Käytiin tänään asuntonäytössä!

Vierailija

Sanokaa, että uskalletaanko tehdä tarjous!!!!? Kohde oli I-H-A-N-A! :)

Ison askeleen ottaminen vaan jännittää. Ensiasunnon osto kyseessä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Jos jokatapauksessa olette asuntoa ostamassa pitäähän sen olla teidän mielestänne ihana.

Mutta otitteko selvää taloyhtiön tilanteesta: mahdollisista tulevista korjauksista jne?

Onko talossa tehty esim putkiremontti?

Asunnon pitää tuntua kodilta ja tunnehan sen ratkaisee mutta pitää myös osata pitää pää kylmänä ettei tule myöhemmin ikäviä (taloudellisia) yllätyksiä.

Vierailija

No ei luettu naapureiden nimiä :D en  ymmärrä miksi olisi pitänyt...

Eikä näkynyt nuorisoa. 

Taloyhtiön asiat kunnossa. Asunto oli ihana, lattia vaan vaihdettais... lapset sais omat huoneet, voi hitsi! Yö nukutaan ja aamulla tehdään tarjous jos tuntuu samalta kuin nyt.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikä näkynyt nuorisoa. 

Taloyhtiön asiat kunnossa. Asunto oli ihana, lattia vaan vaihdettais... lapset sais omat huoneet, voi hitsi! Yö nukutaan ja aamulla tehdään tarjous jos tuntuu samalta kuin nyt.

-ap

No olishan ihan hirveätä jos siellä asuisi vaikka Virtasia!!! Ei vaan, epäilen että ajatuksena oli että jos on paljon ulkomaalaisia nimiä niin oletus on että on myös häiriötä. Joskus niin ikävä kyllä onkin, ilman mitään raisimia.

Jos talon ja asunnon asiat kunnossa ja se tuntuu teidän kodilta niin tottakai teette tarjouksen :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pyyntihinnoissa on tällä hetkellä ainakin 10%ilmaa

T.Asunnonvälittäjä

Et ole mikään asunnonvälittäjä jos tuollaisia av:lla väität.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos näkyy paljon sitä, että yhdessä ovessa on 2 sukunimeä, se tarkoittaa, että talossa asuu n. 20-35-vuotiaita avopareja. Tämä voi olla ongelma jos itse omaa kristilliset arvot.

Vierailija

Me käytiin myös tänään näytöllä. Ihana 60-luvun iso talo,joka vaatii paljon remppaa. Kallis alue,joten hinta törkeä 600 000+ sanokaas tietäjät paljon tossa on ilmaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkyy paljon sitä, että yhdessä ovessa on 2 sukunimeä, se tarkoittaa, että talossa asuu n. 20-35-vuotiaita avopareja. Tämä voi olla ongelma jos itse omaa kristilliset arvot.

Jotkut pitävät oman nimensä vaikka menisivät naimisiin, eihän tuo kerro mitään. Ja muutenkin, olen ihan uskossa itse mutta ei minua mitenkään häiritse että samassa talossa ja rapussakin asuu avopareja :) jotka voivat olla 17-100-vuotiaita, kuten ne avioparitkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ilmaa 10-15 %, mitä olen kohteita kierrellyt parin vuoden ajan. Riippuu toki sijainnista ja asunnosta.

Olet siis välittäjä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pitävät oman nimensä vaikka menisivät naimisiin, eihän tuo kerro mitään. Ja muutenkin, olen ihan uskossa itse mutta ei minua mitenkään häiritse että samassa talossa ja rapussakin asuu avopareja :) jotka voivat olla 17-100-vuotiaita, kuten ne avioparitkin.

Pitävät kyllä, mutta uskon piireissä on lähes poikkeuksetta tapana ottaa miehen sukunimi. Sinulle on käynyt hyvä tuuri naapureittesi suhteen, mutta meidän talossa pitää nämä avoparit aikamoista metakkaa :/

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat