Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

että mä vihaan itseäni

Vierailija

olen niin väsynyt ja kyllästynyt itseeni. en jaksa itseäni enää. en jaksa etten osaa mitään ja jatkuvat epäonnistumiset.

Kommentit (10)

Vierailija

Sama. Kerran terapiassa minulta kysyttiin mitä muuttaisin itsessäni ja totesin että parempi olisi kysyä mitä en muuttaisi. Ei minusta paljoa jäisi jäljelle jos saisin The Sims pelin tyylillä muokata itseäni ihan vapaasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä erityisesti vihaat itsessäsi?

Että olen tyhmä, oikea älykääpiö. Toiset ne vaan menestyy opiskelutehtävissä ja tenteissä ja näytöissä. Mä oon aina täysin pihalla. Sama homma jos olen töissä jatkuvasti alisuoritan ja olen päätellyt että se on syy miksen saa muuta kuin lyhyitä sijaisuuksia. Niinpä olen täysin arvoton ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen tyhmä, oikea älykääpiö. Toiset ne vaan menestyy opiskelutehtävissä ja tenteissä ja näytöissä. Mä oon aina täysin pihalla. Sama homma jos olen töissä jatkuvasti alisuoritan ja olen päätellyt että se on syy miksen saa muuta kuin lyhyitä sijaisuuksia. Niinpä olen täysin arvoton ihminen.

Miksi se tekee sinusta arvottoman ihmisen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se tekee sinusta arvottoman ihmisen?

Nyky yteiskunnassa ihminen on roskasakkia jos ei ole kunnon koulutus ja työpaikka.

Ja onhan se elämänlaatua huonontavaa jos opinnot ei onnistu eikä töitäkään ole. Voin sanoa että elämä on todella surkeaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama.

Terveisin Naispelko22

Sun viestit on aina niin sympaattisia ja hauskoja! En ymmärrä, miksi vihaat itseäs :/

-N20, toivottavasti et pelkää muo...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on muutakin kuin se koulutus ja työ :) Voit elää elämäsi juuri niin kuin haluat!

Enhän voi. Paljosta joudun luopumaan kun ei ole rahaa. Entä kun mä nimenomaan haluan olla töissä. Opiskelukin olis ihan mukavaa jos mä vaan osasin. Onnistumisia mä janoan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama.

Terveisin Naispelko22

Sun viestit on aina niin sympaattisia ja hauskoja! En ymmärrä, miksi vihaat itseäs :/

-N20, toivottavasti et pelkää muo...

No minussa on paljon enemmän huonoja puolia kuin hyviä. Kuten jossain viestissä aiemmin totesin niin olen sellainen elävä esimerkki Jumalan kieroutuneesta huumorintajusta. Ruma, yksinkertainen, sosiaalisesti toooooodella kömpelö, ei erityisen lahjakas missään, sellainen miestussu. Kun saa tarpeeksi paskaa päälleen niin on ihme jos ei ala vihata itseään.

Niin ja luultavasti pelkään jos olet kaunis, jos olet tavallinen tai ruma niin arastelen.

Terveisin Naispelko22

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat