ne tosi suositut nyloniset kansitakit oli (mariininsininen, kaakaonruskea, aniliininpunainen, sinivioletti, sammalen vihreä) joissa samettinen kaulus? Niitä oli kaikilla silloin 90-luvun puolen välin aikoihin.

Vierailija

Olin juppiluokalla ja meillä kaikilla oli eri väriset Benettonin salmiakkikuvioneuleet, Benettonin liikkeitä ei taida enää hirveästi olla olemassa Italian ulkopuolella?

Vierailija

Swatch kellomerkkinä, oli tosi suosittu 80- ja 90-luvulla, yrittivät varmaan jotain comebackia jokunen vuosi sitten, mutta porukka taitaa suosia kännyköiden kelloja nykyään eikä rannekelloilla enää ole niin kova menekki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat