Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset treenaavat itselleen miehekkään selän?!

25.10.2015 |

Tarkoitan tätä:

http://data.whicdn.com/images/106726731/large.jpg

En pysty käsittämään. Anteeksi ilmaukseni, mutta kunnon kaappi. Ja miten kaappiselät(oli se sitten läskiä tai lihasta) eivät ymmärrä, että näyttävät tuollaisissa yläosissa jättiläisiltä? Selän avoimuus sopii vain hoikille(!!!):

https://pbs.twimg.com/media/CGfajatWgAA-1cH.jpg

Voiko omalle kroppatyypille pukeutuminen olla niin vaikeaa... Miksi ylipäätään rajoittaa pukeutumista isoilla lihaksilla?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päärynävartalo, ja olisin hyvin tyytyväinen, jos saisin treenattua selkäni leveäksi. Silloin olisin tosi kurvikas takaapäin katsottuna.

Vierailija
22/38 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kroppa ei ole lihasten takia miehekäs tai naisellinen, mutta hyvältä se näyttää. Ap:n kuvissa ei näy lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan naisista ei ole lihaksikas eikä heillä ole epätavallisen lihaksikasta selkää. Bodyfitness-kisaajilla on leveä selkä ja melko miesmäiset lihakset, mutta ekan kuvan nainen on vain hoikka ja tokan kuvan nainen liian laiha.

Vierailija
24/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no voi hellan lettas. Itse olen hoikka, mutta mulla on luuston puolesta treenatun näköinen selkä. Deal with it.

Vierailija
25/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaa leveät hartiat ja leveä selkä. Kun olen ikäni urheillut, uinut yms niin selän lihakset ovat korostuneet. Nykyään käyn salilla ja treenaan selkää myös monipuolisesti koska olen selkäkipuinen(leikattu) istumatyöläinen.

Kun olen vähemmissä rasvoissa niin selkälihakseni erottuvat, myös selän V-mäisyys tulee esille sitä korostaa leveät ja lihaksikkaat hartiat ja olkapäät.

Dekoltee, olkapäät ja selkä on parasta vartalossani. Jos minulla ei olisi leikkausarpia(yksi lavan alla ja ja kaksi tuolla alaselässä) niin pitäisin kesällä selän paljastavia asuja.

Minua on AINA ihasteltu ja kiitelty selän mallista ja sen voimakkuudesta. Kaikki kumppanit ovat pitäneet selkääni kauniina ja naisetkin ihailleet. Itse tykkään myös hartioistani, vaikka ovat leveät ja voimakkaat, hyvän ryhdin kera upean näköiset :D Niistä "uhkuu" voimaa. Miksi naisen pitäisi näyttää vain himpulalta?

Ugh,olen puhunut.

Vierailija
26/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoittaja SSSS ei taida olla ihan terve.

Vierailija
27/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan kaltaisen selän olen nähnyt livenä niin kyseessä oli syömishäiriöinen, minkä seurauksista ko. kaverini kärsii vieläkin, vaikka tauti meni ohi. Ei ole kaunista vaan pikemminkin puistattavaa.

Vierailija
28/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan käsitykset eivät anna kuvaa terveestä mielestä.

Vierailija
29/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne lihakset oli? :D

Vierailija
30/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli selkä tuon näköinen nuorempana (ja ehkä vieläkin vähän;)). En paljoa treenaillut ja hoikka ja pitkähkö olin. En kuitenkaan pitänyt itseäni kaappina.  Ilmeisesti ap on kateellinen?

Vierailija
31/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä.

Vierailija
32/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihaksikas selkä on vahva ja auttaa arkielämässä ja kaikenlaisessa liikunnassa. Ja toissijaisesti koska vahva selkä on ryhdikäs, kaunis ja seksikäs. 

Vierailija
33/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D no voi hellan lettas. Itse olen hoikka, mutta mulla on luuston puolesta treenatun näköinen selkä. Deal with it.

No voi, ei kaikki tykkää kaikista. Mielestäni et ole naismainen

Vierailija
34/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lajit tuottavat vahva selkäisiä naisia, siinä harrastuksen sivussa. Esim uinti, voimistelu, ratsastus. Mainitakseni lajit mitä omat tyttäret harrastaa ja heillä selät vaan kasvaa, kun kilpailukausi lähenee.

Vierailija
35/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, ei kaikki tykkää kaikista. Mielestäni et ole naismainen

Varsinkin nykypäivän fitnessbuumissa on kyllä ihan kiva näyttää treenatulta ilman vaivaa. Myös ryhti on aina hyvä ja miehiltä olen kuullut vain kehuja :) mutta ymmärrän pointtisi, itse pidän rumina lihavia ihmisiä jotka kutsuvat itseään kurvikkaiksi.

Vierailija
36/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Tarkoitan tätä:

En pysty käsittämään. Anteeksi ilmaukseni, mutta kunnon kaappi. Ja miten kaappiselät(oli se sitten läskiä tai lihasta) eivät ymmärrä, että näyttävät tuollaisissa yläosissa jättiläisiltä? Selän avoimuus sopii vain hoikille(!!!):

Voiko omalle kroppatyypille pukeutuminen olla niin vaikeaa... Miksi ylipäätään rajoittaa pukeutumista isoilla lihaksilla?

Alempi kuva on anorektikon luisesta selästä ja se on puistattavan näköinen. Ylempi kuva näyttää hyvältä, mutta ei sekään ole mikään ylitreenatun lihaksikas. 

Noin yleisesti ottaen lihaksikas näyttää hyvältä ja lihaksissa on lisäksi voimaa selviytyä mitä moninaisimmista askareista.

Vierailija
37/38 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on rumia.

Vierailija
38/38 |
28.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Tarkoitan tätä:

Alempi kuva on anorektikon luisesta selästä ja se on puistattavan näköinen. Ylempi kuva näyttää hyvältä, mutta ei sekään ole mikään ylitreenatun lihaksikas. 

Noin yleisesti ottaen lihaksikas näyttää hyvältä ja lihaksissa on lisäksi voimaa selviytyä mitä moninaisimmista askareista.

Tälle 2 alapeukku ja 1 ylös?

Ootte te sairaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän