Muita palstalaisia tulossa perheen kanssa monster jam tapahtumaan?t.ammattivalittaja
Kommentit (25)
Vieläkö ne järjestää niitä viime kerran onnettomuuden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mites hääpäivämatkan suunnittelu edistyy?
Hyvin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ne järjestää niitä viime kerran onnettomuuden jälkeen?
Kyllä.ap
Vierailija kirjoitti:
Ap lähtee oikein isolle kirkolle.
Tylsäähän se on aina kotona olla.ap
Vieläkö on yhteisellä käyttötilillä 140euroa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.ap
Ai miten hienoa. Nyt et muistanut muistuttaa meitä siitä, että teillä on useampia tilejä joista me kaikki voimme olla nöyrän kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.ap
Ai miten hienoa. Nyt et muistanut muistuttaa meitä siitä, että teillä on useampia tilejä joista me kaikki voimme olla nöyrän kateellisia.
Ajattelin että muistatte sen ihan itse. Ei kukaan tuollaisella summalla tulisi toimeen.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.ap
Ajattelin että muistatte sen ihan itse. Ei kukaan tuollaisella summalla tulisi toimeen.ap
Kyllä sun kannattaa muistutella ettei noi harvinainen ja muiden perheiden elämästä niin paljon poikkeava asia unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.ap
Kyllä sun kannattaa muistutella ettei noi harvinainen ja muiden perheiden elämästä niin paljon poikkeava asia unohdu.
NIin no persaukisethan täällä monesti palstailee että saattaa se jollekkin olla 140€ iso raha.ap
Et nyt ymmärtänyt pointtia, mutta ehdottomasti 140euroa on iso raha. Ja rahaa tulee kunnioittaa oli sitä minkä verran hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Et nyt ymmärtänyt pointtia, mutta ehdottomasti 140euroa on iso raha. Ja rahaa tulee kunnioittaa oli sitä minkä verran hyvänsä.
Minusta se ei ole iso raha. Sen saa jo pelkkään viikon ruokiin menemään.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kaikkien persaukisten kunungatar nyt leveilee olemattomilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Me tullaan sinne poikamme kanssa.
Kumman pojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pojan?
Mulla on vain yksi lapsi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä kaikkien persaukisten kunungatar nyt leveilee olemattomilla rahoillaan.
Ei mulla tarvitsekkaan olla rahaa. Riittää kun miehen firma pärjää ja miehellä ja pojallani on rahaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman pojan?
Mulla on vain yksi lapsi.ap
Aloitetaanko me se periaatteellinen vääntö siitä, että sinulla on kaksi biologista lasta. Sinulla on, vaikka sitä ei paperissa lue tai painat facebookissa poista-nappulaa.
Mites hääpäivämatkan suunnittelu edistyy?