Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä mies minusta ajattelee?

HölmöHulluRakkaus

Ikuinen mysteeri: miksi mies käyttäytyy näin? Kyseessä työkaveri, johon, kyllä vaan, olen ihastunut ja pohdin voisiko olla molemminpuolista. Emme tapaa ihan päivittäin, ollaan töissä eri osastoilla. Nähdään n. 1-2 viikon välein.

-Yleensä on mukava ja auttavainen, katselee minua paljon, erityisesti silmiin, mutta olen kyllä huomannut tekevän myös kokovartalon skannausta silloin, kun itse katselen muualle. Kun huomaan, katse palaa silmiini tai kääntyy äkisti muualle.

-Silloin harvoin, kun olemme kahdestaan, hymyilee leveästi ihan koko ajan. Viihtyy kyllä selvästi seurassani, ei ole kiire muualle.

-Seurassani tosin punastelee, sukii jatkuvasti hiuksiaan, liikehtii hermostuneesti.

-Kuuntelee minua todella tarkkaan, muistaa mistä on puhuttu. Osoittaa arvostusta kommenteilleni ja ottaa ne huomioon. On empaattinen, jos minulla on jotain murheita. Välillä heittää kivoja juttuja hellällä äänensävyllä, jotka osoittavat, että ajattelee minua ainakin jonkun verran "kun sä oot aina tällainen / sä et koskaan tee näin..."

-On kiireinen, mutta löytää minulle aina aikaa.

Siis, olen kuvitellut, että on ihastunut, mutta sitten taas joskus:

-ei aina vastaa kun puhun hänelle, mikä tuntuu oudolle. kerran kun törmättiin sattumalta, katseli minua pitkään hymyillen, mutta kun menin kysymään häneltä yhtä työasiaa, vastasi vihaisen oloisesti yhdellä sanalla.

-isommassa virallisessa tilaisuudessa, joissa paikalla mm. hänenkin esimiehensä, ei tervehdi tai edes katso päin. Ei hymyile, ei punastele, ei sui hiuksiaan. Paitsi kerran, kun joutui pitämään tällaisessa tilaisuudessa esitystä, katsahti kesken kaiken minuun, punastui, asetteli hiuksiaan ja asetti kätensä vyölle...

Ota tuosta nyt sitten selvää. Mitä arvon av-raati on mieltä, mitä tuo mies minusta ajattelee? Arvostaako vain työkaverina vai voisiko olla romanttisessa mielessä kiinnostunut? Sanomattakin on selvää, että olen itse korviani myöten ihastunut, että niitä merkkejä saatan nähdä sielläkin, missä niitä ei oikeasti ole.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vittu että tuo naisen elämä sitten onkin hankalaa.

No niinhän se on. Voitko olla vähän avuksi? Ap

Vierailija

Eiköhän tuo ole selvä tapaus. Missä on taas se kuuluisa naisten sosiaalinen älykkyys ja tunneäly,  jota aina mainostatte? Miksi ihastunut mies ei pomon läsnäollessa flirttaile ja hymyile sinulle. Onpa arvaamaton mies!

Vierailija

Koska palstalla on ainakn yksi kiva kaverimies, joka on ystävällinen kaikille naisille, niin en uskaltaisi kuvitella mitään. Jospa tämänkin miehn luonteenlaatu on vain olla aurinkoinen ja ihana kaikille? Sellainen ystävällinen ja välittävä? Heittää kivaa ja enempi lämmintä kuin flirttiä huulta vaikkette olisi lähempiä tuttujakaan. 

Onko se muuten varattu? 

Miksei se tekis oikeaa aloitetta? Olisiko se vakavissaan suhteesi? 

Vierailija

On se varattu. Ja niin olen minäkin ja siksi en voi kysyä. En halunnut kertoa heti, kun kuitenkin kivitätte... Mutta haluaisin silti tietää, onko tämä vain omassa päässäni.

Vierailija

No koska se on varattu se ei halua tehdä mitään, mutta vaikuttaa kyllä ihastuneelta. Eikä mies välttämättä halua välillenne mitään tapahtumia, oikeasti. Ihminen ei voi valita tunteitaan, siksi mies voi kokea ihastuneensa väärään naiseen tavallaan myös. Anna sen selvitellä päätään kotipuolessa ja tee itse samoin. Tiedän kyllä että helpompi sanoa kuin tehdä. Mutta saat nauttia tunteesta, että sille miehelle kelpaat ihastumisen kohteeksi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No koska se on varattu se ei halua tehdä mitään, mutta vaikuttaa kyllä ihastuneelta. Eikä mies välttämättä halua välillenne mitään tapahtumia, oikeasti. Ihminen ei voi valita tunteitaan, siksi mies voi kokea ihastuneensa väärään naiseen tavallaan myös. Anna sen selvitellä päätään kotipuolessa ja tee itse samoin. Tiedän kyllä että helpompi sanoa kuin tehdä. Mutta saat nauttia tunteesta, että sille miehelle kelpaat ihastumisen kohteeksi :)

Kiitos kommentista, tämä lämmitti. :) En odota mieheltä minkäänlaista etenemistä asian suhteen. Edes asiasta puhuminen hänen kanssaan tuntuisi sopimattomalta. Nautitaan tunteesta ja katseista ja se saa riittää tässä tilanteessa. Sen verran hullaantunut kuitenkin olen, että haluaisin tietää, etten ole kuvitellut kaikkea. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla kaikki kotona.. Pienet analysoinnit..

No ei ole kaikki kotona. Olen ihan sekaisin ja olosuhteista johtuen en uskalla asiasta kenenkään kanssa puhua. Omassa päässäni näitä vaan olen pyöritellyt ja nyt sitten teidän kanssa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla kaikki kotona.. Pienet analysoinnit..

No ei ole kaikki kotona. Olen ihan sekaisin ja olosuhteista johtuen en uskalla asiasta kenenkään kanssa puhua. Omassa päässäni näitä vaan olen pyöritellyt ja nyt sitten teidän kanssa. Ap

Vierailija

Nää jutut on aina vaikeita, koska ihmiset on niin erilaisia. Itselleni sattui joskus vähän samankaltainen tilanne erään tytön kanssa, oli ne kaikki mahdolliset "kiinnostumisen merkit" ilmassa, mutta totuus oli se, että tyttö ei ollut kiinnostunut minusta. Sen jälkeen olen jättänyt aloitteiden tekemiset sikseen, koska ei huvita enää tehdä itsestään naurun alaista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hait huomiota, sait sitä. Taas yksi rasti vihkoon.

En tarpeeksi. Sanoin etten halua mitään, mutta jos nyt edes pikkujouluissa pääsisi tanssimaan tuon miehen kanssa, niin se olisi ihanaa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hait huomiota, sait sitä. Taas yksi rasti vihkoon.

En tarpeeksi. Sanoin etten halua mitään, mutta jos nyt edes pikkujouluissa pääsisi tanssimaan tuon miehen kanssa, niin se olisi ihanaa. Ap

Tässä vaiheessa kannattaa tarkkaan miettiä, mitä toivoo. Varattu nainen ja mies, työpaikan pikkujoulut, muutama drinkki ja tanssi salaisen ihastuksen kanssa...hetken päästä jo revitäänkin vaatteita päältä ja kaadutaan työhuoneen sohvalle... Sitä ehtii sitten katua tosi pitkään. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat