Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka saatte yhdynnässä orgasmin, kysymys

Vierailija

Mitä itse teette asialle ja sitten että kun masturboitte niin teettekö siinä ihan penetroimalla eikä klitorisesta vain?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Liikun niin, että miehen häpyluu osuu klitoriksen kohdalle, ei tarvitse käsin kosketella. En saa aina, mutta usein kuitenkin. Lähetyssaarnaaja-asennossa tämä siis, muissa asennoissa pitää jomman kumman kosketella että saan. 

Vierailija

Minä saan parhaiten ratsastaessa ja kun mies on takaapäin niin, että molemmat mahallaan. Syynä se, että penis osuu etuseinämään, g-pisteeseen.

Vierailija

Liikuttelen ainoastaan lantionpohjalihaksia. Masturboin harvoin, mutta sekä että, pelkkä pene tai sitten klitoris mukana.

Vierailija

Saan orgasmin halutessani pelkästään puristamalla jalkoja yhteen. Enemmän tuo omalla kohdallani vaatii mielikuvitusta ja likaisia mielikuvia, kuin varsinaista fyysistä kosketusta johonkin tiettyyn kohtaan. Seksissä en välitä mistään klitoriksen kiihottamisesta tai g-pisteestä, tykkään täydestä tunteesta. Lähetyssaarnaaja on sellainen asento missä minä en tunne kyllä mitään.

Luulen että tällä on jotain tekemistä sen kanssa että nuorena harrastin itsetyydytystä päivittäin. Oppi rentoutumaan oikein ja päästämään ajatukset valloilleen. Nykyään en niin välittäisi itseni hipelöinnistä, mutta teen sitä silloin tällöin koska se auttaa haluttomuuteen. Seksiä jostain syystä tekee enemmän mieli kun saa orgasmeja useammin ja niitä nyt voi tuottaa itsekkin.

Vierailija

En varsinaisesti tee mitään sen eteen että saisin orgasmin. Liikun silleen niin ku just sillon tuntuu hyvältä. Saan orgasmin kylläkin melkein joka kerta kun harrastan seksiä ja joka kerta kun masturboin. Oon onnistunu saamaan orgasmin jopa ilman kosketusta lantionpohjalihasten avulla. Oon kai "helppo".

ei pakollinen nimimerkki

Saan ilman koskettelua vain lähiksessä. Siinä pystyy hyvin itse liikuttelemaan lantiota oikeaan asentoon.Takaapäin koirassa en ole saanut ikinä vaikka koskettelisikin. Takaa lusikassa saan jos olen hyvin kiihottunut, ylempi jalka miehen jalkojen päällä ja mies räplää. Ratsastuksessa jos valmiiksi hyvin kiihottunut ja kosketeltu, etenkin jos mies istuu.

En saa orkkua jos itse "räplään"seksin aikana.

Masturboinnit hanskaan niin että sormeilen klitorista ja joskus humpsuttelen dildolla.

Vierailija

Olisinpa mäkin helppo tuleen... olen myös masturboinut paljon n.11 v lähtien mutta saan vain kun myös klitoriskiihotus on mukana.

Vierailija

Kuten aiempi vastaaja, niin minäkin masturboin teini-ikäisenä päivittäin/useamman kerran päivässä ja aina dildoilla ym. Seksielämäni aloitin kuitenkin yli 20-vuotiaana ja seksiä olen harrastanut vain kiintymyssuhteissa, joten ei ole koskaan ollut morkkiksia ja seksuaali-identiteettini on muutenkin hyvin eheä ja tasapainoinen. Olen avoin sängyssä ja kokeilen mielelläni uusia asentoja, vaikka ne jäisivätkin ns. tähdenlennoiksi (esim anaaliseksi ei ottanut tuulta alleen).

Penetraatiossa sain helpoiten orgasmin ratsastaessani ja siihen meni 1-5min, doggyssa sain myös, kunhan jännitän lantionpohjanlihaksia. Nykyään harrastan seksiä kuitenkin naisen kanssa erilaisia leluja seksissä mukana pitäen ja olen oppinut nauttimaan myös klitorissimulaatiosta aivan uudella tavalla ja saan käytännössä missä tahansa asennossa orgasmin, kun kun kiihotan klitorista samalla kuin tyttöystäväni duunaa minua.

Omalla kohdallani avain on varmaan oman seksuaalisuuden tuntemisessa ja ongelmattomassa suhteessa siihen, vakaasta seksihistoriasta (= ei traumoja ja sen synnyttämiä lukkoja), seksiin täysillä heittäytymisestä ja seksin harrastamisella sellaisten ihmisten kanssa, jotka oikeasti myös näkevät vaivaa myös toisen osapuolen nautinnon eteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiempi vastaaja, niin minäkin masturboin teini-ikäisenä päivittäin/useamman kerran päivässä ja aina dildoilla ym. Seksielämäni aloitin kuitenkin yli 20-vuotiaana ja seksiä olen harrastanut vain kiintymyssuhteissa, joten ei ole koskaan ollut morkkiksia ja seksuaali-identiteettini on muutenkin hyvin eheä ja tasapainoinen. Olen avoin sängyssä ja kokeilen mielelläni uusia asentoja, vaikka ne jäisivätkin ns. tähdenlennoiksi (esim anaaliseksi ei ottanut tuulta alleen).

Penetraatiossa sain helpoiten orgasmin ratsastaessani ja siihen meni 1-5min, doggyssa sain myös, kunhan jännitän lantionpohjanlihaksia. Nykyään harrastan seksiä kuitenkin naisen kanssa erilaisia leluja seksissä mukana pitäen ja olen oppinut nauttimaan myös klitorissimulaatiosta aivan uudella tavalla ja saan käytännössä missä tahansa asennossa orgasmin, kun kun kiihotan klitorista samalla kuin tyttöystäväni duunaa minua.

Omalla kohdallani avain on varmaan oman seksuaalisuuden tuntemisessa ja ongelmattomassa suhteessa siihen, vakaasta seksihistoriasta (= ei traumoja ja sen synnyttämiä lukkoja), seksiin täysillä heittäytymisestä ja seksin harrastamisella sellaisten ihmisten kanssa, jotka oikeasti myös näkevät vaivaa myös toisen osapuolen nautinnon eteen.

ja ai niin, kerran sain orgasmin ilman mitään fyysistä kosketusta. Olin äärimmäisen kiihottunut pitkän esileikin takia ja sain ruoanmurusta yskäkohtauksen ja jotenkin voimakas yskiminen ja sen rytmittyminen vaikuttivat niin, että sain aivan mielettömän orgasmin. Minä myös joskus, en siis aina, ejakuloin seksin aikana varsinkin, jos jokin todella on saanut minut kiihottuneeksi. Mutta saan aina orgasmin masturboidessa ja aina myös seksin aikana.

Vierailija

Lähetyssaarnaaja on takuuvarma, mies osuu sopivasti klitorikseen + hyvä mielikuvitus.

En nyt ihan heti muista milloin olen viimeksi masturboinut... viime vuonna? Ihan vaan sormeilemalla klitorista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä saan parhaiten ratsastaessa ja kun mies on takaapäin niin, että molemmat mahallaan. Syynä se, että penis osuu etuseinämään, g-pisteeseen.

G-piste, tuo urbaani katulegenda! :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lähetyssaarnaaja on takuuvarma, mies osuu sopivasti klitorikseen + hyvä mielikuvitus.

En nyt ihan heti muista milloin olen viimeksi masturboinut... viime vuonna? Ihan vaan sormeilemalla klitorista.

Viime vuonna? Oikeasti joku ei masturboi itseään usein?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G-piste, tuo urbaani katulegenda! :D

Voihan sitä kutsua vaikka A-pisteeksi, joku paikka siellä kuitenkin on vai etkö muka ole huomannut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna? Oikeasti joku ei masturboi itseään usein?

Miksi? Mulla on mies. t: 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuten aiempi vastaaja, niin minäkin masturboin teini-ikäisenä päivittäin/useamman kerran päivässä ja aina dildoilla ym.

Aika harvinaista kai, että teininä masturbointi alkaa penetraation kaipuulla?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat