Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkulapsi -perheiden seksielämä - onko sitä?

Vierailija
09.02.2006 |

Löytyipäs mielenkiintoinen linkki. Surffatkaas muutkin!

http://www.helistin.fi/?page=0694018

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle kouluikäistä lasta ja seksielämä erittäin tyydyttävää, vilkasta ja hurjaakin. Ei paljon tilastot masenna. :)

Vierailija
2/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin hyvin vähän...

liian vähän

koska sitä olisi

ite (mies ) haluaisin yli tuplasti enemmän!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen viimeksii,,

lapsia on kaksi: alle 2 ja puoli vuotiasta ja kolmas tulossa=)

SEksi todella nautinnollista =) ja siitä en luovu,,pidän tiukasti kiinni...

vaikkakin välillä kertojen välillä saattaa olla reilu viikkokin,,välillä taas pari kertaa päiväs=)

t,äippä 24v

Vierailija
4/21 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei nyt puhuta ihan pikkuvauvavaiheesta.

- lapsilla selkeä päivärytmi, päikkärit ja ruoat samoihin aikoihin aina.

- lapset nukkumaan aina illalla samaan aikaan, meillä menee 20.00 aikoihin.

siinä jää meille 2-4 tuntia aikaa olla kaksin, eli kyllä se seksi siinä sujuu..:)

Vierailija
5/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on olematon seksielämä, koska en voi kuvitella sekstaavani ihmisen kanssa, jonka kanssa on suhde henkisesti olematon.

Vierailija
6/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsoo telkkaria. Ja minä istun koneella. Tuntuisi teennäiseltä sekstata, koska muuta yhteistä ei iltaisin olisi. Että se ainoa yhteinen juttu olisi harrastaa seksiä ja miettiä, että varmaan se katsoisi mieluummin telkkaria.

Vierailija
7/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin itse tyytyväinen seksielämäämme.

viimeksi tänä aamuna ennen miehen lähtöä töihin, sitä ennen eilen yönä. jos ei joka päivä ni ainaki joka toinen. nuorin on 6kk.

Vierailija
8/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on olematon seksielämä, koska en voi kuvitella sekstaavani ihmisen kanssa, jonka kanssa on suhde henkisesti olematon.

Näinhän se on! Mutta tuli mieleen, että voisiko sitä henkistä yhteyttäkin ruveta vaalimaan.

Tehkääpäs ensi alkuun tällainen PARISUHDEKARTOITUS. Meille siitä oli kovasti apua, pääsi toista lähelle.

http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/kartoita_parisuhdettasi/

Tuolla Väestöliiton sivuilla on muutenkin kovasti hyvää parisuhdeasiaa. Kannattaa surffata!

Vierailija
9/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä toimii kyllä myös henkinen suhde loistavasti.

Nro 2

Vierailija
10/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän välillämme kemiat yhä toimii, huumoria heitetään yhdessä ja kiusoitellaan toisiamme. Olemme molemmat myös intohimoisia, tunteellisia ihmisiä.

Vierailija
11/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te joilla toimii,vain kehua retostelette täällä..onhan se nyt vaikeaa tunnustaa jopa itselleen että EI TOIMI!!

Meillä on ongelmia ja olen syvästi kateellinen teille joilla homma pelaa.Ihan ärsyttää kun te toitotatte erinomaista seksielämäänne..sattuu niin pirun syvälle sydämmeen.. :' ((

Ja homma ei toimi koska olen kuiva kuin sahara (imetän vielä) eikä liukkaristakaan ole apua kun sattuu niin penteleesti

Vierailija
12/21 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imetysaika iänkaiken jatku! Ymmärrän ton hyvin. Kyllä sen eron esim. raskaus ja imetysaikana huomaa, ja väsymyskin jo yksinään vie monesti veronsa. Perusasenteen oon yrittäny kuitenkin pitää positiivisena ja olla valmis antamaan, vaikkei ite niin hirveitä siitä nauttis. On kuitenkin kiva tuntea olevansa haluttu, ja se tunne kyllä katoaa, jos ei koskaan anna (vaikka toinen haluaiskin, niin ei siltä sit enää tunnu). Jos vaan voisitte edes jollain tapaa asioista puhua, edes ikäänkuin ohimennen, se vois hiukan helpottaa. Toi kostuminenkin on myös osin psyykkistä.

Tykkään, et meillä on keskimäärin hyvä seksielämä lapsista huolimatta ja osittain myös heidän takiaan (nautin raskaana olosta närästyksestä ja pahoinvoinnista huolimatta). Mutta kyllä niitä kriisin tunteitakin aina välillä tulee. Kokee, ettei toinen halua tarpeeks, tai suututtaa, kun haluaa niin myöhään, et ite on jo ihan poikki ja valmis kaatumaan sänkyyn. Ja miehet ja naiset on erilaisia. Ei kaikki miehet halua niin usein kuin vaimo, tai jollakulla voi raskaus/imetys (siis miehellä) viedä halut. Mut kannattaa pitää oma parisuhde aina lastenkin edellä. (vauva ei siitä kärsi, vaikka isäkin niillä tisseillä välillä leikkii ;-) ) Ja ottaa myös toinen huomioon, eikä vain miettiä, miksi minua ei huomioida. Monesti antaessaan saa. Kun saa toisen hyvälle mielelle (oli se sitten hyvä ruoka, seksi tai joku muu pieni palvelus), niin todennäköisesti itsellekin osuu sitä mukavaa taas joskus.

Ja elämä ei ole tasaista junarataa, vaan kaikenlaisia vaiheita mahtuu mukaan. Ja tuo rytmin pitäminen säännöllisenä oli hyvä vinkki. Ei tosin kauhean hyvin aina onnistu, kun nuijanukutusta ei kuitenkaan voi käyttää, mutta auttaa paljon kahdenkeskisen ajan löytämisessä.

Iloa ja onnea toivottelen kaikkiin avioliittoihin! Se on lastenkin parhaaksi.

Vierailija
13/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisia estrogeenivoiteita on myös saatavana. Kannattaa jututtaa mukavaa gyneä, jos sellaisen vaan löytää. Tai ihan terv.keskus lääkäriä. Kun vaan asian rohkenee ottaa puheeksi, avun tod.näk. saa. En suosittele imetystä yli vuoden...

Ja käsihierontaakin vois joskus kokeilla, jos toiselle vaan kelpaa, jos kokee vars. yhdynnän niin kipeenä. Tosin, kun hommaan ryhtyy, paikat yleensä vertyykin paremmin. Ne ohjeet, ettei seksiä ennen jälkitarkastusta, on ihan aataminaikusia. Mulle gyne sano jälkkärissä, että olette varmaan jo aloittaneetkin!!! Ja mukava oli myöntää, et YES. (Olin potenut hiukka syyllisyyttä asiasta, kun sairaalan ohjeet oli ihan muuta...) Kun 2vk synnytyksen jälkeen varovaisesti aloitti, ei imetys vielä varmaan ollu ehtiny vetää estrogeenitasoja alas ja kostumisesta ei tuolloin ollut ongelmaa. Imetyksen jatkuttua pidempään se vasta alkoi vaivata.

No, toivottavasti ei loukkaa, et " neuvoin" . Mut aina ei kaikkia vinkkejä ole välttämättä osunut korviin.

Yhä 13

Vierailija
14/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kertakaikkiaan ole voimia siihen eikä minulla aina niin kiinnostustakaan. Mekin vaan istuskellaan sohvalla eikä puhuta mitään. Katsellaan telkkaria tai istuskellaan koneella. Kumpikaan ei edes yritä tehdä mitään asian hyväksi. Taidetaan nykyään olla enemmänkin ystäviä. Kurja sanoa, mutta näin vain on. Ollaan oltu yhdessä tosi nuoresta lähtien (lähes 15 vuotta)

Vierailija
15/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää vaan yrittää järkätä aikaa...kun lapsi nukkuu niin kyllä meillä ainakin onnistuu seksi .Ja aina joskus viedään lapsi hoitoon että on yhteistä aikaa ainakin kuukauden välein.Käydään elokuvissa tai jotain muuta mukavaa tehdään.

Vierailija
16/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaukset voisivat olla toisenlaisia.

Mutta tietty seksissä lähes kaikilla on välillä hiljaisempia ja sitten taas vauhdikkaampia kausia. Mutta kyllä sen seksin eteen kandee nähdä vaivaakin - kyllä se niin tärkeää on parisuhteelle. Ettei pelkiksi ystäviksi muututa. Ja jos siltä jo tuntuisi, niin siitäkin tilanteesta voi päästä pois. Yrittäkää tosissanne! Hakekaa apua, jos ei omin voimin onnistu.

PS. Ja laittakaa se telkka kiinni. Sen sijaan keskustelkaa, sekä silitelkää ja suudelkaa kunnolla!

Vierailija
17/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 4,5v, 2,5v ja 8kk.

Viimeisen synnyttyä ei kyllä seksiä harrastettu juurikaan viiteen kuukauteen. En jaksanut (olen siis se äiti) ja paikat oli kuivat. Liukuvoiteen kanssa ei tunnu samalta. Kun kuopus siirtyi eri huoneeseen 6kk iässä niin sitten oli enemmän haluja taas ja imetyskin väheni ja loppui niin sitten alkoi muakin kiinnostaa. Nyt kun hain hormonikierukan niin alkoi taas uusi vaihe, kun ei tartte enää kortsuilla pelata (niitä onkin käytetty jo vuosikaudet kun pillerit ei mulle sovi) ja seksielämäkin tuntuu ihan uudelta ja hauskalta.

Kun lapset oli pienempiä niin oli helppoa, kun nukkuivat päiväunia, silloin oli aikaa. Nyt 2 vanhinta ei nuku enää päivällä eikä aamullakaan pitkään, mut onneksi on videot ja silloin isi tulee monesti äitiä auttamaan kylppäriin pyykinpesussa.

Huvittavaa kun teininä sai piilotella vanhemmiltaan ja nyt aikuisena lapsiltaan. Mut säilyypä hauskuus ja tuoreus, kun pitää aina keksiä keinoja...

Vierailija
18/21 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ollaan 37 ja 38 v-. lapsia on 3 ja nuorin alle vuoden.

Tuntuu, että se henkisen yhteyden toimiminen on erittäin oleellista !

Ei siinä tarvita mitään kynttilöitä, yhteinen kuppi teetä ja se, että löytyy asioita, joille nauraa yhdessä riittää. Silloin on intoa myös hakeutua liki toista, vaikka omat hormonit ja " jarru" -e-pillerit vähän varsinaisia puuhia häiritsisivätkin.

Ja itsestään kannattaa pitää huolta !

Vierailija
19/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kolme lasta ja kaikki alle koulu ikäisiä... nuorin on puoli vuotias. meillä ainakin seksiä harrastetaan tosi paljon...lähes päivittäin tai ainakin joka toinen. ja se on niin ihanaa ja rikasta että me kummatkin nautitaan siitä ihan hirveesti... en usko että lapset vaikuttais seksi elämään....osaamme nauttia niistä hetkistä kun lapset on laitettu nukkumaan... tosiaan se ei ihan aina onnistu.... keskellä kirkasta päivää kun lapset valvoo tai itse asiassa on sitä silloinkin harrastettu.kerran mentiin makkariin ja ovi kiinni.... lapset leikki kiltisti ja homma hoitui hyvin.

Vierailija
20/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet valittaa ettei toimi.... no ei ihme jos imettää... imettäminen vaikuttaa naisen limakalvoille ja naiseen muutenki. minä en ole imettänyt lapsiani ja voin sanoa että nautin seksistä mieheni kanssa usein ... vaikka meillä on nuorin lapsista puoli vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi