Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin nolaan paskiaisen liikenteessä.

Vierailija

Siis lähestymme 80 alueella ohituskaistan alkua, jossa satasen rajoitus. Takanani oleva paskiainen hivuttautuu takapuskuriini ja valmistautuu ohitukseen. Kaistan alkaessa pyydän 300 heppaiseltani pientä ponnistusta, ja, kumma kyllä, Paskiainen ei enää haluakaan ohittaa. Kai sillä tulee joku ongelma kun yrittää viestitellä  jotain.  

Sivut

Kommentit (37)

paljon ajava

Olet itse paskiainen, kun et päästä ohi toista, joka haluaisi pitää hieman suurempaa matkavauhtia. Aiheutat vaaraa liikenteessä.

Vierailija

Oijoi ap, olet varmasti mies joka saa housuni kastumaan. Tai sitten et. Onneksi itse olen prätkällä liikenteessä.

Vierailija

paljon ajava kirjoitti:
Olet itse paskiainen, kun et päästä ohi toista, joka haluaisi pitää hieman suurempaa matkavauhtia. Aiheutat vaaraa liikenteessä.

Ap lienee tuo ohitusyritystä tehnyt tai provo. Provo se on joka tapauksessa. Toivottavasti vain palstalla, pahimmillaan liikenteessä tuollainen provosoiva asenne aiheuttaa oikeaa vahinkoakin.

Vierailija

paljon ajava kirjoitti:

Jos "hieman suurempi matkavauhti" tarkoittaa selkeää ylinopeutta, niin kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta väistellä kaahaavia runkkareita tai helpottaa heidän luonnevikaisia ohitteluitaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:

Jos "hieman suurempi matkavauhti" tarkoittaa selkeää ylinopeutta, niin kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta väistellä kaahaavia runkkareita tai helpottaa heidän luonnevikaisia ohitteluitaan.

No mutta eipä kiilaaminen ja ohituksen hankaloittaminenkaan mitään järkevää puuhaa ole. Tietysti se ottaa toisille koville, jos joku menee ohi. Olin itse juuri tällainen aikanaan, ja onkin pieni ihme että olen vielä hengissä. Nykyään ennemmin helpotan ohittelijan menoa, koska tuolloin vaaratilanteita syntyy vähemmän.

Vierailija

Näitä on muuten maantiet vääräällään. Ensin ajellaan alinopeutta ja töpeksitään muutenkin, mut ans olla kun ohituskaista niin painetaan tuhatta ja sataa ettei kukaan pääse ohi ja sit taas palataan köröttelyvauhtiin.

Vierailija

Paskiainen on se, joka vaarantaa muut liikenteessä. Eli teitä on kaksi.
Liikenteessä ei opeteta yhtään ketään, siinä tuli pahimmillaan ruumiita, kun muu liikenne ei ymmärrä joustaa teidän liikenneraivon mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näitä on muuten maantiet vääräällään. Ensin ajellaan alinopeutta ja töpeksitään muutenkin, mut ans olla kun ohituskaista niin painetaan tuhatta ja sataa ettei kukaan pääse ohi ja sit taas palataan köröttelyvauhtiin.
Jep! Tai sitten juuri näitä jotka motarilla ajaa vasenta kaistaa körökörökirkkoon vain opettaakseen takanatulijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon ajava kirjoitti:

No mutta eipä kiilaaminen ja ohituksen hankaloittaminenkaan mitään järkevää puuhaa ole. Tietysti se ottaa toisille koville, jos joku menee ohi. Olin itse juuri tällainen aikanaan, ja onkin pieni ihme että olen vielä hengissä. Nykyään ennemmin helpotan ohittelijan menoa, koska tuolloin vaaratilanteita syntyy vähemmän.

Sama täällä. Mitä nopeammin se kaahari häipyy horisonttiin, sitä turvallisempaa on oma matkani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat