Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle tai lapsellesi tullut haittavaikutuksia HPV-rokotteesta?

Vierailija

Otsikko.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan vielä. Toivottavasti ei tulekaan. 

Kiitos vastauksesta. Koska rokotukset otettu?

Vierailija

Tytöllä oli 4kk yhtäjaksoisesti kuumetta viimeisen rokotteen oton jälkeen. Mitään  muuta syytä ei löytynyt joten uskon rokotteen laukaisseen kuumeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä oli 4kk yhtäjaksoisesti kuumetta viimeisen rokotteen oton jälkeen. Mitään  muuta syytä ei löytynyt joten uskon rokotteen laukaisseen kuumeen.

Kiitos sinulle myös. Onko kuume mennyt jo ohi kuitenkin? Aika raskasta tytölle.. hui!

Vierailija

Mun menkkakivut on pahentuneet... Ekan rokotteen sain syksyllä 2013 ja kamalat menkkakivut alkoivat pari kk rokotuksen jälkeen. En keksi muutakaan syytä kivuille, koska menkat on olleet jo vuodesta 2009.
T: 17v tyttö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tai lapsellesi? Ei ole edes mahdollista, että kaksi sukupolvea olisi jo rokotteen saanut.

on periaatteessa mahdollista. minä olen nyt 30v ja kun olin teini oli nää kohdunkaulan syövän rokotetutkimukset meneillään. Eli osa osallistujista sai rokotteen. Minulla on tytär joka on tällä hetkellä 11v eli vissiin vois saada rokotteen ens vuonnako?

Vierailija

Ei paitsi lihas kipeä pari päivää. Ainoa jota ei luokalta rokotettu oli työttömän Siwan myyjän tytär, jopa uskovaiset ja muslimitytöt ottivat rokotuksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tai lapsellesi? Ei ole edes mahdollista, että kaksi sukupolvea olisi jo rokotteen saanut.

On silti mahdollista, että joko av-mamma tai hänen lapsensa on saanut rokotteen.

Vierailija

Haitat voivat ilmetä vasta paljon myöhemmin tai jopa seuraavissa sukupolvissa. Mutta jos tärkeintä on opettaa tytärtään jakamaan pimpulaa suojaamattomassa seksissä mahdollisimman monelle partnerille, niin rokote on paikallaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei paitsi lihas kipeä pari päivää. Ainoa jota ei luokalta rokotettu oli työttömän Siwan myyjän tytär, jopa uskovaiset ja muslimitytöt ottivat rokotuksen.

Onkos tullut mieleen että siwan myyjän tyttärellä saattoi olla joku muu syy jättää rokote ottamatta kuin äidin ammatti tai varallisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle myös. Onko kuume mennyt jo ohi kuitenkin? Aika raskasta tytölle.. hui!

Oli tosiaan rankkaa aikaa tytölle jäi aikalailla ysiluokan viimeinen kuukausi käymättä ja koko kesälomankin tyttö makasi kotona tai sairalaasa tutkimuksissa. Onneksi meni kuitenkin ohi ja tyttö onnellinen oma itsensä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat