Tein jotain kamalaa, ja menetin varmasti erään ihmisen elämästäni

Vierailija

Erehdyin sänkyyn serkkuni kanssa :( Emme olleet nähneet viiteentoista vuoteen, eikä olla muutenkaan oltu läheisiä. Näimme siis pitkästä aikaa, ja kovassa humalassa kävi mitä kävi. Itse aktista ei tullut mitään humalan takia, vaan se jäi noloksi räpellykseksi, mutta kaikkea muuta tehtiin kyllä. 

Laitoin pari päivää sen jälkeen viestiä, jossa pahoittelin omalta puoleltani käytöstäni ja toivoin että voisimme olla tekemisissä. Hän laittoikin viestiä, että katsotaan eteenpäin ja tavataan jatkossakin. 

Ajattelin että voisimme "aloittaa alusta" tutustumisen, ja ehdotin että mennään joku kerta vaikka lenkille. Ei hän vastannut viestiin mitenkään.

Olen tainnut menettää hänet ikuisiksi ajoiksi typerän kännäillymme takia. Miksei hän voinut sanoa suoraan, että ei halua enää olla tekemisissä.

Ja sekin vielä, että mulla ei ole muita serkkuja.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Iltaa sinne Porvooseen. 

Oikeesti, kyllä ihmisen suojamekanismi sen verran toimii jopa kännissä että ei serkun kanssa naiskentele. Tai jos ei ole niin pysyttele viinasta erossa, se ei sovi sulle.

Vierailija

Kirjoitin kylläkin viestissä, että olen pahoillani tapahtuneesta ja toivon yhteydenpitomme jatkuvan normaalisti. En ruinannut päästä hänen housuihinsa.

Ap

Vierailija

20% maailmassa solmituista avioliitoista on solmittu serkkujen kesken ja se on siis sallittua kaikissa muissa maissa paitsi Pohjois-Koreassa (arabikulttuureissa ja Pakistanilaisten keskuudessa prosentit ovat tietenkin luokkaa 40-55; tuo 20 % on koko maailman otanta/arvio). Mm. Einstein ja Darwin olivat aviossa serkkunsa kanssa ja kuninkaalliset ovat maaiman sivu naineet sitä sinisempää verta lähisuvusta. Tätä vasten seksi tai seksin yritys serkun kanssa ei ole maailmanloppu. Te olette kuitenkin eläneet erillänne ettekä kasvaneet suurin piirtein samassa pihassa  kuin veljet ja siskot joten - sattuuhan sitä. Se ei ole edes rikos. Luultavasti serkkusi on nyt yhtä hämillään kuin sinä. Odottele rauhassa että ehtii käsitellä fiiliksensä. Veikkaan että häntä hävettää oma suoriutumisensa tai pikemminkin sen puute. Tai mikä vaan. Anna ajan kulua. 

Vierailija

jätä vaan rauhaan. Tollanen homma on todella outo. Ja voi olla että ette siitä ikinä pääse yli. Ehkä vuosien saatossa. Miks pitäskään olla tekemisissä? Toisaalta mitää rikollista ei ole tapahtunut, ja yhdyntää ei joten kantsii laittaa kännin piikkiin vaan. ja unohtaa. Älä vaan sekaannu enää!

Vierailija

Anna ajan kulua. Serkkusi taitaa olla myös aika sekaisin ajatustensa kanssa. Ehkä ei tiedä kuinka suhtautua. Eiköhän se ota yhteyttä taas, kun tuntee että on valmis sinut taas näkemään.

Eikä tuossa nyt kyllä mitään maailmaa kaatavaa tapahtunut. Omassa suvussanikin on pariskunta, jotka ovat serkuksia keskenään. Itse en tuohon lähtisi, mutta eihän se laissa kiellettyä ole.

Vierailija

Tän on pakko olla Porvoosta!

Ette ole olleet läheisiä ettekä nähneet 15 vuoteen! Miksi ihmeessä haluaisit petipuuhien jälkeen hänet elämääsi, kun hän ei ole siellä ennenkään ollut?

Ja mä sain ainakin lenkkiviestistä heti sellaisen ajatuksen, että haluat sen jälkeen venyttelemään sänkyyn. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat