Oletko aamu- vai iltaihminen ja missä kuussa olet syntynyt?
Keksin juuri teorian kesäaikaan siirtymisen vaikutuksesta persoonallisuuteen ;) Eli itse olen syntynyt helmikuussa (talviaikaan siis) ja olen iltaihminen. Eli selvästikin nyt talviaikaan tunnen eläväni oikein, ts. menen kohta nukkumaan ja aamulla herään virkeänä. Kesäaikaan nukuttaa vasta liian myöhään.
Kommentit (49)
Elokuussa olen syntynyt ja olen virkeimmilläni illalla.
Oma teoriani on, että oma syntymäkellonaika vaikuttaa, ei kuukausi. Olen syntunyt ouolenyön jälkeen ja olen iltaihminen.
Päteekö teoriani muilla?
Itse olen iltaihminen, syksyllä syntynyt ja tunnen kesäaikaan itseni virkeämmäksi kuin talviaikaan. En tiedä miksi. Ehkä siksi, koska iltaihmisenä kaipaisin enemmän valoa iltoihin ja kesäaikahan tekee illoista valoisampia.
Helmikuussa ja aamuihminen olen aina ollut. Luontainen rytmi olisi 22-07 mutta eihän se ole mahdollista kuin vklp koska töissä pitää käydä.
Olen maaliskuussa syntynyt ilta- ja yöihminen. Aamut ja aamupäivät ei mulla oikein koskaan ole kulkenut, siksi olenkin onnellinen saatuani yötyön koska tämä rytmi sopii itselleni paremmin kuin hyvin. Aamulla nukun, päivällä heräilen ja iltapäivällä hoidan juoksevat asiat ja myöhäisillalla alkaa työt. :)
Vierailija kirjoitti:
Oma teoriani on, että oma syntymäkellonaika vaikuttaa, ei kuukausi. Olen syntunyt ouolenyön jälkeen ja olen iltaihminen.
Päteekö teoriani muilla?
Klo 14.10 & iltaihminen
Olen yöihminen, kesäkuussa syntynyt.