Olen nainen ja isken ja saan pakkeja

Vierailija

Kun miehet epäilevät etteivät naiet koe mitä he kokevat. Tykkään haasteista, mutta jännä huomio on tämä: ne joista todella ulkonäöllisesti kiinnostun on useimmiten messissä, kun taas ne joita paremman puutteessa isken niin antaa pakkeja ja todella rumasti. Siis usein haukkuvat rumaksi jne. Mua lähinnä vain naurattaa. Ja sitten ne kuvittelevat että hän on ainoa jota isken. Kyllä mä aina jonkun isken, helpostikin. 

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Itse olen kerran iskenyt baarista miehen. Tosin iskin noin kymmentä miestä ennen kuin yksi lämpesi ja sekin oli noin puolta tuntia ennen pilkkua (eli en tiedä vaikuttiko sekin että mies oli tarpeeksi epätoivoinen lähteäkseni mukaani). Mua taas ei ole koskaan isketty baarissa ja ikää on kuitenkin 26 vuotta... Ei oo helppoa. Ehkä olen vain liian ruma miehille. Enää en aio kyllä iskeä ketään. Elän siis selibaatissa.

Vierailija

Jostain syystä miehiin kylläkin pätee tuo, että komeammat ovat hyväkäytöksisempiä kuin rumemmat. Mistä lie johtuu. Ehkä rumemmat ovat katkeria? Kiiltokuvapojista tai sellaisista jykeväleukaisista amerikkalaistyyppisistä komeista en tiedä, kun en niihin ole tutustunut. Tarkoitan sellaisia maallisella tavalla komeita, eikä mitään machoja virheettömiä malleja.

Vierailija

Minkälainen aikuinen ihminen antaa pakit tai kieltäytyy ylipäätään minkäänlaisesta sen toisen tarjoamasta seurasta niinkin rumasti että haukkuu kohteen rumaksi, tai haukkuu muullakaan tavoin? Niin. Herranjumala mikä menetys, todennäköisesti loppuelämä meneekin sellaisen vaippapaviaanin perään itkiessä.

Vierailija

Minä olen saanut aika kylmää kyytiä usein jos olen mennyt miehille juttelemaan ihan vaan huvikseni kun kerran kapakkaan olen yksikseni lähtenyt.

No, eipä ne kyllä naisetkaan kovin ulospäinsuuntautuneilta vaikuta siinä suhteessa, itse vaan olen ajatellut että kai sitä jollekin pitää edes pari sanaa puhua kun ulos kerrankin lähtee.

Vierailija

Ja mä valitsen aika tarkkaan, nimittäin jos se mies sanoo tai käyttäytyy vähänkään epäkohteliaasti tms niin etin uuden kohteen -ap

Vierailija

Mä olen huomannut, että suurin osa miehistä jotenkin kavahtaa aloitteita tekevää naista. Näin siitä huolimatta, että toisaalta netissä sitä itketään, kun naiset ei tee aloitteita vaan jättävät kaiken vaivan miehille. 

Enkä usko että olen luotaantyöntävän ruma, koska jos menen sinne baariin ja istun siellä vain odottamassa miesten aloitteita, niitä kyllä tulee, enemmänkin kuin kotitarpeiksi. Mutta jos itse teen aloitteita, niin yleensä ketään ei kiinnosta. Ei ihan tavallisen näköisiä ja yksin istuviakaan. Joskus joku haluaa juttuseuraa, mutta seksiä en ole ikinä saanut niin että tekisin itse aloitteen, se jää aina ryyppyseuran ja yleisen juttelun tasolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että suurin osa miehistä jotenkin kavahtaa aloitteita tekevää naista. Näin siitä huolimatta, että toisaalta netissä sitä itketään, kun naiset ei tee aloitteita vaan jättävät kaiken vaivan miehille. 

Enkä usko että olen luotaantyöntävän ruma, koska jos menen sinne baariin ja istun siellä vain odottamassa miesten aloitteita, niitä kyllä tulee, enemmänkin kuin kotitarpeiksi. Mutta jos itse teen aloitteita, niin yleensä ketään ei kiinnosta. Ei ihan tavallisen näköisiä ja yksin istuviakaan. Joskus joku haluaa juttuseuraa, mutta seksiä en ole ikinä saanut niin että tekisin itse aloitteen, se jää aina ryyppyseuran ja yleisen juttelun tasolle.

Huonoa tuuria tai miehillä ei ole ollut haku päällä.

m41

Vierailija

Itse huomaan elämässäni yleensäkin että vain fiksut ja  ihan hyvännäköisetkin ihmiset tuppaavat kiinnostumaan ja pitämään minusta jollakin tasolla, siis ihan muutenkin kuin parisuhdemielessä. Sitten... no toisen tyyppisiltä on tullut joskus rumempaa kohtelua vaikken edes ole toivonut heiltä mitään, eli jälleen tarkoitan laajemmin kuin parisuhdemielessä tätäkin. Minullekin on siis sanottu tai tehty rumasti useampaankin kertaan elämäni aikana, mutta aina tosiaankin se tekijä on ollut sellainen jota en edes pitäisi itselleni hyvänä vaihtoehtona yhtään mihinkään, eli tyyppi ei ole ollut hyvä ja kiehtova mieleltään ja älyltään, ja ulkonäkökin on ollut... no jätän korrektiussyistä sanomatta. Tätä en kuitenkaan ole ilmaissut mitenkään, sillä mulla on tavat ja noin periaatteessa tykkäisin olla kaikkien kanssa väleissä ja ajatella että rikkaushan se vaan on, että meitä on niin moneen junaan.

Ja tosiaan sekin että kauniit (fiksulla tavalla kauniit ja tyylikkäät) naisetkaan eivät noki minua, vaan suorastaan päinvastoin näyttää toistuvasti käyvän, eli kyllä ne on olleet ne... no jätetään sanomatta, jotka yrittivät musertaa minua. :)

4

Vierailija

Toki tässä tullaan jälleen siihen,että se mikä toisista on rumaa voi toisista olla kaunista. Ihmisten väliset kohtaamiset muutenkin ovat niin monimutkaisia prosesseja, että ei voi koskaan tietää mitä toinen oikeasti ajattelee. -ap

Vierailija

Onkohan sellainen ihmistyyppi kuollut sukupuuttoon, joka ei pysty tällaisiin suhteisiin. Siis, että valitaan yhden illan seksikumppani vaikka kaupan kassajonosta. Ei tiedetä toisesta mitään ja kaikesta päätellen ei halutakaan tietää. Kysyn, että mitä siitä ihminen saa?

Tosin kerran tunsin yhden miehen, joka sanoi, ettei pysty naimaan ketään naista ilman rakkauden tunnetta.

Vierailija

Siis ihan aina kannattaa miettiä tarkoin kuka sanoi ja mahdollisesti millä hyvinkin alhaisilla ja alkeellisilla motiiveillaan sanoi, jos sitä tulee törkeästi kohdelluksi. Ei todellakaan kannata vain ottaa iskuja itseensä syvälle ja voida huonosti lopultakin täysin turhan ihmisen takia. Sitten voi karistaa tyypin pölyt harteiltaan ja jatkaa kohti parempaa seuraa.

Kun esim. minua viimeksi on kohdeltu tosi ilkeästi ja huonosti, oli kohtelija... no jätetään korrektiussyistä sanomatta. :D Jos pitäisin sen ihmisen sanomisia jonain, niin huonosti kyllä menisi ja samalla jättäisin lukuisien häntä kaikin puolin parempien ja fiksumpien ihmisten sanomiset merkityksettömiksi. Sehän olisi ihan älytöntä! Tyhjää täynnä oli törkymöykky ja kaikenlisäksi vielä epämiellyttävä habitukseltaan.

e

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että suurin osa miehistä jotenkin kavahtaa aloitteita tekevää naista.

Ja monestakohan tällaisesta tilanteesta sinulla on kokemuksia? Se, että pari kaksi tai kolme miestä on noin käyttäytynyt, niin ei tarkoita vielä sitä että suurin osa Suomen kahdesta ja puolesta MILJOONASTA miehestä käyttäytyisi noin jos nainen lähestyisi.

Voin taata että suurin osa miehistä olisi onnessaan jos edes suht tavallisen näköinen joskus lähestyisi.  Sellaiset miehet jotka kavahtavat tavallisten naisten lähentelyä ovat todennäköisesti niitä niin sanottuja kympin miehiä joille kelpaa vaan se kympin nainen......mutta suurin osa suomalaismiehistä on ihan tavallisia miehiä, joilla joskus on naisseuraa, ja joskus ei.....ja naiset eivät todellakaan liian usein osoita kiinnostusta, joten siitä kyllä haaveillaan.

-mies-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä miehiin kylläkin pätee tuo, että komeammat ovat hyväkäytöksisempiä kuin rumemmat. Mistä lie johtuu. Ehkä rumemmat ovat katkeria? Kiiltokuvapojista tai sellaisista jykeväleukaisista amerikkalaistyyppisistä komeista en tiedä, kun en niihin ole tutustunut. Tarkoitan sellaisia maallisella tavalla komeita, eikä mitään machoja virheettömiä malleja.

Rumat miehet on pahimpia ja katkerimpia. En enää itse aio koskaan olla tekemisissä sen tason miesten kanssa, koska juuri niiltä on saanut sitä paskinta kohtelua ja haukkuja :(

Komeat miehet ovat ystävällisiä, mukavia ja muutoinkin niiiiin miellyttävää seuraa oli sitten kyse lyhyemmästä ajasta tai sitten parisuhteesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat