Te jotka saatte yhdynnässä orgasmin, kysymys
Mitä itse teette asialle ja sitten että kun masturboitte niin teettekö siinä ihan penetroimalla eikä klitorisesta vain?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiempi vastaaja, niin minäkin masturboin teini-ikäisenä päivittäin/useamman kerran päivässä ja aina dildoilla ym.
Aika harvinaista kai, että teininä masturbointi alkaa penetraation kaipuulla?
mistä tuota tietää onko harvinaista vai ei. En minä itse ainakaan puhunut tai puhu siitä miten masturboin.
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikilla on se ominaisuus luonnonlahjana. Kukaan ei kertonut tekevänsä asian eteen mitään ihmeellistä.
Kertoihan täällä monikin. Liikutaan itse seksin aikana, käytetään mielikuvitusta että kiihotutaan enemmän, harjoitellaan itsekseen, opetellaan ne asennot jotka itselle parhaita... Miten et muka löydä tästä keskustelusta vinkkejä?
Ratsastaessa saan aina ja todella nopeasti, lähetyssaarnaajassa vain jos olen valmiiksi todella kiihottunut ja mies kestää. Yleensä se vaan meinaa koko ajan laueta ja tulee keskeytyksiä ja mun orgasmi karkaa. En ole ikinä masturboinut. Seksin aikana en halua että kosketellaan mihinkään muuhun kuin nänneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiempi vastaaja, niin minäkin masturboin teini-ikäisenä päivittäin/useamman kerran päivässä ja aina dildoilla ym.
uskon, että olen tässä erilainen. Toki masturbointini alkoi klitoriksen hyväilystä, mutta kerran yksityiskohtia paljastamatta sainkin aivan järisyttävän orgasmin, kun stimuloinkin emättimen suuta puolivahingossa. Tämän jälkeen sitten ryhdyin tavoittelemaan tuota isompaa nautintoa ja siinä kohtaa mukaan tulivat lelut vähitellen. Sormilla hyväilemällä olen vasta aikuisiällä oppinut saavuttamaan orgasmin. .
Minulla on aina ollut todella voimakas seksin tarve ja suhteissani miesten ja naisten kanssa kukaan ei ole pysynyt halujeni mukana, mikä on välillä toki ujostuttanut tai hämmentänyt minua. Joskus luin netistä, että tällä tyydytystarpeeltani olen hyvin harvinainen naisten joukossa, mutta se on ollut minulle ok. Koska tiedostan oman erilaisuuteni tässä ja minulle riittää, että parisuhdeseksiä olisi vähintään 2 kertaa viikossa, mieluiten joka päivä tai jopa kahdesti. Jos haluan enemmän, niin sitten masturboin omalla ajalla asiasta numeroa tekemättä.
Otan aina seurustelusuhteen alussa selkeästi esille seksin tarpeeni ja tämän takia olen ollut tyytyväinen seksielämääni, kun kumppanini ovat olleet myös aktiivisempaa sorttia. En kuitenkaan pettäisi, jos seksiä olisi yhtäkkiä vähemmän kuin esimerkiksi kaksi kertaa viikossa, sillä näistä asioista aina keskustelisin ensin. En kuitenkaan voisi seurustella/olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa, joka tyytyy kerta viikkoon tai harvemmin ja ei omaa sellaista intohimoa seksiin, jota itse koen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikilla on se ominaisuus luonnonlahjana. Kukaan ei kertonut tekevänsä asian eteen mitään ihmeellistä.
Kertoihan täällä monikin. Liikutaan itse seksin aikana, käytetään mielikuvitusta että kiihotutaan enemmän, harjoitellaan itsekseen, opetellaan ne asennot jotka itselle parhaita... Miten et muka löydä tästä keskustelusta vinkkejä?
No koska noitahan jokainen tekee. Ei ne ole mitään vinkkejä, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei tässä ketjussa ole mitään vinkkejä asiaan liittyen. Kerrotte kyllä miten teette sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei seksin aikana voi ihan hirveän monenlaisia asioita tehdä. Sitten on kaikenlaisia apuvälineitä ja leluja, mutta omasta mielestäni ne ovat jotenkin koomisia ja tappavat tunnelman. Jos on tarpeeksi avoin niin sieltä suunnalta voisi ehkä löytyä kuitenkin apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei seksin aikana voi ihan hirveän monenlaisia asioita tehdä. Sitten on kaikenlaisia apuvälineitä ja leluja, mutta omasta mielestäni ne ovat jotenkin koomisia ja tappavat tunnelman. Jos on tarpeeksi avoin niin sieltä suunnalta voisi ehkä löytyä kuitenkin apua.
Voi voi tota luetun ymmärtämistä. Mun pointtihan oli se, että ne jotka saa, eivät tee sen eteen mitään, vaan asia on heille luonnonlahja. Miksi sitä on aivan pakko kiistää? Kerrotko?
no ei kyllä läheskään aina tuu, mutta usein kun pannaan lusikassa ja mies hyväilee rintoja ja kuulen kuinka hänellä tekee tiukkaa pidätellä... Samoin lähetyssaarnaajassa, kun tuntuu että mies pääsee niin yllättävän syvälle ja pystyy samalla suulla hyväilemään rintoja. Lähetyssaarnaaja onkin lemppari.
Yhdynnässä kyllä ejakuloin helpommin, eli yhtäkkiä vaan tuntuu semmonen ihme lämpö ja alan itse valua. En kyllä oikein tiedä mikä sen mulla laukaisee, kai se tunne että mies on vähän raju ja komennossa.
Helpoiten tuun kyllä edelleen ns. "käsikopelolla", kunhan mies muistaa hyväillä rintoja samalla. Paras tulos jos suulla. Tuleminen olis varmaan nopeempi jos mies puhuis tuhmia, mutta ei kuulemma tunnu luontevalta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
SF Kukkanen on kirjoitellut siitä, miten lantiopohjalihasten treenaaminen auttaa.
http://housuitta.com/2015/06/05/ajatuksen-voimaa-orgasmien-monipuolisuu…
Vierailija kirjoitti:
Saan ilman koskettelua vain lähiksessä. Siinä pystyy hyvin itse liikuttelemaan lantiota oikeaan asentoon.Takaapäin koirassa en ole saanut ikinä vaikka koskettelisikin. Takaa lusikassa saan jos olen hyvin kiihottunut, ylempi jalka miehen jalkojen päällä ja mies räplää. Ratsastuksessa jos valmiiksi hyvin kiihottunut ja kosketeltu, etenkin jos mies istuu.
En saa orkkua jos itse "räplään"seksin aikana.
Masturboinnit hanskaan niin että sormeilen klitorista ja joskus humpsuttelen dildolla.
Humpsuttelen dildolla :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SF Kukkanen on kirjoitellut siitä, miten lantiopohjalihasten treenaaminen auttaa.
http://housuitta.com/2015/06/05/ajatuksen-voimaa-orgasmien-monipuolisuud...
No höh, tuo nainen on aina tuntenut alapäällään hyvin, hinkannut lapsena sun muuta. Miten hyvät ne lantionpohjan lihakset pitää olla, kun pystyn jo nyt pidättämään virtsasuihkua kesken virtsaamisen, enkä ole jumpannut niitä koskaan. Silti tunnen ne, osaan käyttää niitä jne. Mutta eipä ole ollut orgasmia koskaan.
En tiedä sitten, onko 10-vuotinen ratsastusharrastus lapsuudessa jotenkin haitannut asiaa. (Tehnyt tunnottomuutta).
Mutta edelleen väitän, että kyky on luonnonlahja, ei mitään sen kummempaa, koska en ole kyllä itse edes pienenä koskaan saanut mitään erityisiä kiksejä alapään hinkkaamisesta. Tosin äiti kyllä myös suhtautui siihen täysin kielteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä tuota tietää onko harvinaista vai ei. En minä itse ainakaan puhunut tai puhu siitä miten masturboin.
Harvinaisuuden tietää siitä, että masturbointitapoja ja sen aloittamista on niin monessa seksitutkimuksessa jo kartoitettu alkaen siis 50 - luvulla julkaistusta Kinseyn raportista. Jokaisella on omat tapansa mutta tuo ei tosiaan ole kovin yleistä.
Orgasmin saaminen pelkän yhdynnän kautta on sekin varsin harvinaista ja onnistuu vain noin viidesosalla naisista. Tästä samasta asiasta on vauva - lehden palstoilla keskusteltu aika monta kertaa aiemminkin, tässä googlen hakutuloksista löytyy aika monta aiempaa keskustelua samasta.
https://www.google.fi/search?q=orgasmi+yhdynnästä+vauva&oq=orgasmi+yhdynnästä+vauva&es_sm=93&ie=UTF-8
http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1289009903393.html
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmi…
Orgasmin saaminen naisilla
Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
Max Pp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisuuden tietää siitä, että masturbointitapoja ja sen aloittamista on niin monessa seksitutkimuksessa jo kartoitettu alkaen siis 50 - luvulla julkaistusta Kinseyn raportista. Jokaisella on omat tapansa mutta tuo ei tosiaan ole kovin yleistä.
Orgasmin saaminen pelkän yhdynnän kautta on sekin varsin harvinaista ja onnistuu vain noin viidesosalla naisista. Tästä samasta asiasta on vauva - lehden palstoilla keskusteltu aika monta kertaa aiemminkin, tässä googlen hakutuloksista löytyy aika monta aiempaa keskustelua samasta.
https://www.google.fi/search?q=orgasmi+yhdynnästä+vauva&oq=orgasmi+yhdynnästä+vauva&es_sm=93&ie=UTF-8
http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1289009903393.html
http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/orgasmih...
Lainaus:
Orgasmin saaminen naisilla
Naisista vain pieni osa (20-25 %) saa orgasmin pelkästään yhdyntäliikkeiden seurauksena. Tällä ei ole mitään tekemistä orgasmihäiriön kanssa. Orgasmin saamiseen yhdynnän yhteydessä tarvitaan lähes aina lisästimulaatiota esim. käsin suoritetttuna klitoriksen kiihottamisena. Mikäli yhdyntään liitetään käsin suoritettu stimulaatio, orgasmin saa jo 70 % naisista. Orgasmin todennäköisyys kasvaa edelleen, jos yhdyntään liittyy suuseksiä. Kaikkein varmin tapa orgasmin saamiseen on yhdistetty käsi- ja suuseksi, joita käyttäen 90 % naisista saa orgasmin. Naisista noin 10 % pystyy saamaan yhdynnän aikana useamman kuin yhden orgasmin.Tällöin nainen pystyy stimuloitumaan uudelleen lähes välittömästi orgasmin jälkeen ja saamaan uuden orgasmin, usein helpommin kuin ensimmäisen.
Googlen hakulinkki korjattu kun näköjään ääkköset hajottavat sen. Nyt pitäisi toimia:
Vibralla samalla kiihotan klitorista, tulee aika nopsaan samalla kun mies liikkuu sisällä.... aah.
Kyllä yhdyntä orgun nykyisin saan,kun mies kunnolla pitkään nytkyttää. Sääret miehen olkapäillä, lopuksi kunnon rytkettä. Kyllähän siinä miehelle enemmän hiki tulee. Tosin näin eronneena siinä tilanteessa myös vieraampi mies kiihottaa.