Kumpi parempi koulunumero 9 vai kymppi?

nollasummapeliä

Monesti kuullut, että jos lähes pelkästään kymppejä toikkarissa, oppilaitoksiin valitsevat, sekä työnantajat jostain syystä karsastavat? Itsellä oli lähes pelkkää seiskaa, kasia, pari ysiä, olisko olut 3 kutosta.

Jollekkin uber älyköllehän voisi 10:pin ja papukaijamerkin sijasta antaa vaikka nro:n 11. :D

Kommentit (6)

Vierailija

Ysit kertovat sosiaalisesta älykkyydestä. Varmaan poikkeuksia on, mutta normiluokassa joudut syrjityksi jos olet kympin oppilas.

Vierailija

Täydellinen kympin tyttö tai poika. En välttämättä rekrytoi. Itse olin tyydyttävä, kasia ja joku ysi, muutama kutonenkin. Numerot ovat numeroita. Hyvin olen itse pärjännyt.

Vierailija

Kymppi voi tarkoittaa että asiat ovat liian helppoja, jolloin ei tarvitse opetella oppimaan. Tämä kostautuu myöhemmin kun asiat vaikeutuvat eikä koskaan ole tarvinnut opiskella.

Ysi tarkoittaa sitä että on joutunut tekemään työtä opiskeluiden eteen. Tosin voi tulla kymppejäkin.

Työelämässä ns. kympin tytöt ovat vaarassa uupumukseen.

Vierailija

Tai sitten kymppi voi kertoa vain siitä, että on hyvä.

Minun ei koskaan koulussa tarvinnut tehdä töitä minkään eteen. Eikä vielä yliopistossakaan. Olen silti oppinut tekemään niitä sitten kun se tarve on eteen tullut. Enkä ole sairastunut uuppumukseenkaan. Sosiaalista älyä minulla näyttää olevan suunnilleen saman verran kuin muillakin.

Joo toki mun kaikki numerot ei olleet kymppejä. Kerran olin kipeänä kokeessa, enkä saanut siitä kuin seiskan.

Vierailija

Eikö kymppi sitten voi tarkoittaa sitä, että on hyvä muisti, että asiat jää helposti mieleen. Sitten kun lukee normaalisti koulutehtävät niin osaa ja muistaa kaiken.

Outo ajatus tuo, että kympin oppilaita karsastettaisiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat