Perhepäivähoitajan näyttötutkinto??

Vierailija

Onko kukaan suorittanut? Mietin jos hakisin... Millaiset ne näytöt on? Mitä käytönnössä näytössä tapahtuu? Ketä sielä on paikalla ja kuinka kauan se kestää?

Mieluiten kuulisin ihan faktatietoa...

Kommentit (11)

Vierailija

Öh... No eiköhän se näyttö ole se, että hoidat 2-3 päivää sitä mukulalaumaa ja joku ilkeä täti seuraa vierestä kuten muissakin näytöissä? Tietenkään et voi käyttäytyä kuten normaalina työpäivänä eli kiristää, uhkailla ja antaa arestia. Ja sinun täytyy koko ajan perustella toimintaasi eli miksi pelaat lasten kanssa Afrikan tähteä jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

olen googlannut. mutta google ei anna vastauksia kysymyksiin joita pohdin näyttöön liittyen.

Minusta esim tredun sivulla oli aika hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan suorittanut? Mietin jos hakisin... Millaiset ne näytöt on? Mitä käytönnössä näytössä tapahtuu? Ketä sielä on paikalla ja kuinka kauan se kestää?

Mieluiten kuulisin ihan faktatietoa...

Todennäköisesti suoritat eri näyttöosa-alueet ihan oikeassa ympäristössä (näyttöpäiväkoti on eri kuin harjottelujakson jne) ja näytön arvioivat paikan työntekijä sekä alan opettaja. Suoritat päivät kuten olisit normaalisti töissä mutta sinulta mahdollisesti kysytään jotain ja niihin asioihin sinun tulee osata vastata. Näin ainakin on ollut muissa sosiaalialan koulutuksissa.

Vierailija

hui tuo just pelottaa näyttötutkinnoissa että kysytään jotain ja mä en ymmärrä kysymystä tai en muista vastausta kun aika varmasti on stressaavaa jos joku kokoajan kyttää mitä teet tai et tee. Ihan jo siistä tulee epävarma olo...

Harmi kun ei tätä tutkintoa voi enää suorittaa muutoin kun näyttötutkintona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

hui tuo just pelottaa näyttötutkinnoissa että kysytään jotain ja mä en ymmärrä kysymystä tai en muista vastausta kun aika varmasti on stressaavaa jos joku kokoajan kyttää mitä teet tai et tee. Ihan jo siistä tulee epävarma olo...

Et muista vastausta? Jos hoidat lapsia niin kai sinä koko ajan tiedät mitä olet tekemässä? Ei silloin tarvitse "muistaa" mitään vastausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muista vastausta? Jos hoidat lapsia niin kai sinä koko ajan tiedät mitä olet tekemässä? Ei silloin tarvitse "muistaa" mitään vastausta.

Toki sitä tietää mitä tekee. Mutta oletko tutustunut perhepäivähoitajien teoria opintojen materiaaliin ihan näihin päivitettyihin tietoihin? Itse olen vähän päässyt niitä vilkaisemaan ja voin sanoa siinä on kyllä kyseessä vähän enemmän kuin perushoidosta kyse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat