Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tai lapsellesi tullut haittavaikutuksia HPV-rokotteesta?

Vierailija
25.10.2015 |

Otsikko.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä. Toivottavasti ei tulekaan. 

Vierailija
2/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan vielä. Toivottavasti ei tulekaan. 

Kiitos vastauksesta. Koska rokotukset otettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli 4kk yhtäjaksoisesti kuumetta viimeisen rokotteen oton jälkeen. Mitään  muuta syytä ei löytynyt joten uskon rokotteen laukaisseen kuumeen.

Vierailija
4/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä oli 4kk yhtäjaksoisesti kuumetta viimeisen rokotteen oton jälkeen. Mitään  muuta syytä ei löytynyt joten uskon rokotteen laukaisseen kuumeen.

Kiitos sinulle myös. Onko kuume mennyt jo ohi kuitenkin? Aika raskasta tytölle.. hui!

Vierailija
5/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle tai lapsellesi? Ei ole edes mahdollista, että kaksi sukupolvea olisi jo rokotteen saanut.

Vierailija
7/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkkakivut on pahentuneet... Ekan rokotteen sain syksyllä 2013 ja kamalat menkkakivut alkoivat pari kk rokotuksen jälkeen. En keksi muutakaan syytä kivuille, koska menkat on olleet jo vuodesta 2009.
T: 17v tyttö

Vierailija
8/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tai lapsellesi? Ei ole edes mahdollista, että kaksi sukupolvea olisi jo rokotteen saanut.

on periaatteessa mahdollista. minä olen nyt 30v ja kun olin teini oli nää kohdunkaulan syövän rokotetutkimukset meneillään. Eli osa osallistujista sai rokotteen. Minulla on tytär joka on tällä hetkellä 11v eli vissiin vois saada rokotteen ens vuonnako?

Vierailija
9/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paitsi lihas kipeä pari päivää. Ainoa jota ei luokalta rokotettu oli työttömän Siwan myyjän tytär, jopa uskovaiset ja muslimitytöt ottivat rokotuksen.

Vierailija
10/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On silti mahdollista, että joko av-mamma tai hänen lapsensa on saanut rokotteen.

Vierailija
11/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ihme kyllä edes pistoskohta ei kipeytynyt

Vierailija
12/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rokotetta, mutta kohdunkaulan syövästä tuli haittoja. Ohis

Vierailija
13/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitat voivat ilmetä vasta paljon myöhemmin tai jopa seuraavissa sukupolvissa. Mutta jos tärkeintä on opettaa tytärtään jakamaan pimpulaa suojaamattomassa seksissä mahdollisimman monelle partnerille, niin rokote on paikallaan.

Vierailija
14/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paitsi lihas kipeä pari päivää. Ainoa jota ei luokalta rokotettu oli työttömän Siwan myyjän tytär, jopa uskovaiset ja muslimitytöt ottivat rokotuksen.

Onkos tullut mieleen että siwan myyjän tyttärellä saattoi olla joku muu syy jättää rokote ottamatta kuin äidin ammatti tai varallisuus.

Vierailija
15/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle myös. Onko kuume mennyt jo ohi kuitenkin? Aika raskasta tytölle.. hui!

Oli tosiaan rankkaa aikaa tytölle jäi aikalailla ysiluokan viimeinen kuukausi käymättä ja koko kesälomankin tyttö makasi kotona tai sairalaasa tutkimuksissa. Onneksi meni kuitenkin ohi ja tyttö onnellinen oma itsensä :)

Vierailija
16/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär otti reilu vuosi sitten. Käsi on jonkun verran kipeä rokotuskohdasta pari päivää. Mitään muita oireita ei ole ollut. Hänen luokaltaan ottivat silloin kaikki tytöt rokotteen. En ole kuullut mistään sivuvaikutuksista.

Vierailija
17/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi oli vähän kipeä ja jäykkä pistopäivänä (rokote annettiin käsivarteen) , ei muita oireita.

Vierailija
18/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tullut mieleen että siwan myyjän tyttärellä saattoi olla joku muu syy jättää rokote ottamatta kuin äidin ammatti tai varallisuus.

Niin, minä en katsonut rokotetta tarpeelliseksi, vaikka muut rokotukset on annettu. Ammatiltani olen asianajaja, tosin en ymmärrä mikä merkitys ammatilla tässä asiassa on.

Vierailija
19/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova päänsärky viikon verran, onneksi ei muuta.

Vierailija
20/41 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tyttäreni ko. rokotetta ottaa laisinkaan,koska
rokotteesta on erittäin vähän tutkimustietoa.
Tiedän kyllä jo,että kouluterveydenhoitaja alkaa pommittamaan ja painostamaan.
Ja jos tämä rokote on aiheiuttanut useamman kuukauden kestäneen kuumeilun, alkaa kyllä hälyytyskellot soittamaan.
Ja huom. en ole Siwan myyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi