Poika karkasi tapaamaan biolokista isäänsä..
Varasti rahat junalippuun mieheltäni ja lähti toiselle puolelle maata. Miten rankaisen? Erotessa tehtiin selväksi ettei tarvitse olla tekemisissä, poika oli silloin 3. Jostain sai yhtäkkiä päähänsä että haluaa tavata isänsä vaikka täällä on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä.
Kommentit (33)
Oliskohan tämä tapahtunut Porvoossa päin...
Poika on 15 ja luulee olevansa niin aikuinen. Te ette tunne minua tai meidän asioita että turha nimitellä! AP
Ja sinä et vastaa asiallisiin kysymyksiin koska....? Niin, arvelut ovat totta. Olet käyttänyt lasta vain kostaaksesi ex-miehellesi ja nyt vituttaa kun hän pääsikin isänsä luo karkaamaan vaikka sinä olet sen päässyt estämään tähän asti, silkkaa katkeruuttasi.
Eikä sinulle se varastaminen ole "se juttu", vaan se että poika ei ole enää sinun sätkynukkesi ja ottaa päähän kun pääsi livahtamaan, isälleen johon hänellä on oikeus! Nyt pitää vaan päästä näpäyttämään että minä olen pomo ja minä määrään ja sinä alamainen alistu edessäni. Kunnon narsisti ämmä!
Ärsyttää nämä trolliporvooviestit täällä. Miksei tämä voi olla totta? Tiedän ihan melkein samanlaisen tapauksen. Siinä tosin lapsi ei varastanut rahaa vaan omilla rahoillaan lähti. Äitinsä ei ihan vaan halunnut, että lapsi on yhteydessä isäänsä. Lapsi lähti sitten omin lupineen ja äiti lähti perässä hakemaan ja teki lapselleen erittäin selväksi ettei isälle ole asiaa. Äiti jäädytti kuukausirahan, lopetti lapselta harrastuksen ja rajasi todella tarkkaan, kenen kanssa lapsi sai liikkua, kuinka kauan ja mihin aikaan. Kyllä tuollaisia kusipäitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Oppii olemaan varastamatta! Pahanteosta seuraa rankaisu ja tämä oli jo niin iso asia että pitää keksiä jotain mikä tehoaa. AP
oliskohan LASU oikea ratkaisu. Olet selkeästi vahingollinen lapsen kehitykselle.
Tuollaisen "äidin" luota minäkin karkaisin! Ja jäisinkin sinne "biolokisen" isän luokse!
Siis onko tämä provo,voiko noin kamalaa akkaa oll olemassakaan?
Onko se vielä sillä reissulla vai tullut jo kotiin?
Yks esimerkki katkerasta ämmästä. Ei ihme että lapsen isä on sut aikanaan jättänyt. Ja sinä, kun et muuta kostoa keksinyt, olet vienyt lapsen isältään. Ja nyt sua vituttaa kun et onnistunut pitämään lasta enää pelinappulana, eli sitä valtaa itselläsi. Olet naurettava, säälittävä, katkera ämmä.