Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostunut vanhemmista miehistä...

Ajatustensa kanssa kamppaileva

Oloni on kummallinen, kun kaverit kertoo ihastuksistaan. Mua ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta oman ikäiseni pojat\miehet vaan olen huomannut tykästyväni enemmän 30-40 vuotiaisiin. Ikää itselläni on kuitenkin vasta 19. Onko tämä normaalia?

-N19

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Tämä on kuule huono paikka kysyä asiasta. Tämä palsta on täynnä naisia, joiden mies on vaihtanut nuorempaan (kuuluisin näistä on Ikis), joten tottakai saat täällä vastauksia tyyliin "onko välit isääsi huonot?", "rahan perässäkö olet?", "ei ole normaalia koska no en osaa perustella" jne.

Terveisin 25-vuotias nainen, joka on naimisissa 40-vuotiaan miehen kanssa ja lapsiakin olemme saaneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tules tänne pikkutyttö niin setä antaa sinulle elämäsi kyytiä!

-Anaaliin M45

Mikä auto sulla on? En tule jos sedällä on liian halpa auto. Huonot kyydit, jos on joku halpa perheauto.

N19

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Anaaliin M45

Mikä auto sulla on? En tule jos sedällä on liian halpa auto. Huonot kyydit, jos on joku halpa perheauto.

N19

Ford Focus farmari -99 1.6 bensa

M45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Anaaliin M45

N19

Toyota Avensis Verso suksiboksilla ja pyöräkoukulla.
M45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Anaaliin M45

N19

Ford Focus farmari -99 1.6 bensa

M45

Just. Ostahan pappa Porsche Panamera tai 911, niin saatan tulla kyytiin.

N19

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Anaaliin M45

N19

Toyota Avensis Verso suksiboksilla ja pyöräkoukulla.
M45

Aika vanha auto täytyy olla, eihän Avensis Versoja ole tuotu maahan enää aikoihin. Liian köyhää, ei kiinnosta. Vanhoilla ikälopuilla autoilla ajavat papat ei oikein kiinnosta. Enemmän firmojen toimarit isoilla Bemareilla.

N19

Vierailija

No siinäpähän sitten kiinnostaa. Vanhan ukon varmaan saisitkin helposti, eli siinäkään ei ole ongelmaa. Lykkyä pyttyyn!

Vierailija

Ai joku varasti mun identiteetin. No ei se mitään, hyviä vastauksia. Lisäisin vielä, että heivaa nyt se suksiboxi veke sieltä katolta! :D

-Aloittaja N19

Vierailija

Olin jättää vastaamatta noiden hölöttäjien takia, mutta vastaanpa sittenkin.

Minä pidin sinun ikäisekseni saakka ikäisistäni pojista, mutta vain niistä rauhallisemman ja "kypsemmän" oloisista. Seuraava vuosikymmen menikin tuskaillessa sitä, miten lapsellisia omanikäiset olivat, joten minua miellyttivät juuri 30-40-vuotiaat. Kun tutustuin tuon ikäisiin, huomasin, että heissäkin oli jotain ärsyttävää, taisi olla eräänlainen setämiehisyys ja se, että heitä kiinnosti nuorempi nainen lähinnä muille näyttämisen vuoksi. Aloin viitata kintaalla kaikenikäisille miehille.

Nyt viisikymppisenä eivät kiinnosta nuoremmat eivätkä vanhemmat vaan omanikäiset. Valitettavasti monille on käynyt niin, että jolleivät he ole jo ukkoutuneet, he ovat taantuneet ikäkriisissään taas johonkin hölmöilevän kaksvitosen tasolle eikä heitä jaksa kestää kovin pitkään.

Olen oikein tyytyväinen siihen, että olen säästynyt paljolta ryhtymällä jo varhain sinkuksi. Miehet ovat tosi mukavia lemmikkejä jonkin aikaa, mutta ei heitä pidä ottaa luokseen asumaan, ei pentuina eikä isoina kolleina. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai joku varasti mun identiteetin. No ei se mitään, hyviä vastauksia. Lisäisin vielä, että heivaa nyt se suksiboxi veke sieltä katolta! :D

-Aloittaja N19

Toivottavasti et ole pohjoisesta? Tulee ihme de-ja-vu erääseen ikäiseesi ukkomiehiä hyväksikäyttävään (luetaan: kiristävään) naisenalkuun.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat