Olen laihtunut 10 kg vuodessa, vaikka syön ihan normaalisti.

Vierailija

Kävin kilpirauhaskokeissa ja TSH oli 0,01. Lääkäri määräs lisäkokeisiin ja vastaanotolle. Mitähän nyt on odotettavissa? Määrätäänkö mulle jotkut lääkkeet ja alan lihon takaisin? Kun mua ei ollenkaan haittaa nuo laihdutetut kilot, olen pelkästään tyytyväinen (ennen olin ylipainoinen, nyt normaalipainoinen). Miten teillä muilla, joilla on ollut kilpirauhasen liikatoiminta ja olette laihtuneet? Palasiko kilot korkojen kera kun lääkitys on aloitettu? Vai onko tätä aina pakko lääkitä, jos oireita ei ole suuremmin?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kävin kilpirauhaskokeissa ja TSH oli 0,01. Lääkäri määräs lisäkokeisiin ja vastaanotolle. Mitähän nyt on odotettavissa? Määrätäänkö mulle jotkut lääkkeet ja alan lihon takaisin? Kun mua ei ollenkaan haittaa nuo laihdutetut kilot, olen pelkästään tyytyväinen (ennen olin ylipainoinen, nyt normaalipainoinen). Miten teillä muilla, joilla on ollut kilpirauhasen liikatoiminta ja olette laihtuneet? Palasiko kilot korkojen kera kun lääkitys on aloitettu? Vai onko tätä aina pakko lääkitä, jos oireita ei ole suuremmin?

Up

Vierailija

Kannattaa otsikoida paremmin. Nytkin olisit voinut laittaa jotain liittyen kilpirauhasen liikatoimintaan. Itse olin tulossa ehdottamaan sitä, koska luulin että ihmettelet laihtumista. Omakohtaista kokemusta mulla ei ole, sori.

Vierailija

En tiedä ekasta kommentoijasta mutta toinen ja kolmas on ainakin joku muu kuin ap, joten en tiedä seuraako hän enää vastaillaanko tähän. Uppailin vain kun muakin kiinnostaisi tietää. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat