En ole koskaan käyttänyt pesulaa. Mitä pestä?

Vierailija

Mietin että voiko sinne viedä ihan tavallista kirjopyykkiä? Meillä on vesivahingon takia pesukone pois käytöstä.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mietin että voiko sinne viedä ihan tavallista kirjopyykkiä? Meillä on vesivahingon takia pesukone pois käytöstä.

Mitä pesetät piti olla.

Vierailija

Ihan sitä mitä itse haluat pestä. Mutta onko paikkakunnallasi itsepalvelupesulaa, olisi edullisempi ja nopeampi kuin palvelupesula?

Vierailija

Etkö voisi pestä pyykkiäsi vaikka sukulaisilla tai kavereilla? Suomessa noi pesulat on TOSI kalliita. Itse antaisin ystävälleni moisen palvelun ihan ilmatteeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi pestä pyykkiäsi vaikka sukulaisilla tai kavereilla? Suomessa noi pesulat on TOSI kalliita. Itse antaisin ystävälleni moisen palvelun ihan ilmatteeksi.

Mitä tuo ilmatteeksi tarkoittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo ilmatteeksi tarkoittaa?

Kysytkö tosissasi vai leikitkö kielipoliisia? Kommentti ei ole minun enkä itse sanoisi noin mutta ymmärrän sen tarkoittavan ilmaiseksi.

Eiköhän viestin sisältö kuitenkin tullut sinullekin selväksi.

Vierailija

No niin, ilmaiseksi. Kiitos kielipoliisi:). Eli kyllä ystäväni voisivat tulla pesemään pyykkiaä meille ihan ILMAISEKSI (=ilman rahaa). Hips.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No niin, ilmaiseksi. Kiitos kielipoliisi:). Eli kyllä ystäväni voisivat tulla pesemään pyykkiaä meille ihan ILMAISEKSI (=ilman rahaa). Hips.

Kylläpä sinä olet antelias. Montako koneellista saa pestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin monta kuin ystävällä tarve:). Onko Sinulla paha olla?

Vierailija

Olisi kyllä kiva jos olisi yhtä halvat pesulat ku ulkomailla. Kreikassa pesu & silitys melkein kaikille 2vko matkan vaatteille maksoi 11€. Raahaisin pesukoneen kaatopaikalle jos sama onnistuisi Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin monta kuin ystävällä tarve:). Onko Sinulla paha olla?

No kyllä on. Täälläpäin on vesi helveeetiiiin kallista. Pitää miettiä omatkin pyykit tarkkaan mitä ja miten pestä, siihen jos vielä ystävien pyykit niin saisin sydärin.

Vierailija

Kyllä pesulassa voi ilman muuta pesettää ihan "normaalia" vaatteita. Perinteistä palvelupesulaa huomattavasti halvempi vaihtoehto on itsepalvelupesula, jossa on siis pyykkikoneita ja kuivausrumpuja/tiloja vuokrattavana (toimii useimmiten etukäteisvarauksella). Koneita on monen kokoisia, esim. 15 kg isoja koneita johon mahtuu siis kunnon satsi pyykkiä pestäväksi kerralla. Isolla koneella ei arkivaatteiden pesetyskään tule kohtuuttoman kalliiksi.

Hinnat löytyy tosi monella pesulalla netistä eli hae vaikka Googlella oman alueesi pesuloita niin pääset näkemään minkälaisista summista puhutaan. Itse asun Itä-Suomessa ja täällä itsepalvelupesulassa esimerkiksi 15kg pyykkikoneen vuokra on noin 20 eur. Tuohon päälle tulee vielä erikseen kuivausmaksu, jos kuivauksen haluaa.  

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat