Miksi olet lihava?
Oletko ollut lapsesta asti? Syötkö paljon herkkuja? Miksi? Mikset laihduta?
Kommentit (26)
Oletko ollut lapsesta asti?
- en.
Syötkö paljon herkkuja?
- ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Miksi?
- koska haluan.
Mikset laihduta?
- oon nyt 3kg laihduttanut parissa kuukaudessa lisäämällä liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan av-mammojen kiusaksi olen lihottanut itseni näin kypsillä kymmenillä, että teillä riittäisi taivasteltavaa. Ettehän te muuten pääse pätemään. Olisi vaan kiva nähdä teistä oikein muokkaamattomat valokuvat, niin katsottaisiin sitten, kuka todellakin on lihava ja kuka ei.
Sehän olisi hupaisaa, että lihavat haukkuvat lihavia.
Luultavasti liittyy mielenterveyden ongelmiini. Lihon aina kun huono kausi..
ei diagnooseja...
Vierailija kirjoitti:
Lukuisten antibioottikuurien vuoksi. Suolistobakteerikanta on pielessä.
Tää ois kyllä ihana selitys. Mitähän tälle olisi tehtävissä? Mistä saisin uudet bakteerit? En tahdo mitään paskaistutetta...
Mun holtiton lihominen alkoi nuoremman lapsen imetyksen lopettamisen jälkeen. Imettämisen aikana vedin varmaan kymmenen antibioottikuuria rintatulehdukseen. Pilasko ne mun bakteerikannan? Enpä juuri muuten ole elämässäni antibiootteja syönyt.
Ei ole ollut energiaa ottaa itseäni niskasta kiinni lapsen syntymisen jälkeen. Herkut ovat maistuneet liikaa väsyneenä. Nyt on paino tosin laskusuunnassa, vauva alkanut vihdoin nukkua hyvin eikä minun edes tee mieli mussuttaa niin kuin viimeisen reilun vuoden aikana.
Tajusin tällä viikolla vihdoin miten huonosti olen itse nukkunut ja miten paljon se on vaikuttanut. Nyt riittää energiaa lähteä pitkille kävelyille ja ei tee mieli pullaa ja sipsiä! Ehkä tämä tästä parempaan suuntaan :)
Ihan vaan av-mammojen kiusaksi olen lihottanut itseni näin kypsillä kymmenillä, että teillä riittäisi taivasteltavaa. Ettehän te muuten pääse pätemään. Olisi vaan kiva nähdä teistä oikein muokkaamattomat valokuvat, niin katsottaisiin sitten, kuka todellakin on lihava ja kuka ei.