Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja isken ja saan pakkeja

Vierailija
26.10.2015 |

Kun miehet epäilevät etteivät naiet koe mitä he kokevat. Tykkään haasteista, mutta jännä huomio on tämä: ne joista todella ulkonäöllisesti kiinnostun on useimmiten messissä, kun taas ne joita paremman puutteessa isken niin antaa pakkeja ja todella rumasti. Siis usein haukkuvat rumaksi jne. Mua lähinnä vain naurattaa. Ja sitten ne kuvittelevat että hän on ainoa jota isken. Kyllä mä aina jonkun isken, helpostikin. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko oikeasti että tuo on hyvä ohje kaikille sinkkunaisille, eli että kaikkien naisten kannattaa vaan olla passiivisia ja odottaa, niin kyllä jokainen sen unelmamiehensä vielä siten löytää...kaikille naisille riittää aloitteen tekeviä hyvätasoisia miehiä? :)

Aika moni varsinkin krantummista naisista taitaa jäädä yksin jos noudattaa neuvoasi...

Se päätös täytyy tehdä itse.

Kannattaa ainakin kokeilla jos omat pokailut aiheuttavat vaan negatiivisia reaktioita. Itse en nähnyt lainkaan järkeä jatkaa olemalla itse aktiivinen, koska miesten suhtautuminen oli niin masentavaa.

Vierailija
22/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehiin kylläkin pätee tuo, että komeammat ovat hyväkäytöksisempiä kuin rumemmat. Mistä lie johtuu. Ehkä rumemmat ovat katkeria? Kiiltokuvapojista tai sellaisista jykeväleukaisista amerikkalaistyyppisistä komeista en tiedä, kun en niihin ole tutustunut. Tarkoitan sellaisia maallisella tavalla komeita, eikä mitään machoja virheettömiä malleja.

Rumat miehet on pahimpia ja katkerimpia. En enää itse aio koskaan olla tekemisissä sen tason miesten kanssa, koska juuri niiltä on saanut sitä paskinta kohtelua ja haukkuja :(

Komeat miehet ovat ystävällisiä, mukavia ja muutoinkin niiiiin miellyttävää seuraa oli sitten kyse lyhyemmästä ajasta tai sitten parisuhteesta.

Aivan totta! Jostain syystä kovin moni ruma mies haluaa kontrolloida ja alistaa.

Ja ovat jatkuvasti haukkumassa muita :/

Näinkö on? En nyt itsekään ole mikään komistus, kaukana sellaisesta, mutta tämä oli mulle uutta tietoa.

m41

Sinähän olet mies. Sinulla ei ole mitään tietoa siitä millaista on olla nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut melko tasapuolisesti aktiivinen ja passiivinen osapuoli. Olen ok-näköinen nainen, jolla on sana hallussa ja jonkinlaista älliäkin suotu. Itse pidän enemmän aktiivisena osapuolena olemisesta, sillä nautin "jahdin" tuomasta jännityksestä. Lisäksi aktiivisen osapuolen on helpompi kontrolloida ja johdatella tilannetta, toki sillä ehdolla että vastapuoli lähtee siihen mukaan.

Kokemukseni mukaan jakoa ei niinkään voi tehdä ns. rumien ja komeiden välillä, vaan kyse on miehen itsetunnosta. Terveen itsetunnon saavuttaneilla miehillä on käytöstapoja ulkonäöstä huolimatta, kun taas huonosta itsetunnosta kärsivä on monesti katkeroitunut, pelkää naisia eikä ymmärrä, ettei pahaa oloaan tarvitsisi purkaa ihmiseen, joka on tullut omatoimisesti juttelemaan. Sitten on tietysti ne koppavat ja itserakkaat miehet, jotka katsovat suurinta osaa ihmisistä pitkin nenänvarttaan, mutta he ovat asia erikseen.

Yksi hupaisa tapaus on mainittava. Olin ystävieni kanssa tanssilattialla ja eräs herra töni minua kyynärpäillään koko ajan, vaikka tilaa lattialla kyllä oli. En tietenkään voi olla varma, mutta vaikutti siltä, että hän haki kontaktia ja olisi halunnut alkaa jutella. Mittani kuitenkin täyttyi tönimisestä ja pyysin häntä siirtymään hieman kauemmaksi. Mies vastasi "sori, liikaa kiloja". Taisi ottaa koville, kun hänen hurmaava lähestymistaktiikkansa ei toiminutkaan.

Oli miten oli, helppoa ei siinä viidakossa ole kellään. Voimia, siskot ja veljet!

Vierailija
24/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen tapaus itselläni sattui tässä lähiaikoina torstaina baarissa. Seuraavana päivänä työpäivä. Nainen ei ollut tyyppiäni, joten en yksinkertaisesti jaksanut. Ehdotti myös suoraan seksiä, joten tälläisessä tälläusellä ei niin komealla miehellä menee pasmat sekaisin. Otti vielä nokkiinsa tietenkin, vaikka totesin ihan ystävällisesti, että tänään nyt ei vain käy.

Todella harvoin näin käy. Ehkä kerran johonkin pariin vuoteen. Aiemmmin en ole kieltäytynyt ja nytkin tilanne olisi ollut eri, jos olisi ollut viikonloppu.

Vierailija
25/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu naisissa. Hyvännäköiset suhtautuu paremmin ja tavikset ja rumilukset on tylyjä silloinkin kun heille yrittää jutella ihan muuten vaan. Onko syynä se, että rumilukset tunnistaa ettet ole aidosti kiinnostunut heistä, vai onko heillä vaan niin huono itsetunto että pitää olla tyly.

Vierailija
26/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehiin kylläkin pätee tuo, että komeammat ovat hyväkäytöksisempiä kuin rumemmat. Mistä lie johtuu. Ehkä rumemmat ovat katkeria? Kiiltokuvapojista tai sellaisista jykeväleukaisista amerikkalaistyyppisistä komeista en tiedä, kun en niihin ole tutustunut. Tarkoitan sellaisia maallisella tavalla komeita, eikä mitään machoja virheettömiä malleja.

Rumat miehet on pahimpia ja katkerimpia. En enää itse aio koskaan olla tekemisissä sen tason miesten kanssa, koska juuri niiltä on saanut sitä paskinta kohtelua ja haukkuja :(

Komeat miehet ovat ystävällisiä, mukavia ja muutoinkin niiiiin miellyttävää seuraa oli sitten kyse lyhyemmästä ajasta tai sitten parisuhteesta.

Aivan totta! Jostain syystä kovin moni ruma mies haluaa kontrolloida ja alistaa.

Ja ovat jatkuvasti haukkumassa muita :/

Näinkö on? En nyt itsekään ole mikään komistus, kaukana sellaisesta, mutta tämä oli mulle uutta tietoa.

m41

Sinähän olet mies. Sinulla ei ole mitään tietoa siitä millaista on olla nainen.

No eipä ole. Voin vain arvailla ja mennä metsään arvauksissani.

m41

Vierailija
27/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että suurin osa miehistä jotenkin kavahtaa aloitteita tekevää naista.

Ja monestakohan tällaisesta tilanteesta sinulla on kokemuksia? Se, että pari kaksi tai kolme miestä on noin käyttäytynyt, niin ei tarkoita vielä sitä että suurin osa Suomen kahdesta ja puolesta MILJOONASTA miehestä käyttäytyisi noin jos nainen lähestyisi.

Voin taata että suurin osa miehistä olisi onnessaan jos edes suht tavallisen näköinen joskus lähestyisi.  Sellaiset miehet jotka kavahtavat tavallisten naisten lähentelyä ovat todennäköisesti niitä niin sanottuja kympin miehiä joille kelpaa vaan se kympin nainen......mutta suurin osa suomalaismiehistä on ihan tavallisia miehiä, joilla joskus on naisseuraa, ja joskus ei.....ja naiset eivät todellakaan liian usein osoita kiinnostusta, joten siitä kyllä haaveillaan.

-mies-

Kyllä kymmenistä lähestymisistä on kyse, ei kahdesta tai kolmesta. En ole lähestynyt erityisen komeita ulkoisesti, koska en ole sellaisista kiinnostunut, tykkään taviksista ja erityisesti nörttityypeistä. Pääkriteerit on ollut että ihan kauhean sikakännisiä en ole lähestynyt, ja täytyy olla jotenkin mukavan ja avoimen näköinen tyyyppi että uskallan lähestyä - esim. vihaisen tai surullisen näköisenä yksin pöydässään dokaavaa en mene häiritsemään. 

Mutta voi olla tosiaan että oma vaistoni etsii enemmän niitä "kaverityyppejä", joita ei sitten kiinnostakaan suorasukaisempi toiminta, jota itse baareista etsin. Ei sillä mitään, ihan hyviä juttelutuokioita tuopin ääressä noin olen saanut, mutta seksiähän minä sieltä olen hakemaan mennyt, ja sitä saan parhaiten kun istun vaan yksin hiljaa tyrkyllä pöydässä ja odotan että miehet tulee pokaamaan.

Vierailija
28/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sellainen ihmistyyppi kuollut sukupuuttoon, joka ei pysty tällaisiin suhteisiin. Siis, että valitaan yhden illan seksikumppani vaikka kaupan kassajonosta. Ei tiedetä toisesta mitään ja kaikesta päätellen ei halutakaan tietää. Kysyn, että mitä siitä ihminen saa?

Tosin kerran tunsin yhden miehen, joka sanoi, ettei pysty naimaan ketään naista ilman rakkauden tunnetta.

Mitä ihminen siitä saa? Seksiä! Itse en halua ollenkaan parisuhdetta, olen liian erakko sellaiseen. Välillä kuitenkin varsinkin ovulaation aikaan tuppaa panettamaan, ja välillä oma käsi ja Kaalimatokin alkavat kyllästyttää, ja silloin menen baariin ja harrastan seksiä sieltä todennäköisesti löytyvän miehen kanssa. 

Vierailija
29/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen itsensä ulkonäöstä, itse olen miehenä laittanut merkille että mitä enemmän ulkonäköönsä keskittynyt nainen on, sitä törkeämpi hän myös on ja tottakai sitä varmemmin saa myös pakit liian rohkeaan lähestymiseen, koska sisin on se mikä kiinnostaa... Mies 30v

Vierailija
30/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yllättävä tilanne ei-komealle miehelle, jos nainen tulee pokaamaan. Sekin on jo yllättävä jos tulee edes juttelemaan.

Siinä voi helposti mennä pasmat sekaisin, käytös ei enää ole luontevaa ja iskee suorituspaineet. Eli vaikka kiinnostusta olisikin, niin tilanteen mokaa todella helposti. Varsinkin jos kokee, että nainen on kaunis/söpö/nätti.

Ei me tavalliset miehet välttämättä olla mitään itsevarmuuden perikuvia.

Lisäksi ei me myöskään olla aina 100÷ varmiina seksiin 24/7. Esim. jos on ollut stressiä tai säätöä muutenkin naisten kanssa, niin siellä ravintelissa voidaan olla ihan nollaamassa ja siihen kuvioon ei välttämättä nainen juuri sillä hetkellä istu.

Vierailija
31/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu naisissa. Hyvännäköiset suhtautuu paremmin ja tavikset ja rumilukset on tylyjä silloinkin kun heille yrittää jutella ihan muuten vaan. Onko syynä se, että rumilukset tunnistaa ettet ole aidosti kiinnostunut heistä, vai onko heillä vaan niin huono itsetunto että pitää olla tyly.

Mä olen aika ruma nainen, ja kieltämättä, vaistomaisesti tylytän kaikkia jotka lähestyy minua. En nimittäin oikeasti osaa uskoa että kukaan on minusta kiinnostunut, vaan oletan että pilkkaamismielessä lähestyvät, ja jos alkaisin lämmetä, nauraisivat paskaisesti ja ehkä kaverien kanssa vielä pilkkaisivat. Sellaistakin kun on käynyt, että yksi kaveriporukasta tulee iskemään minua, ja sitten jos alan kiinnostua, niin porukalla kännisenä nauretaan että miten tuo kamala lehmä kuvitteli että oikeasti joku olisi siitä kiinnostunut...

Vierailija
32/32 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika ruma nainen, ja kieltämättä, vaistomaisesti tylytän kaikkia jotka lähestyy minua. En nimittäin oikeasti osaa uskoa että kukaan on minusta kiinnostunut, vaan oletan että pilkkaamismielessä lähestyvät, ja jos alkaisin lämmetä, nauraisivat paskaisesti ja ehkä kaverien kanssa vielä pilkkaisivat. Sellaistakin kun on käynyt, että yksi kaveriporukasta tulee iskemään minua, ja sitten jos alan kiinnostua, niin porukalla kännisenä nauretaan että miten tuo kamala lehmä kuvitteli että oikeasti joku olisi siitä kiinnostunut...

Jopahan on fiksua ja aikuista käytöstä. Missä tällaista tapahtuu?

m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän