Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiat jotka sinua ihmetyttävät muissa ihmisissä...

Vierailija
25.10.2015 |

Itseäni kummastuttaa, miten ylivoimaista joillekin on ymmärtää sanaa henkilökohtainen. Minusta utelun pitäisi loppua siihen kun totean, että asia on henkilökohtainen, mutta monet tuntuvat ajattelevan eri tavalla. "No kyllähän sä voit mulle kertoo!" "Mikä siinä nyt niin ihmeellistä on ettet voi mulle kertoo?!"

Mikä teitä ihmetyttää/ärsyttää toisten käytöksessä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että toisten terveelliset ruokavalinnat ja lasten kanssa oleminen ilman tabletteja ja pelikoneita aiheuttaa henkilökohtaisen loukkaantumisen, jopa raivoa.

Vierailija
22/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Se kuinka omasta hygieniasta ei pidetä huolta. Teidät haistaa kilsan päähän. Peskää myös vaatteenne.

-Avuttomuus.

-Maalaisjärjen puute.

-Yleinen tyhmyys.

-Huumorintajuttomuus

jne.

Missä te oikeen asutte jotka törmäätte noihin haisunäätiin ihan riesaksi asti? Mä asun Vantaalla enkä oo ikinä törmänny tollasiin...

Helsingissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastuttaa ihmisten seksuaalinen ahdasmielisyys. Joka tuutista pursuaa nykyään seksiä

Ihmetyttää enemmän tuo seksin joka paikkaan tunkeminen.

Vierailija
24/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kyllä minä tiedän -asenne ihmetyttää, jolloin asioista ei voi keskustella. Yleensä jos lähtee argumentoimaan tälläisen ihmisen kanssa ja esittämään vastakkaisia, perusteltuja näkemyksiä, hän lopulta tuhahtaa "No tää on mun mielipide!" vaikka kyseessä ei välttämättä ole mielipideasia. Muistan esim. yhden ystäväni tiukan mielipiteen siitä että koira ei voi olla onnellinen kerrostalossa...

Vierailija
25/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten kodissa oleminen. Onneksi suurin osa ihmisistä osaa olla! Jotkut penkovat oma-alotteisesti joka paikan, "mistäs teillä ois lusikoita?", no kysypä etukäteen... Jättävät kaamean sotkun peräänsä, lasten lelut niille sijoilleen, astiat minne sattuu ja niissä puolet tarjottavissa syömättä (tämäkin lähinnä lasten jäljiltä, mutta, kyllä mä vanhempana siivoan lapseni jäljet kylässä). Ja kokevat, että koko talo on heidän reviiriään. Kyllä, jätän sängyn petaamatta ja kyllä, makkarin ovi on kiinni. Ihan siitä syystä, ettei sinne ole tarkoitus mennä. Miksi sinne pitäisi mennä? Aargh! Tai arvostellaan kotia, "toi ei käy kyllä tuohon yhtään". Mun äiti saa arvostella, koska hänelle uskallan napauttaa takaisin, ettei kuulu kellekään. ;) Mutta en ymmärrä!

Huhhuh, oli ehkä vähän pinnassa nämä asiat. :D

Vierailija
26/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ymmärretä kofeiinin vaikuttavan ihmisiin eri lailla. "No älä nyt höpötä! Ei varmasti vie sun yöunia jos juot nyt yhden kupillisen kahvia! Naurettavaa, kyllä sä nyt yhen kupin voit juoda, älä ole tyhmä" KYLLÄ VIE, EN JUO. 

Vierailija
27/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistyminen. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. 

Tämä näkyy varsinkin äitien keskuudessa, jossa pitää olla ärsyttävän varovainen uusien (ja joskus vanhojenkin) tuttujen kanssa. Ihan kaikki tuntuu jossain vaiheessa herättävän vähintään pitkän katseen ja puhumattomuuden, jos ei muuta. Pahinta on, jos raskaus on mennyt ihan suht kivuttomasti ja hyvin, tai jos imetät. Kummankaan sujuminen ei ole ihan täysin oma valinta, mutta sano se niille, joiden on pakko tulla sanomaan raskauteen että odotahan vaan kun vauva syntyy... tai imetykseen, että "mä en ikinä jaksanut olla lehmänä". Okei...? 

Hauskinta syyllistyminen on, kun jokin taho julkaisee tutkimustuloksen jostakin arasta aiheesta, ja sitten lukee uutisen kommentointia vaikka täällä. 

Vierailija
28/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Ihmetyttää se, että joku valitsee normicolan, vaikka zero -versio olisi valittavissa. 

Voisiko maulla olla jotain tekemistä asian kanssa?

En näe makueron kompensoivan tyhjiä kaloreita.

Ne tyhjät kalorit voi kompensoida olemalla syömättä tai juomatta jotain muuta. Jokainen tietysti toimii omalla tavallaan, mutta silloin harvoin, kun jotain limua juon, haluan mahdollisimman hyvänmakuista tuotetta.

tämä. Mä juon mieluimmin vichyä (maustamatonta) tai vettä kuin jotain makeutusaine-sotkua mikä saa pään särkemään. Lisäksihän noi lihottaa ilmeisesti yhtä paljon, sotkee hormoneita(?) ja kropan toimintaa muuten. 

Vierailija
29/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset ihmiset. Ihanko oikeasti valitset noudattaa ties mitä tapoja ja sääntöjä, ihan vaan kun joku joskus kauan sitten on niin säätänyt? Tai koska ainahan näin on tehty? Tai koska meidän äitikin aina teki näin? Aikamoista oman älyn aliarviointia ja lammasmaista hölmöyttä.

Vierailija
30/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että toisten terveelliset ruokavalinnat ja lasten kanssa oleminen ilman tabletteja ja pelikoneita aiheuttaa henkilökohtaisen loukkaantumisen, jopa raivoa.

Se on huonommuuden tunnetta. Mua harmittaa, et jaksan mielestäni leikkiä lapseni kanssa liian vähän (muutama tunti päivässä) vaikka teen töitä kotona etänä paljon, ja jos leikkipuisto on kiinni niin helposti joutuu sen 3h leikkimään itsenäisemmin ja se tarkoittaa että helposti myös vinkuu tablettia. Ja se on helpompi antaa kuin tapella kun dl pukkaa päälle. Mut en mäkään silti ymmärrä et aletaan raivota kun toiset onnistuu paremmin, käsittelisivät huonon omantuntonsa yksinänsä. 

Vierailija
31/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnolliset tyypit. Nyt on hei sentään vuosi 2015 ja tiede on pitkällä. Ei kukaan lue satoja vuosia vanhoja käyttöohjeitakaan ja elä niiden mukaan. Miksi? Koska ne jutut ei päde enää ja tiedetään silloista paremmin...

Vierailija
32/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnolliset tyypit. Nyt on hei sentään vuosi 2015 ja tiede on pitkällä. Ei kukaan lue satoja vuosia vanhoja käyttöohjeitakaan ja elä niiden mukaan. Miksi? Koska ne jutut ei päde enää ja tiedetään silloista paremmin...

tiede ei pidä paikkaansa koska tieto muuttuu koko ajan eli se ei voi pitää paikkaansa... esimerkiksi maapallo ja planeetat suhteessa toisiinsa käsitys on muuttunut aina vaan.. emme siis voi väittää että tiede on totuus koska tiede muuttaa totuutta koko ajan eli on valhe.. evoluutio? mutaatiot eivät voi luoda uusia geenejä se on mahdottomuus

Vierailija
33/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät vastaa yksinkertaisimpiin viesteihin.

Esim. Lähetin lyhyen viestin työparilleni, jossa kysyin: "osallistutko myös XX-kurssille?". Mutta vastausta ei tule. (halusin tietää, koska olemme jo vuosia tehneet tehtävät paritöinä). Maailmani ei kaatuisi siihen, jos hän ei osallistuisi kurssille, mutta haluaisin ehtiä etsimään sitä ennen uuden "parin" itselleni.

Yritin soittaa. Ei vastausta. Vähän jäi huono maku...vaikka tietääkseni mitään eripuraakaan ei pitäisi olla.

Vierailija
34/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää ne ihmiset, jotka asiallisen argumentoinnin sijaan käyvät pilkkaamaan kommentin kirjoittajaa. Sen minkä kirjoittaa netissä, pystyy sanomaan kasvoista kasvoihin - vai pystyykö?

Vierailija
35/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa sanotaan ,että Jumalan sana on sama eilen ,tänään ja iankaikkisesti.

Kaikki maailmassa oleva on katoaa eli kaikki rikkaudet tuhoutuu kun maailman loppu tulee.

Tärkein asia siis on se , että on synnit anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Koska niin pääsee kuoltuaan taivaan kotiin.

J

Vierailija
36/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, että alastomuuskieltoja perustellaan lapsilla. "Ei saa ottaa yläosattomissa aurinkoa kun täällä on lapsia". Se on kaikkein tyhjin perustelu, koska lapsille alastomuus on täysin luonnollista ja normaalia. Itse lapsena pidin aivan normaalina kaikkea näkemääni alastomuutta. Aikuisilla se jokin muuri on, että rinnat nähdään automaattisesti seksuaalisina. Lapselle peput ja pippelit on ihan normaalia.

Vierailija
37/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien mielipiteiden absoluuttisena totuutena pitäminen. 

Vierailija
38/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nämä läskifanaatikot, jotka alkavat kauhistella ylipainoisen henkilön painoa, surkutella tämän nilkkoja ja saarnata tämän sydämen ja verisuonten jaksamisesta... uimahallissa, salilla ja lenkkipolulla. Mitä hittoa, eikö se ole ihan hyvä juttu, että se ylipainoinen on harrastamassa ainakin jonkinmoista liikuntaa?