Nainen, kuinka paljon miehen pitää vähintään olla itseäsi pidempi? Kuinka pitkä olet itse?

Vierailija

Kysymys suunnattu niille, joille pituudella on merkitystä pariutumisessa. Teen tutkimusta..

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Olen tapaillut itseäni pari senttiä lyhyempää miestä jolla oli kylläkin erittäin leveät hartiat. Ihanne olisi tuollainen 180-200 cm mies. Olen 173 cm.

Vierailija

Eikö olekin niin, että jos mies ja nainen ovat saman pituiset senteissä, niin käytännössä nainen näyttää hieman miestä pidemmältä? Tämä siksi että ruumiinrakenne on erilainen, naisilla mm. suhteellisesti pidemmät jalat. Siis jos vierekkäin on nainen 175 cm ja mies 175, niin mies näyttää naista lyhyemmältä.

Vierailija

Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä loppujen lopuksi. Jos on ruma naama niin saa olla vaikka 210cm eikä naisia kiinnosta tutustua. Ihan sama juttu feeniksen koossakin, jos kukaan ei pääse nostamaan feenistä tuhkasta niin ei leviä myöskään juorut siitä, että omistat kookkaan. Näin ollen kalun kokokin on täysin turha.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Tästäkin muistan näheeni oikein tutkimuksen. Jotenkin niin, että naiset keskimäärin kokevat viehettävimmiksi miehet, joita joutuvat "katsomaan ylöspäin" tietyssä kulmassa. Esim. vajaa 170cm pituisella nausella n.15cm pitempi mies olisi tutkimuksen mukaan se optimaalisin. Linkkiä en löydä, kauan sitten tän muistan lukeneeni.

Vierailija

Oikeasti vaikea sanoa, koska en varmaan ole ihastunut tarpeeksi moniin ihmisiin että voisin tehdä kovin kattavan tilaston. Lyhyin mies johon olen ollut ihastunut on ollut kuitenkin varmaan ainakin 5 cm itseäni pidempi. Itse olen 165 cm.

Vierailija

10-20cm pidempi on optimaalinen pituus. Olen 177cm. Voisin kyllä tapailla (ja olen tapaillutkin) itseäni hiukan lyhyempiä miehiä, JOS "väärin päin" olevan pituusero ei ole heille ongelma. Yllättävän usean miehen itsetunnon päälle se käy.

Aviomieheni on 10cm minua pidempi.

Vierailija

Olen 165 cm, ja toivon miehen olevan vähintään saman pituinen. Jos ihanteesta puhutaan, niin sellainen 180 cm olisi puoleensavetävin. Seurustelukumppanit tähän asti ovat olleet haarukassa 170-187 cm.

Vierailija

Olen 173cm ja kriteerinä, että miehen oltava pidempi, vaikka jalassa olisi korkeimmat korot, mitä kaupasta saa. Oma mies 20cm pidempi, eli riittää hyvin.

Vierailija

Olen 162 cm ja toivoisin miehen olevan vähintää 180 cm. Ex oli 188 cm ja se oli ihan hyvä pituus. Minulle miehen pituus on jostain syystä tärkeä asia parinmuodostuksessa ja pidän pituutta seksikkäimpänä piirteenä miehessä. En voisi mitenkään kuvitella tapailevani esim. 5 cm pitempää miestä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat